Opinie użytkownika (4)

Udałam się do...
Udałam się do sklepu w celu zakupu kanapy. Obsługa sklepu niezbyt nachalna, raczej niezbyt pomocna w wyborze asortymentu. Gdy już doszło do sfinalizowania transakcji udzielono mi wystarczających informacji, dobry kontakt telefoniczny. Jednakże pufę otrzymałam uszkodzoną /dostawa z fabryki/. W sklepie wymieniono mi uszkodzony towar od ręki bez zbędnych formalności.

MIROSŁAWA_10

18.07.2014

AS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przy kasie bardzo...
Przy kasie bardzo miła obsługa. Pani bardzo chętnie udziela rad, informuje o przysugująch nas prawach. Jednak na sklepie nie można dostrzec pracownika, który pomogłby w wyborze obuwia i udzielił rad i informacji o produkcie, który nas interesuje. Moim zdaniem na takiej powierzchni najmniej dwóch pracownikó powinno być do dyspozycji klientów.

MIROSŁAWA_10

22.03.2011

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Bardzo lubię ten...
Bardzo lubię ten bank. Atmosfera jaka tam panuje daje poczucie bezpieczeństwa. Panie, które tam pracują są kompetentne. Służą poradą, rozmowa z nimi jest wyjątkowa. Nie wyczuwa się nachalności, a oferty, które są przekazywane to są w sposób delikatny. Nic nie jest narzucane, że te produkty nie są wyjątkowe, ale jest to rzeczowa informacja, którą można przemyśleć i dopiero podjąć decyzje.

MIROSŁAWA_10

14.02.2011
Nie zgadzam się (3)
W Castoramie pracownicy...
W Castoramie pracownicy są widoczni, bez problemu wskażą w jakim kierunku udać się aby odszukać dany dział. Mój zakup był na podstawie faktury proforma. Muszę kupić kompresor, jest ale nazwa brzmi sprężarka. Pracownik sporządził wyjaśnienie do faktury, w którym wszystko dokładnie opisał. W kasie zostałam bardzo sprawnie obsłużona. Pani, która wystawiła mi fakturę bardzo profesjonalna.

MIROSŁAWA_10

14.02.2011

Castorama

Placówka

Katowice, Roździeńkiego 198

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi