Opinie użytkownika (14)

W hotelu Ibis,...
W hotelu Ibis, zatrzymaliśmy się z mężem na jedną noc. Rezerwacji dokonaliśmy przez internet, w recepcji przywitał nas niezbyt miły pracownik, bardzo oficjalnym tonem spytał nas czym może służyć ,nie nawiązał nawet kontaktu wzrokowego, nie mówiąc o usmiechu. Ściągnął z karty należność, podał kartę do pokoju, nie wskazał nawet gdzie są windy. Pokoje w hotelu Ibis są bardzo czyste, łazienki w miarę duże i bardzo czyste, woda ciepła. Minusem było bardzo suche powietrze w pokoju, mimo klimatyzacji gorąco, klimatyzacja dość głosna. Następnego dnia w recepcji powitały nas uśmiechnięte pracownice, udzieliły potrzebnych informacji. Personel z wyjtkami spisał się, pokoje czyste,łazienki duże-ciepła woda. Lokalizacja doskonała, parking płatny.

Malwina_11

25.11.2009

Ibis

Placówka

Warszawa, Muranowska 2

Nie zgadzam się (26)
Wybraliśmy sie do...
Wybraliśmy sie do baru sushi w centrum Gemini w Gdyni, ponieważ byliśmy tam pierwszy raz spytalismy kelnerkę co poleca, kelnerka zaproponowała nam kilka kawałków sushi, każdy o innym smaku, jedne grillowane inne surowe. Zasugerowala bysmy nie brali większych dań za pierwszym razem bo nie zawsze one klientom smakują. Zdecydowalismy się na zasugerowany zestaw. Kelnerka dała nam wskazówki jak się sushi je, jak powinnismy trzymać pałeczki, co do czego służy. Poprosiłam o sztućce dlatego,że nie radzilam sobie z pałeczkami, Pani podała mi pałeczki zmontowane, które działały na zasadzie szczypców-rewelacyjny pomysł. Jedynym minusem było oczekiwanie na te kilka kawałków jedzenia-ponad 45 minut, w ramach przeprosin za tak długie oczekiwanie dostaliśmy od firmy jeszcze jeden zestaw sushi. Wygląd restauracji zdecydowanie na plus, obsługa bardzo cierpliwa i pomocna. Ceny umiarkowane, klimat świetny, czas oczekiwania zdecydowanie na minus.

Malwina_11

25.11.2009

Sushi Bar

Placówka

Gdynia, CH Gemini

Nie zgadzam się (18)
W Euro RTV...
W Euro RTV AGD kupiłam aparat fotograficzny, który później chciałam oddać lub zamienić. W reklamacjach trafiłam na mało miłego pracownika, spytał mnie co jest z aparatem nie tak, powiedziałam,że aparat robi nieostre zdjęcia. Usłyszałam ,,założy sie pani,że zrobię nim 100 zdjęć i każde będzie ostre?" po czym przez kilka dobrych minut wkładal baterię i nie do końca wiedział jak to się robi przy okazji mocno zabrudził palcami monitor aparatu i na koniec powiedzial,że jedyne co może zrobić to wysłać aparat do reklamacji. Ponieważ nie na tym mi zależało poprosiłam kierownika sklepu, kierownik na początku też dość ostentacyjny powoli spuszczał z tonu. Przynosił kolejne aparaty, próbował robic nimi zdjęcia i wszyskie wychodziły nieostre,zaproponował mi w końcu inny aparat w podobnej cenie, i po 1,5 godzinie zakup zostal zamieniony.

Malwina_11

20.11.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (26)
Wsklepie Polo Market...
Wsklepie Polo Market chciałam kupic mięso na obad, niestety był duzy kawałek szynki, chcialam z niego połowę, Pani z gradową miną powiedziała,że nie sprzeda mi połowy mięsa, bo może ktoś kupi cały-nie będzie przecinać. Spróbowałam jeszcze raz i porosiłam o przekrojenie polędwicy-chciałam zobaczyć jak wygląda w środku zanim kupię. I znowu Pani powiedziała,ze tego nie zrobi!!! Szok, paranoja, gdzie klient?! Juz nigdy nie zrobię tam zakupów.

Malwina_11

09.02.2009

POLOmarket

Placówka

Władysławowo, Gdańska 2b

Nie zgadzam się (27)
Lot powrotny z...
Lot powrotny z Londynu niestety zostal odwołany ze względu na śnieg. Koczowalismy na lotnisku kilka godzin bez żadnej konkretnej informacji, w drodze na lotnisko Pani przez telefon powiedziała,ze lot będzie. Nie mozna sie do wizzara dodzwonić, pozmieniano wszystkie numery, a jeśli w końcu ktos odbierze telefon to zapłacimy za minute rozmowt około 3 zl. Do dzis dostaje tylko wygenerowane przez komputer maile w jaki sposób mogę usługę reklamować, choć podobno nie jest to takie proste.

Malwina_11

09.02.2009

Wizzair

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Lot samolotem firmy...
Lot samolotem firmy Ryanair odbywał się Z Gdańska do Londynu, wszystko zgodnie z planem. Bardzo delikatne startowanie i ladowanie, dolecielismy do Londynu 45 minut przed czasem. Mila i fachowa obsługa na pokladzie samolotu. Panie dwoiły sie i troiły by być dostępnym dla wszystkich. Spokojny, planowy lot. Polecam

Malwina_11

09.02.2009

Ryanair

Placówka

Nie zgadzam się (20)
W sklepie Apart...
W sklepie Apart w Rumi kupowałam prezenty dla rodziny. Zaskoczyla mnie miła pomoc obsługi. Mimo natłoku ludzi- Święta, bardzo szybko zauwazono,że potrzebuje pomocy, Pani doradziła mi w wyborze, wyjęla towar z gabloty, dla lepszego efektu przymierzyla bizuterie na mnie, zaprosiła do oglądania towaru w lepszym świetle. W rezultacie wyszłam ze sklepu z tym co mi sie podobało, miałam prezenty dla większej części roodziny i wróce tam by wybrac cos dla siebie. P.S na koniec dostałam

Malwina_11

09.02.2009

Apart

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (14)
W sklepie cocodrillo...
W sklepie cocodrillo kupowałam spodnie dziecięce na szelkach. Ponieważ nie mogłam się zdecydować na rozmiar Pani udzieliła mi fachowej rady. Zmierzyła długość nogawki centymetrem i zapewniła, że w ciągu kilku dni mogę spodnie wymienić na inny rozmiar. Dodatkowo sie ucieszyłam bo spodnie były w przecenie.

Malwina_11

09.02.2009

Coccodrillo

Placówka

Rumia, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (15)
W sieci SMYK...
W sieci SMYK poszukiwalam konkretnej zabawki dla mojego dziecka, ponieważ nigdzie nie mogłam jej znaleźc poprosilam obslugę o pomoc. Pani wykazala sie zainteresowaniem, najpierw poszła ze mna na dział gdzie powinna byc ta zabawka, później poszla do magazynu a na koniec jeszcze szukala jej w komputerze. Ze sklepu wyszłam bez zabawki ale za to z poczuciem,że obsługa wykonała swoja pracę bez zarzutu, i że zostałam dobrze potraktowana a moja potrzeba była dla obslugi pierwszorzędna.

Malwina_11

06.02.2009

Smyk

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (25)
W styczniu 2008...
W styczniu 2008 roku zarezerwowaliśmy wczasy w Grecji, w lutym dopłaciliśmy resztę pieniędzy - wyjazd miał być 21 maja a dopiero w kwietniu dowiedzieliśmy się, że wyjazd jest 22 maja o 1:30 w nocy. Pani wyjaśniła nam, że na lotnisku musimy być dwie godziny wcześniej więc jeszcze 21 maja. Wylot o godzinie 1:30 był bardzo męczący - byliśmy szczęśliwi, że nie zabraliśmy ze sobą dziecka bo męczyłoby się przez całą podróż, tak jak wszystkie dzieci na pokładzie. Na miejscu okazało się, że pokoje hotelowe pozostawiają wiele do życzenia - mimo podwójnej dopłaty do nich. Jeszcze bardziej przykro nam się zrobiło kiedy na miejscu okazało się, że pokoje przygotowane dla niemieckich turystów są o dużo wyższym standardzie np. z plazmami na ścianie. Należy też wspomnieć o jednej ważnej sprawie: na obiady w tym hotelu nie wpuszcza się mężczyzn w krótkich spodenkach - nawet jak jest 37 stopni w cieniu. Mój mąż miał ze sobą tylko jedną parę spodni z długimi nogawkami ale był mężczyzna, który wcale takowych nie miał. Dyrekcja hotelu kazała mu kupić sobie spodnie a kiedy ten nie wyraził zgody - dostał spodnie hotelowe. Myślę,że informacja na ten temat powinna być dostępna w biurze! Poza tym zarezerwowaliśmy pokój z wanną, owszem, wanna była ale bez korka, w recepcji wytłumaczono nam, że nie dostaniemy korka do wanny bo przy spuszczaniu wody zalewa inne pietra... Więc po co ta wanna? Hotel 4 gwiazdkowy. Na plus dla ITAKI - rezydent w pełni wywiązał się ze swych obowiązków, hotel był w świetnym miejscu - tak jak w opisie, w centrum miasta, dobre linie lotnicze, świetna opieka i organizacja.

Malwina_11

06.10.2008

Itaka

Placówka

Gdynia, Świętojańska

Nie zgadzam się (22)
W sobotę miałam...
W sobotę miałam przyjemność korzystać z usług szpitala Swissmed w Gdańsku, na oddziale ginekologiczno-położniczym. Obsługa pielęgniarska i lekarska bardzo dobra, sprzęt najwyższej jakości, na oddziale spokój i cisza, a cały szpital robi wrażenie hotelu. Zwróciłam uwagę na wszechobecny uśmiech i życzliwość na twarzach personelu oraz chęć pomocy.

Malwina_11

06.10.2008

Swissmed

Placówka

Gdańsk, Wileńska 44

Nie zgadzam się (15)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu kupiłam w sklepie meblowym sofę i jestem bardzo zadowolona z obsługi. Pani bardzo trafnie pomogła mi w doborze tkaniny, przekonała mnie do wyboru innego koloru niż chciałam, podając istotne ku temu powody. Bardzo kompetentna obsługa znająca się na swym fachu. Szybko i sprawnie załatwiona sprawa, sofa zamówiona, świetny kontakt.

Malwina_11

22.09.2008

Meblokontakt

Placówka

Wejherowo, Wejherowska

Nie zgadzam się (20)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i sympatyczna obsługa sklepu Triumph, klient jest od razu zauważony i ekspedientki natychmiast niosą pomoc. W momencie kiedy chciałam przymierzyć bieliznę, panie co chwilę pytały, czy rozmiar jest odpowiedni, czy donieść inny rozmiar lub inny model. Nie było też problemu kiedy poprosiłam o zmierzenie mnie i podanie mi mojego rozmiaru, według tabeli Triumpha. Zakupy zakończyły się sukcesem, wyszłam ze sklepu zadowolona i z małym rabatem.

Malwina_11

22.09.2008

Triumph

Placówka

Rumia, Auchan Rumia

Nie zgadzam się (19)
W Banku Millenium...
W Banku Millenium jestem już od dobrych kilku lat, często tam zaglądam ze względu na fakt, że posiadam tam dwa konta. Obsługa banku jest dość ponura, choć przyznaję, że od czasu kiedy pracownicy rozpoznają mnie są nieco bardziej uśmiechnięci. Pracuje tam jeden mężczyzna i trzy kobiety - dwie panie w kasie. Jeśli w okresie wakacji jest więcej petentów kolejka piętrzy się, a szczególnie jedna z pań w kasie nie widzi potrzeby przyspieszenia tempa swej pracy. Jedna z tych kasjerek jest dość oporna w swej pracy, często nie umie wykonać podstawowych zadań co pokrywa sarkastycznym spojrzeniem i udaje, że to klient popełnił błąd. Ochrona bez zastrzeżeń jeśli chodzi o chęć niesienia pomocy (np. przytrzymanie drzwi dla matki z dzieckiem w wózku). Ogólna ocena dobra.

Malwina_11

22.09.2008

Bank Millennium

Placówka

Władysławowo, Sportowa 1

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi