Opinie użytkownika (7)

Moja wizyta w...
Moja wizyta w sklepie związana była z koniecznością wymiany podłogi. Wybór w tym asortymencie a do rym poziomie trochę gorzej z dostępnością. Mimo, ze wybraliśmy 3 kolory na każdy z nich trzeba u było czekać około 2 tygodni wiec w naszym wypadku zakupy w tym sklepie nie były możliwe z racji terminu na zakończenie remontu w ciągu tygodnia. Obsługa niestety na słabym poziomie. Sprzedawca w trakcie rozmowy posługiwał się tylko jednym parametrem ścieralności i nie potrafił wytłumaczyć i doradzić co powinnismy kupić i na co zwrócić uwagę przy ogrzewaniu podłogowym. Generalnie odsyłał do poczytania w internecie

Krzysztof_1892

27.04.2018

Castorama

Placówka

Sosnowiec, ul. Długosza 82

Nie zgadzam się (0)
Super. W sklepie...
Super. W sklepie robiłem zakupy w związku z urodzinami żony. Miałem szczęście bo obsługiwała mnie bardzo kompetentna sprzedawczyni. Genialnie pomogła mi dobrać sukienkę przez zadawanie dużej ilości pytań. Okazało się, ze trafiłem z kolorami idealnie. Asortyment w sklepie również bardzo bobasy i czytelnie dla klienta poukładany. Bardzo duże zaangażowanie personelu w pomoc klientowi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1892

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Niestety podczas...
Źle. Niestety podczas naszej wizyty żaden ze sprzedawców nawet nie zainteresował się nami. Próbowaliśmy znaleźć sukienkę dla córki, która wcześniej żona zobaczyła w internecie i poprosiliśmy panią o pomoc. Niestety tylko palcem nam wskazała gdzie może ona być. Po długich poszukiwaniach poddaliśmy się i wyszliśmy ze sklepu. Na pewno prędko tam zakupów nie zrobimy Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1892

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Po...
Bardzo dobrze. Po wejściu do sklepu pomimo sporej ilości klientów zostaliśmy od razu przywitani przez obsługę Asortyment był starannie poukładany mimo, ze sporo ludzi przymierzali i wybierało buty. W związku z tym, ze akurat nie było rozmiarów butów które się córce spodobało pani szybko znalazła na zapleczu odpowiedni rozmiar. Co do cen również rewelacja w porównaniu z konkurencja. Na pewno wrócimy nie raz do tego sklepu ze względu na olbrzymi wybór i rewelacyjne ceny i sympatyczna i zaangażowana obsługę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1892

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Podczas obiadu...
Słabo. Podczas obiadu z rodziną niestety kelner nie potrafił dobrze poinformować na temat ciasta pizzy co niestety dało efekt taki, że dostaliśmy pizzę na zupełnie innym cieście niż oczekiwaliśmy.Niestety również doszło do pomyłki w podaniu napoju. Czas oczekiwania niestety również był bardzo długi (od zamówienia do realizacji 40min). Manu jest ciekawe i dla każdego coś się znajdzie. Lokal był czysty jednak obsługa bardzo powolna. Być może wynika to z programu komputerowego z którego pracownicy korzyst Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1892

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa na...
Dobrze. Obsługa na stacji była miła jednak na pytanie odnośnie różnicy między paliwami odpowiedź była niejasna i widać było rezerwy w iwedzy w tym zakresie. Przy kasie Pani bardzo miło zaproponowała skorzystanie z baru i zaprezentowała promocje z kawą . Niestety mimo sporej ilości ludzi i widocznych na stacji pracowników wolnych od pracy były dwie kasy zamknięte co znacznie wydłużało czas i wuidać było irytację niektórych klientów. Z racji dobrych doświadczeń z paliwem BP zawsze chętnie polecę te stacje Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1892

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez Panią z uśmiechem na twarzy. Po około minucie przeglądania na półce perfum podeszła do mnie jedna z Pań z pytań "czy mogę jakoś pomóc?". W związku z tym, że akurat szukałem czegoś na prezent zaczęła zadawać ogólne pytania dotyczące zapachów. po chwili maiłem już do sprawdzenia 3 próbki perfum :). Niestety dość ciężko mi było podjąć decyzję więc Pani grzecznie zaproponowała inne rozwiązanie "prezentowe" w postaci gotowych zestawów kremów z czego skorzystałem bo w sposób dla mnie prosty do zrozumienia przedstawiła co uf zestaw zawiera.Niestety podczas całej mojej wizyty dość niezręcznie czułem sie przez dość nachalną obecność pana z ochrony, który stał i w sposób nachalny wpatrywał sie w każdy mój ruch.

Krzysztof_1892

05.05.2017

AS

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi