Opinie użytkownika (17)

Pod koniec listopada...
Pod koniec listopada próbowałam kupić LAPTOP W SIECI ERA, nie było go na stanie salonu, obsługa obiecała nie tylko sprowadzić w podanym przeze mnie terminie sprzęt ale jeszcze zawiadomić mnie o nadejściu przesyłki. 1.12.2009 ZAWIADOMIONO MNIE TELEFONICZNIE O fakcie nadejćsia przesyłki. PRZEMIŁA OBSŁUGA UDZIELIŁA WSZELKICH POTRZEBNYCH RAD .

JOLANTA-MARIA

01.12.2009

T-Mobile

Placówka

Sulechów, Plac Księdza Kaczmarka 4

Nie zgadzam się (21)
02.11.2009 ODDAŁAM BUTY...
02.11.2009 ODDAŁAM BUTY DO REKLAMACJI, POWÓD - ODKLEJAJACA SIE PODESZWA, 17.11.2009 ODEBRAŁAM BUTY, ZOSTAŁY PODKLEJONE.PO 12 DNIACH ZUPEŁNIE SIE ROZKLEIŁY, 29.11.2009 SKŁADAJĄC PONOWNIE REKLAMACJE USŁYSZAŁAM BĘDZIEMY NAPRAWIAC DO SKUTKU! PYTANIE CO MA BC SKUTKIEM W SYTUACJI KIEDY NOSZE BUTY 2 TYGODNIE PO CZYM NA 2 KOLEJNE ODDAJE REKLAMACJI - NAPRAWY.

JOLANTA-MARIA

01.12.2009

DEICHMANN

Placówka

Zielona Góra, Dąbrówki 5

Nie zgadzam się (28)
Zachwyt budzi obsługa,...
Zachwyt budzi obsługa, cierpliwośc doradcy godna orderu, kupowałam z dzieckiem telefon, dziecko nie bardzo zorientowane co chce, doradca pokazywał. doradzał z anielską cierpliwościa. Zaskakujaca forma obsługi dostosowana do klienta, doskonała znajomośc oferty, danych technicznych oferowanych modeli niecodzienna bardzo wysoka kultura.

JOLANTA-MARIA

27.11.2009

T-Mobile

Placówka

Zielona Góra, Powstańców Wielkopolskich

Nie zgadzam się (28)
Rzecznik Praw Mieszkanców...
Rzecznik Praw Mieszkanców to własciwa osoba na własciwym miejscu. Przede wszystkim skuteczna. Osoba znajaca prawne i administracyjne zagadniena urzedu. Kazda zgłoszona sprawa zajmuje sie rzetelnie sprawdzajac jej zasadnośc i mozliwości rozwiazania.Skargi dotyczace urzedu czy urzedników załatwia we własciwy sposób, beztaryfy ulgowej dla pracowników urzedu.

JOLANTA-MARIA

26.11.2009
Nie zgadzam się (26)
NIEZAWODNY AGENT WARTY,...
NIEZAWODNY AGENT WARTY, MA SIEDZIBĘ POD ADRESEM J/WDORADZA WŁAŚCIWA OFERTĘ . A PRZEDE WSZYSTKIM PILNUJE DAT ODNAWIANIA POLISY, ZAWSZE KILKA DNI PRZED TERMINEM PŁATNOSCI DZWONI Z PRZYPOMNIENIEN I NOWA OFERTA .ZNA OFERTĘ I POTRAFI JA DOSTOSOWAC DO KLIENTA I JEGO POTRZEB. ZUPEŁNIE ODWROTNIE MA SIE SYTUACJA Z LIKWIDACJA SZKÓD. SZKODA POWSTAŁA 10.MAJA DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE DOCZEKAŁA SIE ZAKOŃCZENIA,.

JOLANTA-MARIA

26.11.2009

WARTA

Placówka

Zielona Góra, Francuska

Nie zgadzam się (26)
TŁOK WEWNĄTRZ...
TŁOK WEWNĄTRZ NIE POZWOLIŁ SWOBODNIE OTWORZYĆ DRZWI, KOLEJKA, KLIENCI STOJĄ! DUSZNO, Z POWODU JAK WYŻEJ WIELU KLIENTÓW REZYGNUJE ,NIE POZNAJAC OFERTY

JOLANTA-MARIA

18.11.2009
Nie zgadzam się (26)
DUŻY ASORTYMENT,CZYTELNA EKSPOZYCJA...
DUŻY ASORTYMENT,CZYTELNA EKSPOZYCJA TOWARU, POMOCNY, MIŁY IKOMPETENTNY PERSONEL, CZYSTO, MIŁO W SKLEPIE I PRZYMIERZALNI

JOLANTA-MARIA

18.11.2009

Quiosque

Placówka

Zielona Góra, Kupiecka

Nie zgadzam się (24)
RESZTKI PIECZYWA NA...
RESZTKI PIECZYWA NA PÓŁKACH,CHOĆ TO GODZINA SZCZYTU,CIASTO PODAJĄ/SPRZEDAJĄ PRZYPADKOWE OSOBY NA ZASADZIE KTO JEST W POBLIŻU, KOMPLETNY BRAK ZNAJOMOSCI TEMATU CIASTO

JOLANTA-MARIA

18.11.2009

Piotr i Paweł

Placówka

Zielona Góra, Pod Topolami 4

Nie zgadzam się (21)
CZYSTO, KOMPETENTNA OBSŁUGA,...
CZYSTO, KOMPETENTNA OBSŁUGA, DUŻY ASPRTYMENT,KRAKOWSKI KREDENS MA W OFERCIE PODSTARZAŁE NAPOCZĘTE WĘDLINY,

JOLANTA-MARIA

18.11.2009

Alma Market

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (33)
KOLEJKA DO OBU...
KOLEJKA DO OBU KAS, KOLEJKA DO WPŁATOMATU, OBSŁUGA ODPORNA NA NERWOWE UWAGI KLIENTÓW, CO ROZŁADOWUJE NIECO NERWOWĄ ATMOSFERĘ

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

mBank

Placówka

Zielona Góra, Kazimierza Wielkiego 1

Nie zgadzam się (19)
DWA STANOWISKA KASOWE...
DWA STANOWISKA KASOWE CZYNNE, ŻADNEJ KOLEJKI, CISZA, LEKKO SŁYSZALNA PRZYJEMNA MUZYKA, SPRAWNA I MIŁA OBSŁUGA

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

Alior Bank

Placówka

Zielona Góra, Bankowa 10

Nie zgadzam się (23)
CZYSTO, SZEROKI ASORTYMENT,...
CZYSTO, SZEROKI ASORTYMENT, MIŁA I FACHOWA OBSŁUGA NIEKORZYSTNY OBRAZ DAJĄ PERMANENTNIE OTWARTE DRZWI NA ZAPLECZE

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

PIEKARNA

Placówka

Zielona Góra, PLAC POCZTOWY

Nie zgadzam się (25)
SMACZNE JEDZENIE, FACHOWA...
SMACZNE JEDZENIE, FACHOWA OBSŁUGA, DOSTĘPNE CENY, CZYSTO I SYMPATYCZNIE

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

Deka Smak

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (22)
STARE PIECZYWO, BRAK...
STARE PIECZYWO, BRAK PERSONELU, KOLEJKA DO KASY, OCHRONA W ILOŚCI 3 PANÓW STOJĄCYCH RAZEM

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

Billa

Placówka

Zielona Góra, Wyszyńskiego 18

Nie zgadzam się (26)
FACHOWOŚĆ PERSONELU, GRZECZNOŚĆ,...
FACHOWOŚĆ PERSONELU, GRZECZNOŚĆ, CHĘĆ POMOCY, DUŻY ASORTYMENT, WŁAŚCIWA I LOGICZNA EKSPOZYCJA

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

Castorama

Placówka

Zielona Góra, ul. Wojska Polskiego 19

Nie zgadzam się (35)
SPORY WYBÓR TOWARU,...
SPORY WYBÓR TOWARU, LEKKO NACHALNE EKSPEDIENTKI, EKSPOZYCJA TOWARU BEZ LOGICZNEGO SENSU DLA KLIENTA, PODSŁUCHANA ROZMOWA DAJE OBRAZ NIECHĘCI PERSONELU PRZY ZAŁATWIANIU REKLAMACJI

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

DEICHMANN

Placówka

Zielona Góra, Dąbrówki 5

Nie zgadzam się (21)
OBSŁUGA JEDNOOSOBOWA, NIE...
OBSŁUGA JEDNOOSOBOWA, NIE UŻYWAJĄCA UŚMIECHU, ZAJĘTA ZNAJOMYMI,BRAK PEŁNEJ ROZMIARÓWKI W TOWARZE, EKSPOZYCJA TOWARU BEZ ŻADNEJ LOGIKI, ŚLADOWE ILOŚCI NOWOŚCI Z RYNKU BIELIŻNIARSKIEGO

JOLANTA-MARIA

16.11.2009

Bielizna

Placówka

Zielona Góra, Grottgera 19

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi