Opinie użytkownika (13)

Zaraz, gdy wszedłem...
Zaraz, gdy wszedłem do sklepu pracownik powiedział mi "dzień dobry". W sklepie "50 style" chciałem kupić buty. Oglądałem buty, które były na półkach. Po pewnym czasie podszedł do mnie pracownik i zapytał "w czym mogę pomóc". Odpowiedziałem, że oglądam towar. Pracownik był cały czas w pobliżu regałów gotowy do udzielenia pomocy. Kasjera była miła. Wydała paragon, a zakupy zapakowała do reklamówki. Jestem zadowolony z oferty sklepu, bardzo atrakcyjnych cen oraz życzliwej obsługi.

Krzysztof_1210

12.10.2014

50 style

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Do "Dyskontu" udałem...
Do "Dyskontu" udałem się w celu zakupu dwóch produktów z aktualnej gazetki promocyjnej. W otoczeniu sklepu było czysto, wewnątrz sklepu również. Dość długo na sali sprzedaży szukałem towarów. Sklep posiada duży asortyment zwłaszcza artykułów nieżywieniowych. W sklepie znalazłem tylko jednego pracownika, którego mógłbym zapytać o szukane artykuły, ale produktów z gazetki nie było. W sklepie praktycznie nie było klientów. Otwarta była tylko jedna kasa, ale i do niej nikogo nie było. Kasjerka była miła, po zakupach wydała resztę i paragon i pożegnała się.

Krzysztof_1210

09.10.2014

Dyskont

Placówka

Słupsk, 11 Listopada 17

Nie zgadzam się (0)
Do stoiska "Cyfrowego...
Do stoiska "Cyfrowego Polsatu" w markecie "Kaufland" wybrałem się w celu wymiany sprawiającego problemy dekodera. Pani na stoisku była bardzo miła, uśmiechnięta, szybko i do rzeczy zajęła się obsługą. Poprosiła mnie o dowód, sprawdziła dane w systemie. Po czym wyjęła nowy sprzęt i wręczyła do podpisania protokół wymiany. Pracownica nie była nachalna, nie próbowała wcisnąć kolejnego pakietu, czy nowych usług. Stoisko było czyste, nie było na nim zbędnych rzeczy i przedmiotów. Polecam to stoisko ze względu na fachowość personelu, rzetelność i jakość obsługi.

Krzysztof_1210

26.09.2014

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Słupsk, Hugona Kołłątaja 25

Nie zgadzam się (0)
"Kaufland" jest bardzo...
"Kaufland" jest bardzo dobrze zaopatrzony, posiada bardzo duży wybór towarów różnych marek i różnego asortymentu. W sklepie jest czysto. Pracownicy są uprzejmi. Obsługa na stoisku z wędlinami jest miła. Pracownik na dziale owoce poproszony o pokrojenie na części arbuza robi to bez wahania, sprawnie i szybko. Jedynym minusem jest długi czas oczekiwania do kasy. Jednakże kasjerki są miłe, szybko skanują towary i jest możliwość płatności zbliżeniowo.

Krzysztof_1210

26.09.2014

Kaufland

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Jana Matejki 96

Nie zgadzam się (0)
05.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Słupsku Bardzo nam miło, iż Pana opinia na temat funkcjonowania naszego marketu w przeważającej części jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pan nadal naszym Klientem. Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy również usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Przed zbliżającym sezonem...
Przed zbliżającym sezonem grzewczym postanowiłem odmalować grzejniki. W tym celu udałem się do najbliższego sklepu budowlanego OBI. Na sali sprzedaży poprosiłem pracownice, aby powiedziała mi, czy farba którą wybrałem jest matowa czy z połyskiem. Pracownica udzieliła mi odpowiedzi, po czym poprosiłem jeszcze o pomoc w znalezieniu papieru ściernego i wałków do malowania. Przeszliśmy razem przez 2 alejki, ale pracownica nie znalazła szukanego przeze mnie produktu i poprosiła o pomoc innego pracownika, który wskazał, gdzie znajduje się produkt. Natomiast, które wałki do malowania - z włosia czy z gąbki będą odpowiednie do malowania pracownica nie potrafiła udzielić jednoznacznej i przekonującej mnie odpowiedzi. Mimo, że nie jestem zadowolony z obsługi w tym sklepie, to polecam go ze względu na ceny towarów. Do kasy nie było trzeba czekać długo. Obsługa przy kasie była szybka, a kasjerka miła.

Krzysztof_1210

25.09.2014

OBI

Placówka

Słupsk, Szczecińska 8

Nie zgadzam się (0)
Podczas pobytu w...
Podczas pobytu w Sopocie skorzystałem z usług Aquaparku. Obiekt znajduje się blisko stacji kolejki SKM. Łatwo do niego dotrzeć, drogę wskazują znaki. Kasjerka powitała mnie i zapytała mnie czym może służyć. Przy kasach nie znalazłem aktualnego cennika. Kasjerka wręczyła mi ulotkę z cenami, opowiedziała o aktualnych promocjach. Kasjerka była miła, życzliwa, przez cały czas się serdecznie uśmiechała. W obiekcie zapłaciłem kartą. Po przejściu przez bramki ochroniarz skierował mnie do właściwej szatni. W obiekcie było czysto. Ceną są trochę wysokie, ale mimo to polecam wizytę na tym basenie.

Krzysztof_1210

25.09.2014

Aquapark Sopot

Placówka

Sopot, Zamkowa Góra 3/5

Nie zgadzam się (0)
W plusie chciałem...
W plusie chciałem sprawdzić i zakupić ofertę internetu na kartę. W tym celu udałem się do najbliższego punktu w "Galerii Słupsk". Punkt znajduję się na samym dole galerii. Był tam jeden obsługiwany już klient i kolejny w kolejce. Otwarte było jedno stanowisko sprzedaży, mimo że drugi pracownik był przy stoliku i pisał coś na komputerze i stała przy nim tabliczka informująca że stanowisko jest nieczynne. Gdy wreszcie nadeszła moja kolej powiedziałem, że interesuje mnie starter internetu na kartę. Pracownik dał odpowiednią kartę z najlepszą opcją, poinformował o terminie ważności karty i doładowaniu. Wręczył paragon. Pracownik był kompetentny. Salon był czysty.

Krzysztof_1210

27.08.2014

PLUS

Placówka

Słupsk, Tuwima 32

Nie zgadzam się (0)
Polskimbusem jechałem na...
Polskimbusem jechałem na trasie Warszawa-Gdańsk. Zakup biletu odbył się bezproblemowo przez internet. Ceny przejazdu są bardzo atrakcyjne. Przy wejściu do autokaru pracownik okleił bagaż nalepką i wręczył kwit. Drugi pracownik natomiast sprawdził numer mojej rezerwacji i zaprosił na pokład autobusu. W czasie podróży serwowano sok do picia, lody oraz drożdżowe bułeczki. Bułki były trochę suche. Pozostałe posiłki były bez zarzutu. Autobus był bardzo wygodny, posiada pasy bezpieczeństwa, darmowe gniazdka z prądem oraz wifi. Autobus przyjechał na miejsce punktualnie. Z pewnością jeszcze nie raz wybiorę tego przewoźnika.

Krzysztof_1210

25.08.2014

FLiXBUS

Placówka

Warszawa, skrytka pocztowa 113

Nie zgadzam się (0)
Do Textil Market...
Do Textil Market udałem się w celu zakupu spodni. Sklep ten znajduje się w centrum handlowym "Podkowa". Przy wejściu stały ułożone koszyki. Towar w całym sklepie był ułożony, rzeczy wisiały na wieszakach. Ceny towaru są dobrze widoczne, naklejone na metkach na towarze. Dodatkowo wszystkie ceny są bardzo atrakcyjne. Jedynie obsługa pozostawia wiele do życzenia. W trakcie mojej wizyty nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał się czy może mi w czymś pomóc. Również do kasy było trzeba bardzo długo czekać.

Krzysztof_1210

25.08.2014

TXM textilmarket

Placówka

Słupsk, Starzyńskiego 6

Nie zgadzam się (2)
Do sklepu "Neonet"...
Do sklepu "Neonet" udałem się w celu zakupu pralki, którą zobaczyłem w gazetce. Od razu po wejściu do sklepu pracownik wykazał zainteresowanie podszedł do mnie i zapytał w czym może mi pomóc. Pokazał mi szukany przeze mnie model pralki. Dokładnie przedstawił i wyjaśnił jej funkcje. Wyczerpująco odpowiadał na zadane pytania. Przedstawił też koszty dostawy towaru, zapytał o sposób płatności. W trakcie dokonania transakcji wręczył wizytówkę sklepu, umówił się na termin doręczenia towaru. Na zakończenie zapytał również czy może jeszcze w czymś pomóc. Pracownik poświęcił mi naprawdę dużo czasu. W sklepie była bardzo miła i kompetentna obsługa. Zakupiony towar przyjechał w wyznaczonym czasie. Jestem bardzo zadowolony z zakupów w tym sklepie.

Krzysztof_1210

16.12.2013

NEONET

Placówka

Słupsk, Wojska Polskiego 46A

Nie zgadzam się (1)
Podczas rozmowy telefonicznej...
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant z banku, w którym posiadam konto zaproponował mi spotkanie z doradcą finansowym, który miał przedstawić mi atrakcyjne oprocentowanie lokat. Ponieważ uczestniczyłem już kiedyś w takim spotkaniu w innym mieście ucieszyłem się, że wreszcie w Słupsku jest taki punkt. W wyznaczonym terminie udałem się na spotkanie. Po wejściu do środka nie wiedziałem gdzie się udać, nikt mnie nie przywitał, nikt do mnie nie podszedł, nie poprosił, dlatego sam podszedłem do jednego ze stolików, przy którym siedział jeden z doradców. Zapytał mnie jedynie czy byłem umówiony. Odpowiedziałem, że tak. Na to doradca wskazał mi miejsce przy innym pustym stoliku i kazał usiąść. Przy wejściu zauważyłem wieszak, więc w międzyczasie zawiesiłem tam swoją kurtkę i wróciłem na wskazane wcześniej miejsce. W punkcie obsługi było czysto, lecz dosyć chłodno. Po paru minutach podeszła do Pani doradca. Zapytała mnie w jakiej sprawie do niej przychodzę. Ewidentnie była nieprzygotowana. Gdy odpowiedziałem jej, że jestem zainteresowany lokatami, przeprosiła mnie na chwile i poszła po materiały informacyjne. Materiałami tymi były jedynie wydrukowane na komputerze slajdy. Niestety zaprezentowana przez nią oferta różniła się od tego, o czym informował mnie przed spotkaniem konsultant. Zapytałem więc, czy w ofercie jest lokata 10%. Pani znowu poszła po materiały. Poinformowała mnie o dodatkowych warunkach, jakie muszę spełnić, aby móc ją założyć. Niestety warunki nie były dla mnie korzystne (2-letnia umowa, miesięczne wpływy na konto i obowiązek płatności kartą ok.300-400zł/mies.), a sama lokata była jedynie na 1 miesiąc i maksymalnie do 5000zł, a ja byłem zainteresowany zainwestowaniem znacznie większej kwoty. Zapytałem czy może mi zaproponować coś innego. Niestety Pani doradca powiedziała, że nic odpowiedniego nie ma w ofercie. Zrezygnowałem, więc z dalszych rozmów z doradcą. Nie dostałem od niej do zabrania żadnych materiałów, umowy, którą mi pokazała, a którą całą mógłbym przeczytać w domu, czy choćby wizytówki, gdybym chciał się czegoś dopytać. Cała wizyta trwała mniej niż 10 minut. Byłem bardzo zawiedziony, ponieważ doradca w Warszawie poświecił mi ponad godzinę, zaproponował herbatę, wręczył materiały, przysłał e-mailem symulację, dzwonił do mnie z pytaniem o decyzję. Natomiast ze strony doradców w Słupsku nie było żadnego odzewu, brak zainteresowania, a obsługa wykazywała się znudzeniem, sprawiała wrażenie, że moja obecność im przeszkadza. Nie jestem zadowolony z tego spotkania i nie zamierzam w przyszłości korzystać z tego punktu Open Finance.

Krzysztof_1210

29.12.2012

Open Finance

Placówka

Słupsk, Wolności 11

Nie zgadzam się (3)
Korzystając z promocji...
Korzystając z promocji w poniedziałki mała pizza za 5zł poszedłem ją wypróbować do jednego z lokali telepizzy w Warszawie. Sprzedawczyni dopytywała mnie jakie składniki wybieram. Niestety nie poinformowała mnie, że za każdy dodatkowy zapłacę złotówkę więcej. Na szczęście łączna kwota nie okazała się duża. Kolejne z minusów to czas oczekiwania na zamówienie. 20 minut ma małą pizze trochę dużo. Dobrze, że w lokalu było sporo wolnych miejsc i można było spokojnie posiedzieć. Zarówno podłoga w lokalu, jak i stoliki były czyste, nieco gorzej sytuacja wyglądała z siedzeniami. Wreszcie sprzedawczyni-kelnerka przyniosła moją mała pizze na papierowej tacce. Mała pizza dla jednej osoby w sam raz. Smaczna, dobre ciasto i składniki. Pomimo długiego oczekiwania jestem zadowolony z pizzy jaką zjadłem i zamierzam w przyszłości pójść tam ponownie.

Krzysztof_1210

13.12.2011

Telepizza

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 117

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panuje...
W sklepie panuje porządek, personel nie narzuca się klientowi, pozwala swobodnie oglądać towar. W razie pytań służy pomocą, zachowując wszystkie formy grzecznościowe. Jest w stanie w szybki i sprawny sposób zlokalizować produkt, nawet niedostępny w danym sklepie (zadzwoni i zarezerwuje w innym sklepie, podając szczegóły jego odbioru i ewentualnych zwrotów). W przypadku transakcji płatniczych klient dostaje do ręki paragony. Pracownik informuje o wszystkich prawach klienta, zachęca do kolejnych odwiedzin.

Krzysztof_1210

29.10.2011

H&M

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 104

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi