Opinie użytkownika (25)

Podejście personelu do...
Podejście personelu do pacjentów jest karygodna. Czułem się jak intruz który przyszedł prosić o łaskawe przyjęcie i zarejestrowanie na wizytę do lekarza pierwszego kontaktu. Czekałem 20 minut i dowiedziałem się że lekarz ma wolny termin Ale za tydzień. A ja kaszel, gorączka i przez ten tydzień to albo się wykończę albo sam się uzdrowię. Nie polecam tej placówki!!

Jacek_315

02.04.2012
Nie zgadzam się (0)
Porażka. Wiemy wszyscy...
Porażka. Wiemy wszyscy jaki poziom preferuje nasza służba zdrowia ale to co mnie spotkało w przychodni w Kartuzach przeszło wszelkie oczekiwanie. Stałem w długiej kolejce słyszałem o co pytają się pacjenci. Jedna osoba stojąca prze de mną pytała się o okulistę i termin przyjęcia najszybszy. Pani w okienku powiedziała że najbliższy do okulisty jest na luty. Ok pomyślałem poczekam do lutego. Przyszła moja kolej prosiłem o wizytę domową lekarza do obłożnie chorej osoby nie ma takiej możliwości takie sprawy trzeba załatwiać bezpośrednio u lekarza a co dziwne lekarza nie ma. Po kilku wymianach zdań poprosiłem o rejestrację na najbliższy termin do okulisty. Pani złośliwie, bo tylko tak można to określoć podała mi termi na kwiecień. Zwróciłę uwagę iż poprzedniemu pacjentowi powiedziała i zarejestrowała na termin lutowy bo były tam wolne miejsca a dlaczego ja mam tak odległy termin- pani odpowiedziała "że nie pamięta co mówiła i czy chcę ten termin czy nie" Dodam że wcześniej trzy panie które powinny obsługiwać petentów szukały jakieś kartoteki przerywając pracę przy okienku nie zważając że obsługiwana osoba to Pani z dzieckiem na ręku.

Jacek_315

15.12.2010
Nie zgadzam się (1)
Witam, Przy głównej...
Witam, Przy głównej trasie zauważyłem stację benzynową Orlen. Z uwagi iż namiętnie zbieram gadżety a obecnie biorę udział w super promocji "ikony PRl-u" postanowiłem tam właśnie zatankować. Stacja mała o dziwnym wjeździe i podjeździe do dystrybutorów. Po osobistym zatankowaniu, dodam iż był pan udzielający pomocy przy tankowaniu udałem się do kasy. Stanąłem w kolejce do jednej Pani obsługującej klienta. Po chwili znalazła się druga ekspedientka i rozpoczęła kasowanie moje transakcji. Była bardzo miła. Sposób załatwienia tej prostej operacji został dzięki personelowi załatwiony bardzo sympatycznie i dla tego nie przejadę obojętnie następnym razem obok tej stacji

Jacek_315

01.12.2010

ORLEN

Placówka

Słupsk, Szczecińska 59

Nie zgadzam się (3)
Otrzymałem telefon z...
Otrzymałem telefon z banku millenium z informacją o możliwości otrzymania karty bankowej Visa lub Maestro. Na samym początku powiedział mi Pani iż rozmowa będzie nagrywana. Dodam że był to drugi telefon ponieważ za pierwszym razem nie miałem czasu o czym poinformowałem moją rozmówczynię. Okazało się że infolinia może dzwonić do klientów do godziny 21szej. To jest karygodne aby o tak późnej porze ktoś dzwonił do mnie w sprawie spraw bankowych. Miły głos próbował mi sprzedać kartę. Ok taka praca ale uważam jeżeli dwukrotnie odmówiłem dokonania oferowanej transakcji należałoby przestać nagabywać a tu jednak nie. Zniechęciło mnie to do tego banku.

Jacek_315

26.11.2010
Nie zgadzam się (0)
Stacja paliw w...
Stacja paliw w Kartuzach Na samym początku zdenerwował mnie kierowca który stał przy dystrybutorze i nie zamierzał odjechać mimo załatwienia wszystkich formalności. Uaważ że personel powinien zwrócić mu uwagę, jest to mała stacja z czterema stanowiskami a ciężarowy samochód tarasował dostęp do jednej całej strony stacji benzynowej. Po za tym obsługa miła uczynna. Poinformowała mnie o promocjach. Sam korzystam cały czas ze stałej promocji zbierania punktów na karcie Vitay oraz czasowych promocji i konkursów.

Jacek_315

26.11.2010

ORLEN

Placówka

Kartuzy, Gdańska 26a

Nie zgadzam się (0)
Sklep w centrum...
Sklep w centrum handlowym feszyn haus. Obserwacja dotyczy tylko obsługi. W tak dużym sklepie zauważyłem tylko jedną pracownicę która była bardzo zaangażowana w przyjęcie towaru Jakież było moje zdziwienie kiedy podszedłem do niej i poprosiłem o pomoc. Pani bez chwili namysłu pożuciła swoją pracę i wysłychała mnie z pełną uwagą. Towaru o który pytałem jednak nie było ale gdy już praktycznie wychodziłem ze sklepu zostałem zawołany przez panią z obsługi która oznajmiła mi iż przeszuka listy towaru z dostawy i sprawdzi czy towar który mnie interesuje jest w tych wielu kartonach czekających na rozpakowanie. Sam fakt podejścia personelu jest wielce pozytywny i godny wdrożeń w wielu innych placówkach

Jacek_315

26.11.2010

mark & spenser

Placówka

Gdańsk, Przywidzka

Nie zgadzam się (0)
Sklep z należący...
Sklep z należący do sieci sklepów Cary w Centrum Handlowym Osowa. Moja małżonka dokonywała tam zakupów. Sklep ogólnie czysty, towar poukładany. Patrząc na męską stronę sklepu odzież poukładana kolorami co uważam za bardzo dobry pomysł. Szukam czarnego swetra i podchodzę pod konkretny regał i mam. Co mi jednak wpadło w oko to zachowanie się pracownic sklepu. Wyraźnie był widoczny konflikt między nimi co negatywnie było odbierane prze klientów.

Jacek_315

26.11.2010

cary

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep obuwniczy. Wszedłem...
Sklep obuwniczy. Wszedłem do tego sklepu przypadkowo, umiejscowiony gdzieś z boku głównej alei handlowej centrum feszyn haus. Przywitały mnie dwie bardzo miłe ekspedientki. Po ogólnym rekon ansie dostrzegłem parę butów ładnych i praktycznych. Podeszła do mnie jedna z pań i porosiła abym przymierzył obuwie które trzymałem w ręku. Pasował rozmiar jeszcze kilka miłych zdań ze strony pracownika sklepu i byłem przekonany do zakupu owego obuwia. Zostałem poinformowany o braku możliwości zwrotu zakupionego towaru, co uważam za minus ale można dokonać wymiany obuwia. Po zapłaceniu i ogólnym pożegnaniu wyszedłem ze sklepu z życzeniami zadowolenia z zakupionego obuwia i zaproszeniem do ponownego odwiedzenia placówki. Odwiedzę ją na pewno.

Jacek_315

26.11.2010

BADURA

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie bardzo dobra. Pracownik bez wahania zostawił swoje czynności aby mi pomóc wyszukać towar. Pracownik wskazał mi również inne rozwiązania mojego problemu. Z obsługi na sali sprzedażowej byłem bardzo zadowolony. Rozczarowanie było przy kasach gdy kasjerka żująca gumę potraktowała mnie z góry. Jak intruza.

Jacek_315

22.10.2010

Castorama

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 262

Nie zgadzam się (0)
Kwiaciarnia usytuowana w...
Kwiaciarnia usytuowana w bardzo dogodnym miejscu. I co bardzo ważne prowadzona chyba przez drugie pokolenie. Interes rodzinny. Przez wiele lat uznawana za najlepszą kwiaciarnię w okolicy. A obecnie tak systematycznie zostaje ten wizerunek niszczony. Nie wiem czy to przez oszczędność czy jest jakiś inny powód zatrudniania pracowników niekompetentnych, niemających zielonego pojęcia o sztuce układania kwiatów, bukietów, dekoracji a co bardzo istotne nie lubi swojej pracy. Odniosłem wrażenie że jestem intruzem który przeszkadza tej Pani stojącej za ladą. Jeszcze raz podkreślę szkoda. Może przyczyniła się ilość prowadzonych przez właścicielkę kwiaciarni a co za tym idzie straciła jakość.

Jacek_315

18.05.2010

Kwiaciarnia Zaręba

Placówka

Kartuzy, Plac Brunona

Nie zgadzam się (24)
Bar przy stacji...
Bar przy stacji paliw. Obecnie po remoncie ale uważam że remont zaszkodził temu miejscu. Poprzedni wystrój miał klimat a obecnie jest surowo zielone, zimne ściany. Zniknęła ściana z "aniołami" która przykuwała uwagę klientów. Zmniejszono ilość stolików, wpłynęło to na ilość miejsca w barze, zwiększenie tego miejsca. Po złożeniu zamówienia czekałem na zupkę dość długo i otrzymałem coś co na pewno nie było flaczkami szkoda.

Jacek_315

06.05.2010

U Gosi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Robiliśmy rodzinne zakupy....
Robiliśmy rodzinne zakupy. Sklep C&A jest tam olbrzymim sklepem ale personelu jak na taki duży metraż jest stanowczo za mało. Powodem tego są miejsca z brakującym towarem porozrzucane ubrania kolejki do kas. Ogólnie bałagan. Nie podobało mi się to. Aby dowiedzieć się czy brakujące rozmiary z jakiegoś typu bluzki są na sklepie trzeba było sobie pochodzić i poszukać jakąś Panią która i tak powiedziała że rozmiary są wywieszone wszystkie. Co jest jednak nieprawdą ponieważ towar jest również przechowywany w szufladach i mogą być tam np brakujące rozmiary.

Jacek_315

03.05.2010

C&A

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (25)
Robiłem dzisiaj zakupy...
Robiłem dzisiaj zakupy w Gdańsku na Matarni. Trafiliśmy bez problemu do sklepu obuwniczego CCC. Obniżki ściągnęły do sklepu masy klientów. Szukaliśmy fasonów po wybraniu przyszedł czas aby znaleźć odpowiedni rozmiar. I tu powstał problem, buty były rozłożone na kilku pułkach i czasami wydawało się iż szukanego rozmiaru nie ma a tu nagle niespodzianka - na półce obok jest. Wybraliśmy odpowiednie obuwie udaliśmy się do kasy a tam przywitała nas uśmiechem bardzo miła kasjerka która żartując i uśmiechając się załagodziła odniesiony wewnętrzny uraz z przed chwili.

Jacek_315

03.05.2010

CCC

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (29)
Sklep na zewnątrz...
Sklep na zewnątrz robił już jakieś wrażenie sklepu niezadbanego. Po wejściu moje obawy się potwierdziły. Towar ułożony chaotycznie, porozrzucany po sklepie. Alejki również zawalone towarem który powinien prawdopodobnie znaleźć się na regale. Podobna sytuacja na ogrodzie zewnętrznym. Nie było miejsca aby wjechać wózkiem i załadować towar.

Jacek_315

26.04.2010

Bricomarche

Placówka

Wejherowo, ul. I Brygady Pancernej WP 71

Nie zgadzam się (23)
Na zewnątrz bez...
Na zewnątrz bez rewelacji, nawet uważam iż zewnętrzna forma budynku nie przyciąga klientów. Bardzo mały parking. Po wejściu można zmienić zdanie. Nie jest to restauracja w kilko gwiazdkowym hotelu ale można wytrzymać. Dużo zielonych kwiatów, może aż za dużo i co zwróciło moją uwagę to rozszczelnione szyby które robiły wrażenie brudnych okien. Obsługa bardzo miła. Menu szeroki wybór i co ważne jedzenie bardzo smaczne. Polecam

Jacek_315

26.04.2010

Korman

Placówka

Kartuzy, 3 Maja

Nie zgadzam się (23)
Stacja położona przy...
Stacja położona przy głównej drodze.wjazd na stację dość dobry ale wyjazd już nie. Pan który miał chyba pomagać tankować obserwował klientów i był czujny i gotowy do pomocy. Zatankowałem i personel w środku stacji okazał się bardzo miły. Po zapłaceniu udałem się jeszcze do toalet które były czyste, uzupełnione w środki higieniczne. Ogólnie stacja była bardzo czysta i zadbana. Standard stacji Orlen z tego co zauważyłem bardzo się poprawił.

Jacek_315

23.04.2010

ORLEN

Placówka

Gdynia, Morska 495

Nie zgadzam się (25)
Stacja położona przy...
Stacja położona przy głównej drodze S6. z bardzo dogodnym wjazdem jak również wyjazdem. Pan który miał chyba pomagać tankować usilnie unikał kontaktu wzrokowego aby tylko nie pomagać. Zatankowałem i personel w środku stacji okazał się bardzo miły. Po zapłaceniu udałem się jeszcze do toalet które były czyste, uzupełnione w środki higieniczne. Ogólnie stacja była bardzo czysta i zadbana.

Jacek_315

20.04.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Hotel bardzo ładnie...
Hotel bardzo ładnie położony w porcie jachtowym z dala od głównych dróg Szczecina. Drzewa dużo zieleni. Ale tylko to jest pozytywne w tym hotelu. Po zameldowaniu i udaniu się do pokoju zauważyłem że są zimne grzejniki centralnego ogrzewania. Udałem się do recepcji ale pani powiedziała mi że hotel już nie ogrzewa swoich pokoi. Był bardzo zimny dzień kwietnia w pokoju zimno i uratowały mnie tylko dwie kołdry pod którymi próbowałem przetrwać noc. tapczaniki rozwalające się ściany brudne i tylko jeden kanał telewizyjny w chyba 15" telewizorku. Łazienka - braki przy spłuczce, prysznicu. Okropnie.

Jacek_315

20.04.2010

Hotel Marina

Placówka

Szczecin, Starzyńskiego 3-4

Nie zgadzam się (25)
Wjazd po sklep...
Wjazd po sklep jest tragiczny. Cały parking wymaga remontu. Ale aby nie się całkowicie nie rozczarować bo sklep wygląda tak samo. Zastanawiam się jak ta placówka może spełniać wszelkie wymogi powiedzmy chociaż sanepidu. Sklep z porozrzucanym towarem, bez cen informację co prawda uzyskałem o zapytany towar ale, zauważyłem tzw ucieczkę przed klientem. Czyli robić wszystko aby tylko nie być zaczepionym przez klienta. Przy kasie nie otrzymałem towaru który mnie interesował - papierosy- tylko wysłano mnie do innej kasy i innej kolejki. Miało miejsce już takie zdarzenie ale wówczas kasjerka przyniosła mi papierosy z innej kasy. Traktowanie klienta - niedostateczny

Jacek_315

13.04.2010

Caros

Placówka

Kartuzy, Kościuszki

Nie zgadzam się (26)
Tankowałem ostatnio na...
Tankowałem ostatnio na stacji benzynowej Orlen w Kartuzach. Co prawda nie było osoby która zaproponowałaby mi pomoc przy nalaniu paliwa do zbiornika, ale wiem że są to stacje samoobsługowe więc nie przeszkadzało mi to. Po zatankowaniu udałem się do wnętrza budynku stacji paliw. Było czysto i przejrzyście ułożony towar. Zapłaciłem kartą, w trakcie płatności zaproponowano mi produkty promocyjne objęte dodatkowymi punktami na parcie lojalnościowej VITAJ.Po dokonaniu transakcji podziękowano mi za zakup i pożegnano.

Jacek_315

12.04.2010

ORLEN

Placówka

Kartuzy, Gdańska 26a

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi