Opinie użytkownika (12)

Fatalnie. Obsługa często...
Fatalnie. Obsługa często nie zna produktów. Miejsce pracy - fatalne- salon T-Mobile- zero dyskrecji.Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_3591

07.05.2018

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zbyt...
Bardzo dobrze. Zbyt długie kolejki i zbyt dużo oferowanych produktów- potrafią potrzymać i godzinę na rozmowie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Magdalena_3591

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zdecydowanie najlepszy...
Rewelacyjnie. Zdecydowanie najlepszy bank- czas spotkania, oferta, sposób prezentacji, szczerość. Osobiście przeniosłabym tam konto.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_3591

07.05.2018

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Szybka i...
Rewelacyjnie. Szybka i sprawna obsługa. Pytają o czas jakim dysponuję i się go trzymają. Oferty są przedstawiane w interesujący sposób.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_3591

07.05.2018

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Zbyt długo...
Super. Zbyt długo dopytują o potrzeby i oferują za dużo produktów.Obsługa miła, brak kolejek, ale czas spędzony w Banku- zdecydowanie za długi.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_3591

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprawna i...
Rewelacyjnie. Sprawna i chętna do pomocy obsługa.

Magdalena_3591

22.12.2017

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Bardzo długie...
Fatalnie. Bardzo długie i skomplokowane procedury nawet przy likwidacji karty kredytowej

Magdalena_3591

22.12.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy bardzo...
Rewelacyjnie. Pracownicy bardzo pomocni i fachowi nastawieni przyjaźnie do klienta.

Magdalena_3591

22.12.2017

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ciekawe oferty...
Rewelacyjnie. Ciekawe oferty i miła obsługa w oddziale.

Magdalena_3591

21.12.2017

Deutsche Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wychodzą na...
Rewelacyjnie. Wychodzą na przeciw oczekiwaniom klientów.

Magdalena_3591

21.12.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Oferta wielokierunkowa...
Rewelacyjnie. Oferta wielokierunkowa doceniająca stałych klientów - infolinia bardzo pomocna.

Magdalena_3591

21.12.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Przejrzystość ofert...
Rewelacyjnie. Przejrzystość ofert i przyjazność obsługi.

Magdalena_3591

21.12.2017

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi