Opinie użytkownika (9)

Wybrałem się na...
Wybrałem się na większe zakupy do owej sieci sklepów. Pierwszy napotkany przeze mnie problem, to znalezienie miejsca parkingowego. Niestety sklep nie ma na to żadnego wpływu, gdyż problem ten spowodowany jest rozbudową całego centrum handlowego. Gdy udało mi się zaparkować samochód udałem się do sklepu. W sklepie było bardzo dużo klientów. Szybko udałem się w kierunku wybranych regałów. Produkty były przejrzyście poukładane. Tam gdzie szukałem, nie brakowało etykietek z cenami itd. Podłoga w sklepie była czysta, nie było żadnych brzydkich zapachów. Także temperatura w obiekcie była utrzymywany na odpowiednim poziomie. Gdy włożyłem do koszyka ostatni produkt, szybko udałem się do kasy. Niestety kolejka była długa, a nie wszystkie kasy czynne. Gdy przyszła moja kolej ekspedientka powitała mnie i sprawnie "skasowała". Była przy tym bardzo miła i uprzejma.

Krzysztof_136

17.02.2009

Bomi

Placówka

Gdynia, Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (20)
Od razu po...
Od razu po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez pracowniczkę. Była bardzo miła i uprzejma. Spytała się w czym może mi pomóc i przeszliśmy do poszukiwań. Służyła bardzo fachową radą. Widać, że zna się na tym, co sprzedaje. Utknąłem przy wyborze krawata, ale na szczęście po wspólnej decyzji z pracowniczką zdecydowałem się na zakup dwóch krawatów. Pracowniczka poinformowała mnie, że będzie go można wymienić, jak się jednak nie spodoba w świetle dziennym itd. Po zakupach stwierdziłem jednak, że tylko jeden mi odpowiada. Postanowiłem go oddać. Niestety pracowniczka stawiała opór i nie chciała przyjąć zwrotu. Tłumaczyła to tym, że nie musi mnie o niczym informować. Próbowałem wyjaśnić, że nie zostałem poinformowany o niemożności oddania towaru, a w sklepie nie było takowej informacji. Po dość długiej dyskusji udało się oddać towar. Pomimo tych wszystkich wydarzeń w sklepie było bardzo schludnie i przyjemnie. Towary były ładnie wyeksponowane i temperatura była odpowiednia.

Krzysztof_136

06.02.2009

BYTOM

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108 39

Nie zgadzam się (23)
Gdy tylko znalazłeś...
Gdy tylko znalazłeś się w środku sklepu, od razu udałem się do interesującego mnie regału. W sklepie był bardzo duży wybór towarów i rozmiarów. Dość długo szukałem odpowiadającego mi modelu butów. Niestety żaden pracownik sklepu nie zainteresował się mną. Przepraszam! Jedna pracowniczka zatrzymała się i spojrzała się na mnie jak na potencjalnego złodzieja. Bardzo miłe uczucie przyznam. Gdy uporałem się z ciężkim wyborem, udałem się do kasy. Nie było dużej kolejki, mimo otwarcia tylko jednej kasy. Gdy przyszła moja kolej pracowniczka przywitała się, skasowała produkty i zaoferowała pastę do pielęgnacji obuwia, które zakupiłem. Była bardzo miła i uprzejma. W sklepie było czysto i porządnie, mimo panującej na dworze chlapy. Temperatura była chyba ciut za wysoka, bo musiałem zdjąć kurtkę itd.

Krzysztof_136

06.02.2009

DEICHMANN

Placówka

Gdynia, Kcyńska 27

Nie zgadzam się (22)
Zaraz po przybyciu...
Zaraz po przybyciu do lokalu przywitała mnie ekspedientka. Spytała w czym może pomóc i rozpoczęliśmy w dobre poszukiwania garnituru na "studniówkę". Sprzedawczyni najpierw określiła odpowiedni rozmiar i pokazała mi najmodniejsze fasony. Pani udzielała wyczerpujących informacji nt. producenta, materiału. Lokal posiadał ogromną liczbę garniturów i wszelkich dodatków do nich. Był duży wybór także pod względem cen. Po przymierzeniu kilku garniturów nadal nie mogłem się zdecydować: który? Z pomocą przyszedł kierownik sklepu. Służył pomocną i fachową radą. Szybko powiedział, który garnitur jest najbardziej uniwersalny (na studniówkę i na inne okazje) i niekoniecznie był to najdroższy! Kiedy wydało się, że nie potrafię wiązać krawatu, kazał ekspedientce zawiązać mi krawat zawczasu. Na koniec wizyty dał mi specjalną "metkę" z instrukcją wiązania krawata na różne sposoby. Na koniec zostałem bardzo mile pożegnany. Wizyta zakończyła się pełnym sukcesem. W lokalu było czysto, schludnie i przyjemnie. Nie było czuć żadnych brzydkich zapachów. Temperatura wewnątrz również była odpowiednia.

Krzysztof_136

30.01.2009

Sunset Suits

Placówka

Gdynia, Świętojańska 23

Nie zgadzam się (19)
Do lokalu trafić...
Do lokalu trafić bardzo łatwo. Zaraz po wejściu do salonu udałem się do interesującego mnie regału. Niestety, mimo że byłem mocno zagubiony - pierwszy raz byłem w tym sklepie, nikt z obsługi nie zainteresował się mną. Długo musiałem sam szukać interesującego mnie tytułu. W końcu się poddałem i sam podszedłem do pracownika. Pracownik był bardzo miły, udzielał wyczerpujących pytań, starał się doradzić i udzielić niezbędnych informacji. Przywitał mnie i pożegnał. Zachęcił także do kolejnej wizyty. W lokalu było bardzo czysto i schludnie. Panowała odpowiednia temperatura i nie było żadnych przykrych zapachów.

Krzysztof_136

28.12.2008

empik

Placówka

Sopot, ul. Boh. Monte Cassino 57/59

Nie zgadzam się (27)
Przez przypadek zablokowałem...
Przez przypadek zablokowałem swoje konto internetowe do dokonywania przelewów. Niestety, była to godzina bardzo późna, ok. 22:00, a ja potrzebowałem wykonać przelew. Zadzwoniłem pod numer obsługi klienta. Okazało się, że i o tej porze ktoś pełni dyżur. Konsultantka była bardzo miła, mówiła życzliwym tonem. Przedstawiła się i podała nazwę banku. Szybko zweryfikowała moje dane, nie robiąc przy tym żadnych problemów. Jednocześnie zachowując wszystkie procedury w takich przypadkach. Po chwili mogłem wykonać swoje przelewy. Konsultantka poinformowała mnie także, co było powodem zawieszenia mojego konta. Zostałem odpowiednio pożegnany ("dobranoc, do usłyszenia"). Wystawiłem najwyższą ocenę, gdyż podczas rozmowy telefonicznej niczego mi nie zabrakło.

Krzysztof_136

23.09.2008

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Gdy wszedłem do...
Gdy wszedłem do sklepu, od razu skierowałem się do odpowiedniego regału. Przechodząca obok pracownica spytała, czy w czymś może pomóc. Powiedziałem o jakie konkretnie buty mi chodzi i podałem rozmiar. Pracownica szybko odnalazła dany model. Kiedy wahałem się między dwoma modelami, pomogła mi w wyborze. Przy kasie również spotkałem się z miłą obsługą. Kasjerka była uśmiechnięta i życzliwa. Poinformowała mnie o gwarancji na buty. Niestety, nie spytała mnie o reklamówkę. Zostałem jednak odpowiednio pożegnany. Uważam wizytę za udaną. Wszyscy pracownicy byli mili, sympatyczni i pomocni.

Krzysztof_136

22.09.2008

DEICHMANN

Placówka

Gdynia, Kcyńska 27

Nie zgadzam się (19)
Już po samym...
Już po samym wejściu do kawiarni widać było, że jest ona przytulna i zadbana. Po zajęciu stolika, przyszła kelnerka i podała nam karty. Była bardzo miła i sympatyczna. Po kilku chwilach podeszła i spytała, czy może przyjąć zamówienie. Kiedy nie mogłem się zdecydować na rodzaj drinka, służyła pomocą, doradzając mi drink ze Sprite'a i sorbetu malinowego. Zanim odeszła, spytała czy zostawić na stoliku jedną kartę. Po około 5 minutach napoje były gotowe. Jedna z osób mi towarzyszących sama skomponowała sobie czekoladę do picia. Kiedy skończyliśmy konsumpcję, poprosiliśmy o rachunek. Kelnerka, gdy nam go przyniosła, spytała nas, jak nam smakowały napoje według własnej receptury. Była bardzo miła i uśmiechnięta. Podczas wizyty zaobserwowałem, że lokal był bardzo przytulny i zadbany. Stoliki były na bieżąco sprzątane. Obsługa była miła i sprawna.

Krzysztof_136

25.08.2008

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Placówka

Kraków, Rynek Główny 46

Nie zgadzam się (17)
Zaraz po zajęciu...
Zaraz po zajęciu stolika przywitał mnie kelner. Przyniósł menu i podkładki. Niestety obie rzeczy były zabrudzone sałatką (pewnie po poprzednim kliencie). Na zamówienie nie czekałem dłużej niż 10 minut. Niestety do jednego z zamówień zapomniano dodać sosów, które były w zestawie. Po skończonym posiłku kelner szybko zebrał naczynia. Poproszony, przyniósł rachunek. Niestety kelner nie zasugerował niczego dodatkowego. Podczas swojej pracy był bardzo miły i uprzejmy. W całym lokalu było czysto i przyjemnie mimo dużego ruchu.

Krzysztof_136

22.08.2008

Sphinx

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi