Opinie użytkownika (10)

W dość zatłoczonym...
W dość zatłoczonym salonie spędziłem ponad godzinę oczekując na obsługę na stojąca, gdyż na dwóch doradców oczekiwało 12 osób, a usiąść na krzesłach mogło tylko 6 (tylko tyle krzeseł). Czas oczekiwania skutecznie zniechęca do załatwienia sprawy. Sam salon pozostawia wiele do życzenia na ścianach widać ślady użytkowania i bardzo dawnego malowania. Obsługujący mnie doradca niestety posiadał jakiś tik nerwowy, który dodatkowo wzbudzał mało zaufane relacje.

Maciej_565

08.11.2010

Telekomunikacja Polska

Placówka

Przemyśl, Franciszkańska

Nie zgadzam się (1)
Kwiaciarnia o której...
Kwiaciarnia o której mowa ulokowała się w jednym budynku z delikatesami sieci Centrum, duże i przestronne pomieszczenie ze sztucznym "stawem" na środku daje olbrzymie możliwości aranżacyjne, ale jest całkiem inaczej wchodząc wita nas półmrok i olbrzymia ściana wiązanek nagrobnych. Jedynym przyzwoicie oświetlonym miejscem jest sama sfera obsługi. Celem wizyty była chęć zakupu kwiatów, w sumie to trzy bukiety i tak w trakcie oglądania wystawionych już gotowych bukietów doszliśmy do wniosku, ze nic nie jest dla nas odpowiednie, bo i duże i drogie. Córka zażyczyła sobie bukiet z tulipanów ja z róż a syn niestety nie miał nic do powiedzenia, po ustaleniu czego chcemy udaliśmy się do Pani aby zamówić sprecyzowane bukiety. Pani w pierwszym odruchu stwierdziła "a gotowe się nie podobają", odpowiedziałem, że się podobają ale nam chodzi o inne, na co znów pytanie "a co nie można wybrać z gotowych", więc tłumaczę, że nie o takie bukiety nam chodziło, ale Pani była nieustępliwa ciągłe wskazując na gotowce. Wizyta skończyła się bardzo szybko i bez kwiatów.

Maciej_565

14.07.2010

Kwiaciarnia

Placówka

Lubaczów, Juliusza Słowackiego

Nie zgadzam się (21)
Wejście do sklepu...
Wejście do sklepu przeraża swoją oszczędnością, tuż po minięciu drzwi mam wrażenie wejścia do sklepu sprzed czasu przemiany gospodarczej. Jest ciemno, szaro i brudnawo. Wszystko co jest umieszczone w strefie wejścia jest jakieś takie szare-bure i nijakie, w żaden sposób nie ożywiono tej powierzchni. Pierwszy odruch to myśl o tym jak tu jest nieprzyjemnie.

Maciej_565

14.07.2010

Tesco

Placówka

Lubaczów, Baziaka 3

Nie zgadzam się (20)
Tak się złożyło...
Tak się złożyło iż wyszło na to, że najtaniej będzie kupić parę worków ziemi i kory właśnie w sklepie "Majster" czyli dawniej "RCMB". Udałem się też z takim właśnie zamysłem do jedynego w tym mieście sklepu celem zrealizowania swojego zamysłu. Po załadowaniu w sumie kilkunastu worków na wózek stwierdziłem, że bez sensu jest jechać z tym towarem przez cały sklep bo i wózek jakiś sfatygowany a alejki w sklepie nie są z pewnością przygotowane na takie formy przewożenia towaru, udałem się do najbliższego stanowiska obsługi i pytam Pana B. o możliwość otwarcia bocznej bramy, bo samochód mam właśnie koło bramy wózek stoi tez całkiem niedaleko bramy. Pracownik spojrzał na mniej jak na swojego największego wroga i odparł, że nie ma takiej możliwości, bo to brama załadunku towarowego a nie drobnicy, więc mu mówię iż z tym wózkiem nie da się przejechać przez sklep, a i parkin przed sklepem jak wygląda to wiedza odwiedzający ten sklep, pracownik jednak był nieugięty i ciągle twierdziła, że się nie da. Więc mówię iż widziałem wczoraj jak przez bramę towar ładował jakiś klient, a były to dwa worki ziemi, czyli że da się. I tu chyba przesadziłem bo pracownik się odwrócił i sobie poszedł, ja też udałem się czym prędzej w stronę wyjścia.

Maciej_565

14.07.2010

Majster

Placówka

Lubaczów, Mickiewicza 105

Nie zgadzam się (29)
Ten sklep sieci...
Ten sklep sieci Castorama zaskoczył mnie całkowicie swoją można by powiedzieć odmiennością. Na pierwszy rzut widocznie mniejsza ilość ludzi obsługi krzątających się po sklepie. Jednak to właśnie jakość obsługi bije inne sklepy na głowę, pracownicy znajdowali się na miejscu kiedy tylko potrzebowałem pomocy jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, byli sympatyczni, pomocni ale nie nachalni.

Maciej_565

13.07.2010

Castorama

Placówka

Przemyśl, Lwowska 17a

Nie zgadzam się (28)
Panowie z obsługi...
Panowie z obsługi stoiska elektronarzędzia podczas swojej pracy (w tym przypadku układanie towaru) umilają sobie czas bardzo głośnymi rozmowami pomiędzy sobą, które bardzo często dotyczą ostatnio spędzonych chwil na imprezach lub wprost zapoznanych ostatnio Pań. Komentarze są niezbyt wybredne a język, który się posługują jest mało elegancki. Rozmowy są na tyle głośne iż bez problemu można ich wysłuchiwać nawet jeżeli nie jest się zainteresowanym ostatnimi podbojami wspomnianych Panów.

Maciej_565

08.07.2010

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)
Nagminne stało się...
Nagminne stało się od pewnego czasu drobne oszukiwanie klientów poprzez sprytne manipulowanie cenami oferowanych towarów. 1. Cena na półce inna od ceny w systemie - Płatki Nestle, cena w systemie jest oczywiście wyższa od tej półkowej, obsługa tłumaczy się tym iż towar został właśnie wyłożony a cena została z innej dostawy. 2. Cena na półce dotyczy towaru o tej samej nazwie co wystawiony ale o innej np. pojemności - gumy Orbit, cena na stojaku dotyczą zwykłego opakowania w wyłożone jest opakowaniu podwójne, które ma inną cenę w systemie. Lub jogurt pitny chyba "Twist", cena na półce dotyczy jogurtu 250ml, a wystawiony jest 500ml, oczywiście o innej cenie. Aby łatwiej było ukryć ewentualne próby manipulowania cenami, na regałach ceny układa się w taki sposób aby widoczna była cena i nazwa produktu, ale bez dalszej części np. ilości produktu w opakowaniu.

Maciej_565

08.07.2010

Delikatesy Centrum

Placówka

Lubaczów, Słowackiego 2

Nie zgadzam się (21)
Zakupy dotyczyły prozaicznie...
Zakupy dotyczyły prozaicznie prostej rzeczy jaka miały być rolety na okienne wraz z dodatkowym zestawem do rolet, które zawierała części pozwalające na zamontowanie rolety oraz żyłki prowadzącej dolną cześć rolety. Po godzinie 17.00 ruch w sklepie był już całkiem spory, nie przeszkadzało to jednak w swobodnym poruszaniu się po sklepie, ilość ludzi wpłynęła za to negatywnie na ilość obsługi,która jakoś nagle zmalała. Na stoisku z roletami udało się wybrać bez problemu, dodatkowy zestaw elementów też, jednak wątpliwości budziła integralność obu zakupionych przedmiotów. Na stoisku z karniszami/roletami przebywał jeden pracownik zajęty obsługą klienta, 5 minut oczekiwania, pojawia się pracownika, która niestety przyszła "tu tylko odebrać drabinę". Dalsze oczekiwanie, na pracownika który obsługuje klienta, w najbliższej okolicy brak innych pracowników. Kiedy już udało się odczekać niezbędny czas obsługi drugiego klienta, zapytałem pracownika o pomoc w stwierdzeniu poprawnego doboru części, niestety zdziwienie większe od rozpaczy, ale pracownik który niejako kazał na siebie czekać dłuższą chwile z rozbrajającą mina stwierdziła, żebym podszedł na stanowisko z farbami bo tam będą bardziej zorientowani w temacie rolet. Na stoisku z farbami wyraźnie zdziwiona i rozbawiona Pani z wielką niepewnością stwierdziła, że chyba to co mam w rekach powinno do siebie pasować. Zakup zrealizowany, oby pasowało.

Maciej_565

08.07.2010

Castorama

Placówka

Rzeszów, Al. Rejtana 67

Nie zgadzam się (26)
We wszystkich punktach...
We wszystkich punktach sieci delikatesów "Centrum" pracownicy sklepu obsługujący kasy mający w czasie trwania promocji określanych przez sklep a polegających na przyznawaniu punktów za realizację zakupów w określonej wysokości, zapominają o przekazywaniu wszystkim klientom objętym promocją czyli robiącym zakupy powyżej ustalonej kwoty przyznanych im regulaminem punktów. Jednocześnie przekazuję wybranym osobom robiącym zakupy znacznie większą ilość punktów niż im przysługujące.

Maciej_565

30.06.2010

Delikatesy Centrum

Placówka

Lubaczów, Słowackiego 2

Nie zgadzam się (24)
Punkt agenta PZU...
Punkt agenta PZU sygnowany logiem PZU (tuż obok budynku PZU), prowadzony jest przez mocno zaniedbanego w higienie osobistej pracownika punktu, który równocześnie jest okropnie pogubiony stwarzając wrażenie całkowitego braku zrozumienia stosowanych procedur. Sam punkt zaś jest starym mocno wyeksploatowanym kioskiem "RUCH", który czasy swojej świetności jak i również czasy przyzwoitego wyglądu ma już dawno za sobą.

Maciej_565

30.06.2010

PZU

Placówka

Lubaczów, Unii Lubelskiej 6

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi