Opinie użytkownika (8)

Wnętrze apteki jest...
Wnętrze apteki jest zawsze bardzo przytulne i czyste,jednak podczas dzisiejszej porannej wizyty w aptece zauważyłam, że podłoga była brudna a dokładniej opisując - było coś nie niej wysypane, co mogło spowodować, że ktoś mógłby się łatwo pośliznąć. Dla klientów oczekujących na wolne okienko są przygotowane krzesła, dzięki czemu czekanie w kolejce jest łatwiejsze i przyjemniejsze (zwłaszcza dla starszych osób). Dzisiaj miałam kontakt ze znużonym swoimi obowiązkami farmaceutom (plakietka z imieniem nie była przyczepiona do fartucha), który obsłużył mnie dosyć szybko, jednak podczas płatności, gdy zapytałam się, czy mogę zapłacić kartą zbliżeniową, odpowiedział oschle, że nie jest to możliwe i zapytał się dosyć sarkastycznie: "A co? Zapomniała Pani swojego PINu?". Moim zdaniem komentarz był nie na miejscu, a cała wizyta w aptece pozostawiła po sobie mały niesmak.

Marcelina_63

11.12.2013

Delta-Pharm

Placówka

Kraków, Krowoderskich Zuchów 14

Nie zgadzam się (0)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w Kauflandzie i jestem zawsze zadowolona z obsługi i asortymentu. Sklep jest zawsze zadbany, produkty dokładnie poukładane na półkach i starannie opisane (ceny zawsze zgadzają się z produktami leżącymi na półkach). Jeszcze nigdy nie stałam w długiej kolejce, zawsze jest dużo otwartych kas, przy których pracują miłe i kompetentne panie.Jedynym minusem jest fakt, że ciężko znaleźć kogoś z obsługi, żeby zapytać się o produkt. Dział z owocami był wczoraj nieuzupełniony, owoce i warzywa były przebrane, zostały same (prawie) puste skrzynki.Poza tym cały sklep jest urządzony i przygotowany dla wygody klienta.

Marcelina_63

11.12.2013

Kaufland

Placówka

Żagań, Przyjaciół Żołnierza 7

Nie zgadzam się (0)
21.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Krakowie przy ulicy Bratysławskiej. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pragniemy poinformować, iż Pani uwagi przekazaliśmy do kompetetnych działów, w tym do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Sklep był kompletnie...
Sklep był kompletnie nieprzygotowany na przedświąteczną porę zakupów - masa produktów nie miała swojego miejsca na półkach, na przejściach między regałami stały palety z nierozładowanymi produktami, co uniemożliwiało swobodne poruszanie się po sklepie a wiele produktów, które zostały pozostawione przez klientów w innych miejscach (np. masło między tekstyliami) nie było odniesione na swoje miejsce. Pozytywną stroną był fakt, że kolejki do kas nie były długie, Panie pracowały szybko i sumiennie. Obsługująca mnie kasjerka (plakietka z imieniem była schowana pod polarem) wyraźnie podała należność do zapłat oraz resztę.

Marcelina_63

05.12.2013

Carrefour

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (0)
Byłam bardzo pozytywnie...
Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona wizytą w Rossmannie. Wszystko było perfekcyjnie posprzątane, od samego wejścia było widać, że każdy produkt ma tutaj swoje miejsce. Podłoga była wypolerowana (trochę śliska), ceny były idealnie dopasowane do każdego produktu na półce, w sklepie panował miły i niezbyt intensywny zapach. Pani przy kasie (Izabela) była bardzo uprzejma i pomocna (wyczerpująco odpowiedziała na moje pytanie, zupełnie odbiegające od zakresu jej obowiązków). W takich miejscach aż miło robić zakupy!

Marcelina_63

04.12.2013

Rossmann

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (0)
Całe pomieszczenie było...
Całe pomieszczenie było zadbane, podłogi umyte, towar równo ułożony. Niestety wielkim mankamentem jest brak czytników cen.Pani Kasjerka (Magdalena) witała się z każdym klientem, powiedziała wyraźnie sumę do zapłaty oraz resztę, podając przy tym paragon do ręki. Obsługa przy kasie pracowała szybko i sprawnie, dzięki czemu można uniknąć długich kolejek.

Marcelina_63

03.12.2013

Biedronka

Placówka

Gdańsk, Aleja Grunwaldzka 211

Nie zgadzam się (0)
IKEA jest potężną...
IKEA jest potężną halą, mieszczącą tysiące dużych i mniejszych rzeczy - mimo tego każdy produkt jest dobrze wyeksponowany, opisany, nie ma najmniejszego problemu ze znalezieniem ceny. Jedynym mankamentem rzucającym się w oczy to niedziałające czytniki cen (znalazłam dwa, które nie pokazały mi ceny). Przy wejściu stoi uśmiechnięta dziewczyna, która rozdaje torby na zakupy, a przy kasie siedzą Panie Ekspedientki, które z uśmiechem na twarzy żegnają każdego klienta (pytały również o kartę IKEA FAMILY, dzięki której można uzyskać rabat). Na dziale z pościelami poprosiłam Panią o wskazanie mi miejsca, gdzie leżą prześcieradła - natychmiast porzuciła swoją pracę (rozkładała towar) i zaprowadziła mnie do miejsca, podając produkt do ręki. PEŁEN PROFESJONALIZM !

Marcelina_63

01.12.2013

IKEA

Placówka

Kraków, ul. Josepha Conrada 66

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie zauważyłam, że ekspozycje są precyzyjnie przygotowane, podłoga była czysta a w całym pomieszczeniu panował miły zapach. Panie ekspedientki witały klientów, wchodzących do sklepu, jednak później nie wykazywały większego zainteresowania - stojąc ponad 10 minut przy stoisku z kurtkami czekałam, aż któraś z Pań do mnie podejdzie i zaproponuje pomoc - niestety nikt nie podszedł. Ubrania była ładnie rozwieszone i poukładane na półkach, jednak ceny poszczególnych sztuk były kompletnie niewidoczne dla klientów.

Marcelina_63

28.11.2013

Stradivarius

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w Galerii Handlowej zostałam zaczepiona przez przedstawicielkę banku Citi Handlowy (Panią Katarzynę), która z uśmiechem na twarzy zapytała się, czy jestem na stałe zatrudniona w Polsce. Podczas miłej rozmowy zgodziłam się na przyjecie oferty, chociaż Pani Kasia opisała ją niezbyt zrozumiale. Podpisując wstępną umowę, konsultantka wielokrotnie się myliła, przez co musiała zaczynać wszystko od początku i formalności się przedłużały. Niestety nie doszło do podpisania umowy, ponieważ Pani Kasia nie zapytała się mnie na początku, czy posiadam przy sobie dowód osobisty. Ja straciłam ponad 20 minut, a konsultantka na końcu okazała swoje niezadowolenie.

Marcelina_63

28.11.2013

Citi Handlowy

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi