Opinie użytkownika (11)

Udałem się do...
Udałem się do do sklepu jubilerskiego w celu znalezienia pierścionka zaręczynowego. Po chwili gdy oglądałem ekapozycję podeszła do mnie pracownica i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałem o swoich preferencjach, usiedliśmy. Zostały mi zaproponowane produkty według moich preferencji. Rozmowa odbywała się w bardzo miłej atmosferze. Jubiler posiadał bardzo szeroką wiedzę uzupełnioną o własne doświadczenia. Dowiedziałem się iż dobrej jakości czarne złoto jest bardzo rzadkie i w sieciowych sklepach jubilerskich nie występuje. Jeżeli na szynie pierścionka znajdują się kamienie w przypadku przerobienia (zmiany rozmiaru) nie ma gwarancji na to iż kamienie nie wypadną. Gdy wybrałem już właściwy model zapytałem czy jest możliwość odłożenia go na kilka dni. Sprzedawca powiedział że bez problemu (wziął zaliczkę) i zapewnił że w piątek będzie na mnie czekał.

Jakub_542

13.07.2014

Yes

Placówka

Gdynia, Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (0)
Zaszedłem do sklepu...
Zaszedłem do sklepu Komputronik by kupić antenę do odbioru telewizji naziemnej jednak jak poinformował mnie pracownik, który zapytał mnie na sali sprzedaży w czym może pomóc, punkt nie sprzedawał takich anten. Pracownik przy okazji rozmowy zainteresował mnie posiadaną ofertą laptopów. A jako, że noszę się z zamiarem zakupu postanowiłem zgłębić temat. Na początku rozmawiałem z promotorem Samsunga jednak nie znał on dokładnej specyfikacji oferowanego sprzętu (zmuszony był kilka rzeczy sprawdzić). Później do rozmowy włączył się etatowy pracownik posiadający szeroką wiedzę o laptopach, aktualnych promocjach i dostępności konkretnych modeli. Rozmowa przebiegła w bardzo miłej atmosferze (otrzymałem wizytówkę sklepu). Ponadto wydrukował mi specyfikację (jak się okazało po sprawdzeniu przeze mnie w internecie po powrocie do domu) najlepszego modelu pod względem ceny i możliwości.

Jakub_542

12.11.2012

Komputronik

Placówka

Gdynia, 10 Lutego 16

Nie zgadzam się (0)
Konsultant przywitał się...
Konsultant przywitał się i od razu przeszedł do prezentacji oferty (oferta była interesująca a konsultant posiadał wiedzę na jej temat) i na koniec zapytał gdzie ma wysłać kuriera z umową i sprzętem. Oczywiście nie zapytał nawet czy jestem zainteresowany ofertą już o tym czy chce podpisać umowę lub czy mnie na to w ogóle stać nie wspominając. Według mnie świadczy to o braku kultury i przedmiotowym traktowaniu ludzi. Czułem się jakbym rozmawiał z automatem. Pytanie tylko czy to inwencja konsultanta, czy właśnie tak został wyszkolony.

Jakub_542

27.08.2012

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Będąc w Sopocie...
Będąc w Sopocie zaszedłem do Biedronki w celu zrobienia zakupów spożywczych. Na podłodze jak i na regałach było czysto jednak na sali sprzedaży znajdowały się 4 palety z towarem, które trochę utrudniały dostęp do znajdujących się za nimi produktów i przemieszczanie się z wózkiem po sklepie. Z racji tego iż nie mogłem znaleźć pasztetu drobiowego poprosiłem o pomoc pracownika. Osoba ta zareagowała na moją prośbę życzliwie i z uśmiechem zaprowadziła mnie do produktu oraz zaprezentowała asortyment. Gdy już zebrałem potrzebne produkty, udałem się do kas. Kasjer pracował sprawnie w związku z czym nie musiałem długo czekać w czteroosobowej kolejce. Po miłej obsłudze zostałem pożegnany przez kasjera i opuściłem sklep.

Jakub_542

27.06.2012

Biedronka

Placówka

Rybnik, Marii Skłodowskiej-Curie 1

Nie zgadzam się (0)
Wracając z pracy...
Wracając z pracy zaszedłem do sklepu w celu zrobienia drobnych zakupów (chleba, serka topionego). W sklepie było czysto. Z racji tego że nie miałem gotówki zapytałem czy jest możliwość płacenia kartą. Pracownica (okulary, około 50 lat poinformowała mnie że tak). Następnie udałem się na salę sprzedaży (produkty były uporządkowane). Choć moim zdaniem było mało przestrzeni do poruszania się. Bez problemu znalazłem interesujące mnie produkty i udałem się do kasy (poza mną były przy kasie trzy osoby. Pracownice (dwie, obsługiwała jedna wymieniona wcześniej)w tym czasie prowadziły dyskusję na temat tego że ludzie za drobne zakupy płacą kartą i jak bardzo je to denerwuje (oczywiście żadnej informacji o np. minimalnej kwocie zakupów brak). Podaję produkty kasjerce i mówię że chcę płacić kartą- irytacja pracownika i dalsze narzekanie. Obsługa terminalu trwała dłuższą chwilę (pracownik nie najlepiej sobie z tym radził). Pracownica wręczając mi kartę z wyrzutem mówi mi, że płatności kartą od 10zł i następnym razem mam pamiętać(jak ustaliła chwile wcześniej z koleżanką). Bez słowa wziąłem rzeczy i wyszedłem.

Jakub_542

02.04.2012

Żabka

Placówka

Gdynia, Plac Górnośląski 1

Nie zgadzam się (0)
By założyć rachunek...
By założyć rachunek walutowy skorzystałem z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej banku. Wypełnienie go zajęło mi około 10 minut przy czym było proste i przejrzyste. Po dwóch dniach skontaktował się ze mną przedstawiciel banku celem potwierdzenia, przekazania informacji o produkcie oraz udzielenia informacji o tym, iż skontaktuje się ze mną pracownik(skontaktował się następnego dnia), z którym określę termin spotkania z kurierem i przekazania dokumentów. Kontakt telefoniczny ze strony pracowników banku jak również ich profesjonalizm oceniam bardzo dobrze. Wszystkie moje pytania i wątpliwości odnośnie rachunku walutowego zostały wyjaśnione. Podobnie kulturę osobistą i sposób pracy pracownika firmy kurierskiej (potwierdził telefonicznie wizytę i przyjechał punktualnie 19 grudnia tak jak zostało ustalone). Jedyne do czego mam pewne zastrzeżenia to okoliczności przekazania i wypełniania dokumentów ale wynika to bardziej z tego iż przebiegało ono przed moim domem na mrozie. Myślę iż umówienie się na przykład w centrum handlowym (zima) dawałoby większe poczucie komfortu.

Jakub_542

08.02.2012
Nie zgadzam się (0)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za Pana opinię dotyczącą procesu otwarcia rachunku w ING Banku Śląskim. Cieszymy się , że zaufał nam Pan i został naszym klientem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przy podpisywaniu dokumentów kurier skontaktował się z Panem pod adresem wskazanym podczas zakładania rachunku. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie przebiegała pomyślnie, niezakłócona przez żadne mrozy:) Zachęcamy do korzystania z pozostałej oferty naszego banku.
Postanowiłem założyć konto...
Postanowiłem założyć konto w Deutshe Bank. W tym celu postanowiłem skorzystać z formularza kontaktowego na ich stronie internetowej. Bez problemu dotarłem do oferty kont osobistych i przeglądając je kolejno wybrałem opcję dla siebie. Bardzo przydatna w tym była tabelka zawierająca porównanie wszystkich kont dostępnych w Deutshe Bank. Następnie wypełniłem wniosek-3 kroki i podsumowanie (rozwiązanie bardzo przejrzyste gdyż każdy krok zawiera inną kategorię informacji dzięki czemu ciężko popełnić błąd, no i podsumowanie pozwalające jeszcze raz spojrzeć na wypełniony formularz bez potrzeby wracania do poprzednich kroków). Następnie po dwóch dniach zadzwonił do mnie konsultant z informacją, że konto już jest dla mnie przygotowane. Następnie zapytał o wygodny termin i miejsce dostarczenia dokumentów przez kuriera. Rozmowa odbywała się w miłej atmosferze (konsultant w rzetelny i fachowy sposób przekazał mi wszystkie niezbędne informacje oraz spytał czy może w czymś pomóc). W umówionym dniu około godzinę przed terminem spotkania zadzwonił kurier w celu potwierdzenia wizyty. Przyjechał punktualnie i w rzetelny sposób przeprowadził mnie przez dokumenty. Nie było to moje pierwsze spotkanie z tą osobą (dostarczał mi również dokumenty potrzebne do otwarcia innego rachunku). Słowem pełen profesjonalizm i miła atmosfera spotkania. Następnie w celu dokończenia aktywacji konta zarejestrowałem się na stronie internetowej gdzie w bardzo prosty i intuicyjny sposób krok po kroku dokończyłem otwarcie konta.

Jakub_542

16.01.2012

Deutsche Bank

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Postanowiłem założyć konto...
Postanowiłem założyć konto osobiste w Raiffeisen Banku. Wszedłem na stronę internetową i po chwili znalazłem interesujący mnie produkt. Założenie konta wymagało zgłoszenia się do oddziału lub wypełnienia ankiety i oczekiwania na kontakt telefoniczny. Wybrałem sposób drugi. Nie miałem problemu z jej wypełnieniem-ankieta była jasna i przejrzysta. Niestety bank przez tydzień się ze mną nie skontaktował, dlatego postanowiłem wypełnić ankietę ponownie. No i po trzech dniach w końcu skontaktował się ze mną konsultant. Rozmowa była rzeczowa i przebiegała zgodnie przyjętymi standardami obsługi. Po czterech dniach skontaktował się ze mną kurier z którym umówiłem się na podpisanie dokumentów w dogodnym dla mnie miejscu. Spotkanie przebiegło sprawnie w miłej atmosferze. Następnie zalogowałem się na stronę internetową i dokonałem aktywacji konta. Tutaj również wszystko było jasne i przejrzyste podobnie jak sam panel administracyjny.

Jakub_542

24.12.2011

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (9)
Wygląd lokalu wywarł...
Wygląd lokalu wywarł na mnie dobre wrażenie. Sprawiał wrażenie ż e wszystko jest na właściwym miejscu. Konsultanci (nie tylko osoba, z którą umówiony byłem na spotkanie w sprawie założenia konta osobistego) sprawiali wrażenie „zimnych” profesjonalistów- nie starali się zbudować relacji z klientem. Z tego powodu nie czułem się zbyt swobodnie. Dlatego uważam że potrzebna by była korekta sposobu szkolenia, skupiająca się na ociepleniu rozmowy i budowie relacji.

Jakub_542

22.12.2011

Alior Bank

Placówka

Olsztyn, Linki 3/4

Nie zgadzam się (2)
W porównaniu z...
W porównaniu z Olsztyńskim oddziałem układ wewnątrz lokalu dawał dużo większe poczucie bezpieczeństwa. Stanowiska były rozmieszczone tak, że klient nie siadał tyłem do wejścia, dzięki czemu moim zdaniem mógł czuć się bardziej komfortowo. Rozmowa telefoniczna była poprawna- wszystko odbyło się zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami. Bardzo dobre wrażenie wywarła natomiast na mnie osoba, z którą byłem umówiony na spotkanie. Podobnie jak w Olsztynie doradca wykazał się profesjonalizmem na najwyższym poziomie.

Jakub_542

14.12.2011

Expander

Placówka

Gdynia, Starowiejska 41-43/13

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do oddziału...
Wchodząc do oddziału i siadając tyłem do wejścia odczułem dyskomfort związany z brakiem prywatności i obawą że nie do końca wiem co się wokół mnie dzieje. Brak boksów wywarł na mnie wrażenie otwartości jednak ustawienie biurek np. bokiem do wejścia dałoby większe poczucie bezpieczeństwa co miałoby bezpośredni wpływ na pewność siebie klientów. Rozmowa telefoniczna była poprawna- wszystko odbyło się zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami. Bardzo dobre wrażenie wywarła natomiast na mnie osoba, z którą byłem umówiony na spotkanie. Poza profesjonalnym podejściem do zrozumienia potrzeb klienta i prezentacji produktów została również poruszona kwestia ewentualnej współpracy pomiędzy moją hipotetyczną firmą a Expanderem co mogłoby przynieść korzyści obu stronom.

Jakub_542

14.12.2011

Expander

Placówka

Olsztyn, Kościuszki 50

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi