Opinie użytkownika (3)

Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty na stacji Orlen zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony poziomem obsługi. Pracownik odpowiedzialny za dystrybutory aktywnie obserwował podjeżdżające auta i podchodził do kierowców z propozycją pomocy przy tankowaniu – co dziś zdarza się coraz rzadziej. Po zatankowaniu zostałem przywitany w kasie szczerym uśmiechem, a obsługa była nie tylko uprzejma, ale też profesjonalna – zapytano mnie, z którego dystrybutora tankowałem oraz czy życzę sobie coś dodatkowego, np. hot doga. Na zakończenie usłyszałem miłe „dziękujemy, zapraszamy ponownie”. W mojej ocenie obsługa klienta i kompetencje pracowników tej stacji stoją na najwyższym poziomie. Na minus zasługuje fakt iż przy dystrybutorach brakowało wody do mycia szyb pomimo że były wiadra wraz ze szczotką.

Klient_Xhl8R

01.05.2025

ORLEN

Placówka

Częstochowa, Warszawska 324/334

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w markecie miałem okazję bezpośrednio skorzystać z pomocy jednego z pracowników, którego postawa zasługuje na uznanie – udzielił mi wyczerpującej informacji dotyczącej dostępności towaru oraz osobiście zaprowadził do odpowiedniego regału. Tego typu zaangażowanie i kompetencje w obsłudze klienta są zdecydowanie pozytywne. Z drugiej strony, dało się zauważyć ogólny chaos w organizacji pracy. Pracownicy pełnili wiele różnych funkcji jednocześnie, co sprawiało wrażenie braku kontroli nad sytuacją. Potwierdzeniem tego był incydent przy kasie samoobsługowej, gdzie waga uległa awarii, a przez dłuższy czas nie było żadnego pracownika w pobliżu. Pomimo dwukrotnego zgłoszenia potrzeby pomocy, na interwencję musiałem czekać około 10 minut. Gdy wreszcie pojawił się pracownik, niestety wyraźnie było od niego czuć dym papierosowy, co wpłynęło negatywnie na odbiór obsługi.

Klient_Xhl8R

01.05.2025

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w markecie miałem okazję bezpośrednio skorzystać z pomocy jednego z pracowników, którego postawa zasługuje na uznanie – udzielił mi wyczerpującej informacji dotyczącej dostępności towaru oraz osobiście zaprowadził do odpowiedniego regału. Tego typu zaangażowanie i kompetencje w obsłudze klienta są zdecydowanie pozytywne. Z drugiej strony, dało się zauważyć ogólny chaos w organizacji pracy. Pracownicy pełnili wiele różnych funkcji jednocześnie, co sprawiało wrażenie braku kontroli nad sytuacją. Potwierdzeniem tego był incydent przy kasie samoobsługowej, gdzie waga uległa awarii, a przez dłuższy czas nie było żadnego pracownika w pobliżu. Pomimo dwukrotnego zgłoszenia potrzeby pomocy, na interwencję musiałem czekać około 10 minut. Gdy wreszcie pojawił się pracownik, niestety wyraźnie było od niego czuć dym papierosowy, co wpłynęło negatywnie na odbiór obsługi.

Klient_Xhl8R

01.05.2025

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)