Opinie użytkownika (5)

Zawsze wszystko szybko...
Zawsze wszystko szybko i ładnie zapakowane , produkty dobrej jakości

Magdalena_3133

11.01.2022

Reserved Kids

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wymarzyła mi się...
Wymarzyła mi się koszula, za którą chodziłam już jakiś czas. Znalazłam ją własnie w Manufakturze, już zadowolona idę do kasy i jeszcze dla pewności ją obejrzałam. Okazało się, że była ubrudzona czymś czerwonym (jakby atrament, farba). Zapytałam się o inną, Pani oczywiście bez żadnego zająknięcia rozpoczęła poszukiwania, niestety okazało się, że nie ma innej. Nie byłam z tego powodu zadowolona, lecz sprzedawca poinformował mnie o zaznaczeniu wady i możliwości zwrotu jeśli przy praniu się nie usunie zabrudzenia lub rabat oraz poszukała innego modelu, podobnego do tego wymarzonego.

Magdalena_3133

14.03.2014

Reserved

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Sklep Yes w...
Sklep Yes w tej lokalizacji jest rewelacyjny. Dostałam pierścionek na urodziny, który okazał się za duży. Faktycznie długo się zastanawiałam czy ta różnica będzie mi przeszkadzała, lecz okazało się, że jednak mi spadał z palca. Był to ostatni dzień, gdzie mogłam wymienić na mniejszy. Nie byłam pewna jednak czy pozwolą na wymianę. Zadzwoniłam bezpośrednio do salonu i pracownik, który odebrał powiedział, żeby zgłosiła się na miejsce jak najszybciej. Oczywiście po godzinie zjawiłam się, zaproponowali mi abym może wymieniła na jakiś inny ale jednak był to pierścionek trafiony w gust i zależało mi na wymianie. Pan obsługujący mnie zamówił pierścionek i nie wiem jak to zrobił,ale za 2 dni już był. Dostałam bardzo szybko telefon z tą informacją, dalsza obsługa również była na poziomie godnym pochwały. Jestem bardzo zadowolona i to mój ulubiony salon Yes w Łodzi.

Magdalena_3133

14.03.2014

Yes

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Kolejna placówka gdzie...
Kolejna placówka gdzie stwarza problemy w czasie reklamacji a informują zawsze, że do reklamacji wystarczy tylko i wyłącznie paragon. Pytam o to zawsze, ponieważ nie raz miałam taki problem. Oczywiście do czasu reklamacji, potem jednak nie jest to takie proste. Odwołują się, że potrzebna jest karta gwarancyjna, która często jest ukryta w instrukcji obsługi sprzętu i nie zawsze jest ona od razu widoczna. Odnoszę wrażenie, że osoby miłe są zbywane, dopiero trudny klient może zostać wysłuchany. Czas zgłoszenia reklamacji nie jest jednak długi ale niestety sam proces przed może trwać wiecznie. Tak jak potem informacja co się dzieje z reklamowaną rzeczą. Pytając się kiedy możemy liczyć na odpowiedź nie jest znana.

Magdalena_3133

14.03.2014

Makro Cash and Carry

Placówka

Łódź, ul. Rudzka 40

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie jestem...
Niestety nie jestem zadowolona z obsługi w czasie procesu reklamacji. Czas trwania zgłoszenia reklamacji jest bardzo długi. Gdy już jednak dojdzie do obsługi, to stwarzany jest problem co do opakowania produktu, dokumentów jak książeczka gwarancji itd mimo niedrogiej rzeczy, która powinna działać. Każdy pracownik gdy zapytam się o sposób ewentualnej reklamacji odpowiada, że wystarczy tylko paragon nic więcej. Co jednak okazuje się nieprawdą. Niestety też nie ma informacji po 14 dniach kalendarzowych co się dzieje z reklamacją, klient musi wszystko sam, gdzie w innych sklepach pracownik sam o wszystkim informuje. Odnoszę wrażenie, że niemile widziane jest reklamowanie produktów w tym sklepie,

Magdalena_3133

14.03.2014

Carrefour

Placówka

Łódź, Kolumny 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi