Obsługa przyjazna. Od razu po wejściu do sklepu zostałam zapytana czego poszukuję i czy może mi jakoś pomóc. W moim odczuciu w sklepie panowała serdeczna atmosfera.
Ekspedientka była miła, pomogła mi przy wyborze koloru apaszki. Dodatkowo poinformowała mnie o trwającej aktualnie promocji, dzięki czemu mogłam kupić ją wiele taniej.
Udałam się do sklepu sama przy okazji zakupów spożywczych przez co zdecydowanie się na sukienkę, która mi się spodobała było trudne bez doradztwa i opinii koleżanek. Pozwoliłam sobie poprosić panią ekspedientkę o radę. Zareagowała bardzo pozytywnie, chętnie pomogła mi podjąć decyzję i służyła praktycznymi radami i uwagami.
W sklepie Bijou Brigitte kupowałam okulary i etui na nie. Zawsze mam problem z tym wyborem, tym razem jednak trafiłam na bardzo miłą panią, która obiektywnie doradziła mi, w których okularach spośród modeli przez nią poleconych wyglądam najlepiej. Dzięki temu znalazłam wreszcie idealny model dla siebie! Przemiła i kompetentna ekspedientka, życzyłabym sobie częściej takiej obsługi.
Wchodząc do sklepu szłam powoli, rozglądając się po sklepowych półkach. Jedna z ekspedientek, przechodząc obok mnie, zapytała czy może w czymś mi pomóc. Od razu wzbudziła moją sympatię, ponieważ była energiczna, miła i uśmiechnięta. Spytałam ją o konkretną rzecz, chciałam wiedzieć gdzie w sklepie znajdują się czapki. Udzieliła mi informacji, że część znajduje się na tym piętrze sklepu, po czym mnie tam zaprowadziła, a resztę znaleźć mogę piętro niżej ( sklep jest dwupiętrowy). Wskazała mi model, który wg niej jest najchętniej kupowany i ma największe powodzenia. Zaproponowała również zdjęcie zabezpieczenia, łączącego czapkę z szalikiem, abym mogła spokojnie przymierzyć. Byłam zadowolona z obsługi w tym sklepie, dzięki dobremu kontaktowi sprzedającego ze mną. Ekspedientka była jednocześnie profesjonalna, ale i chętnie wyrażała swoją opinię i służyła radą.
Po wejściu do sklepu, około 4-5 minut przeglądałam asortyment sklepu sama, ponieważ ze strony ekspedientki nie padła propozycja pomocy lub pytanie czego konkretnie poszukuję. Gdy zdecydowałam się na konkretny model, wtedy dopiero jedna z pań zapytała czy znalazłam odpowiedni rozmiar. Następnie, czekając w kolejce do przymierzalni, byłam świadkiem jak inna klientka poprosiła panią o pomoc, na co odpowiedzi nie otrzymała, padło jedynie stwierdzenie, iż miała przynieść jakiś model biustonosza do przymierzalni i już teraz nie wie jaki, bo pomyliła się. Nie byłam zadowolona z podejścia do klienta w tym sklepie, obsługująca mnie ekspedientka nie starała się nawiązać rozmowy, na jej twarzy nie było uśmiechu, przez co powinna budować przyjazne relacje miedzy sobą a kupującym. Przed wyjściem ze sklepu zapytałam jeszcze o jeden model bielizny, który leżał ułożony w koszyku na ladzie, ponieważ byłam zainteresowana jego kupnem, jednak pani ekspedientka oschle odpowiedziała, ze ten model jeszcze nie jest w sprzedaży. Zdziwiło mnie to, ponieważ wyeksponowany był w takim miejscu, że klienci mieli możliwość go już obejrzeć, co wprowadzało w błąd.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.