Opinie użytkownika (3)

W dniu 20/08/09r...
W dniu 20/08/09r miałam wypadek motorem ponieważ nikomu nic się nie stało na miejsce wypadku nie została wezwana policja. Jeszcze w tym samym dniu zgłosiłam szkodę do ubezpieczalni i już następnego dnia odwiedził mnie rzeczoznawca aby wycenić szkodę. Wbrew moim obawą że zwrot odszkodowania będzie ciągnął się miesiącami jeszcze tego samego tygodnia otrzymałam odpowiedz o wysokości odszodowania jakie mi przysługuje w związku z odniesioną szkodą. Gdyż sprawca wypadku natychmiast potwierdził zdarzenie wypadku do tygodnia zostałam poinformowana że pieniądze z odszkodowania są już do odebrania. Byłam bardzo zaskoczona szybkim i sprawnym działaniem firmy PZU jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi firmy PZU odział Wadowice.

Justyna_377

27.08.2009

PZU

Placówka

Wadowice, Mickiewicza 27

Nie zgadzam się (17)
Gdy weszłam do...
Gdy weszłam do sklepu nikt w ogóle się mną nie zainteresował panie ekspedientki piły sobie w najlepsze kawę i coś tam wzajemnie opowiadały. Byłam zainteresowana kupnem ścianki meblowej do salonu podeszłam i poprosiłam o pomoc gdyż chciałam wiedzieć z jakiego drewna jest wykonana pani powiedziała że nie ma pojęcia gdyż ona jest tu tylko od sprzedawania. Później nastąpiła bardzo niemiła rozmowa po czym pani powiedziała że jej nie płacą za doradzanie klijentą tylko za sprzedaż towaru. Gdy powiedziałam że chcę rozmawiać z kierownikiem sklepu okazało się że wyjechał na wakacje a w sklepie panuje totalne bezprawie i bałagan. Gdyż mi zależało na szybkim kupnie mebli zapłaciłam i poprosiłam o dowóz do domu okazało się że nie ma takiej możliwości bo meble są pakowane w pudła do samodzielnego montażu musiałam sama sobie wnieść je do samochodu choć były bardzo cięszkie nawet żadna z pań nie podeszła drzwi przytrzymać. po zajechaniu do domu okazało się że brakuje części do montażu. Po udaniu się do sklepu i zgłoszeniu tego faktu zostałam wyśmiana i powiedziano mi że to nie możliwe i że na pewno je gdzieś zgubiłam do tej pory choć obiecano mi że je otrzymam nie otrzymałam ich.

Justyna_377

19.07.2009
Nie zgadzam się (18)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu pracownicy ie zwracają uwagi na klijęta są zajęci wspólnymi rozmowami a klijęt musi sobie radzić sam gdy poprosiłam panią o poradę powiedziała że nie potrafi mi doradzić ale wskazała przedmiot który najczęściej kupują ludzie. Zainteresowanie klijętem w tym sklepie jest zerowe bo jeśli nie podejdziesz do kasy i nie powiesz czego potrzebujesz to nikt nie raczy do ciebie podejść albo uprzejmie zapytać "w czym mogę pomóc?" Jeśli chodzi o produkty to mają najlepsze produkty na rynku więc co do tego to nie mam zastrzeżeń.

Justyna_377

05.07.2009

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi