Opinie użytkownika (11)

nie mam zastrzeżeń
nie mam zastrzeżeń

Jarosław_344

31.12.2021

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bezproblemowo
bezproblemowo

Jarosław_344

31.12.2021

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jak i...
Obsługa jak i rozpatrywanie reklamacji poprawiło się, nie mam zastrzeżeń

Jarosław_344

31.12.2021

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w porządku,...
Wszystko w porządku, brak zastrzeżeń

Jarosław_344

31.12.2021

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bezproblemowo
bezproblemowo

Jarosław_344

31.12.2021

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Usługi na najwyższym...
Usługi na najwyższym poziomie

Jarosław_344

31.12.2021

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bez problemów
bez problemów

Jarosław_344

31.12.2021

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bezproblemowy kontakt, aczkolwiek...
Bezproblemowy kontakt, aczkolwiek trwa nieco na oczekiwanie na odpowiedź rozpatrywanych pism

Jarosław_344

31.12.2021

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry kontakt, firma...
Dobry kontakt, firma przyjazna klientowi

Jarosław_344

31.12.2021

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa telefoniczna, bz...
Obsługa telefoniczna, bz zarzutu, od zgłoszenia prośby o kontakt z doradcą w ciągu paru h uzyskana odpowiedź. Podobnie przy przełączeniu na kontakt z doradcą biznesowym dla Firm. Wszystko niemal w ciągu 4h i to tuż po okresie świątecznym. Wstępne warunki łatwo i rzetelnie omówione, w porównaniu do innych banków ten jest bardziej otwarty na sytuacje, o których pozostała konkurencja nie pomyślała. Łatwiej uzyskać pomoc klientom w sprawie kredytu jak również Firmom. Promocyjne warunki, oprocentowanie, oraz znana twarz celebryta to tylko plusy, przykuwające uwagę do tego Banku. Dojazd i usytuowanie bez zarzutów, niemal przy samym przystanku tramwajowym, lokal przystępnie urządzony, miejsca siedzące wygodne, Obsługa w pełni miła, kompetentna. Pracownicy schludni, mimo gorąca na zewnątrz nie dają poznać po sobie trudów pracy. Hasło że to bank przyjazny Tobie w pełni się realizuje. Na życzenie klienta możliwość otrzymania wody, kawy itp. Dokumenty też jasno sformułowane a w przypadku wątpliwości doradcy wszystko wyjaśniają na bieżąco i bez kłopotu. Ogólne wrażenia bardzo pozytywne.

Jarosław_344

26.04.2011

GETIN BANK

Placówka

Kraków, Starowiślna 62

Nie zgadzam się (1)
Obsługa miła, jedyny...
Obsługa miła, jedyny mankament bardzo drażliwy dla klientów to brak stanowiska z kasą. Takie nie zajmuje więcej niż 2m x 2m czyli niespełna 5 m2. Warto chociażby zobaczyć takowe na ul. Starowiślnej w siedzibie Orange. Niekiedy zapłata czy nawet uregulowanie jakiś różnic byłoby dużo wygodniejsze na miejscu, niż po otrzymaniu informacji szukać poczty i banków po okolicznych osiedlach oraz z powrotem wracać z potwierdzeniem wpłaty. Biorąc pod uwagę wysoki standard i renomę Firmy uważam to za co najmniej nie na miejscu w dzisiejszych czasach. Konkurencyjne Firmy typu Aster mają swój punkt, dzięki temu wszelkie zapytania z doradcami, a także możliwość zapłaty jest niezmiernie dużym udogodnieniem zwłaszcza dla osób starszych. Wprowadzono ponadto system bloczków, to dobre rozwiązanie, umieszczono również więcej ekranów LCD o promocjach programowych, zaś jedno stanowisko kasowe przy stałej obecności Pana ochroniarza, nie stanowiłoby dodatkowych kosztów nadwyrężających budżet. Korzyści dla obu stron byłyby wymierne i niewspółmierne większe. Sama obsługa jest miła, dość rzetelna, do tego nie mam zastrzeżeń. Pracownicy reprezentatywni ubrani, dojście do stanowisk bez problemów. Problem to dojście do siedziby, należy przejść przez niemal cały parking samochodowy, dojazd własnym samochodem to liczenie na łaskę i życzliwość ochroniarzy, nie zawsze takowi są. Promocje dla pojedynczych klientów indywidualnych a promocje dla Firm są diametralnie różne, a abonament znaczącą się różni na niekorzyść dla Firm. Ulotki, reklamy, broszury są niemal dookoła klienta, tutaj nie mam zastrzeżeń Można mieć zastrzeżenia jeszcze do mniejszej ilości pracowników w godzinach szczytu, np 15, obsługa 3 stanowisk, dość wolna momentami, przez co kolejka lubi się wydłużyć. Być może to okres przedświąteczny ale...zawsze może być lepiej

Jarosław_344

26.04.2011

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi