Opinie użytkownika (9)

Korzystając z okazji...
Korzystając z okazji że przejeżdzałem koło centrum handlowego postanowiłem wtąpić poszukać choinki na święta, żywej, najlepiej w doniczce żebym mógł na wiosnę wsadzić ją w ogrodzie. Sklep oczywiście duży, ciekawy wybór, ja skierowałem się od razu w kierunku roślin ogrodowych. Znalazłem choinkę która interesowała by mnie, chwilę trwało zanim zdołałem znaleść jej cenę, niestety żadnego ze sprzedawców nie było w tym momencie w całym dziale. Będąc pewnym swojego wyboru zaczełem szukać jakiegoś sprzedawcy który mógłby mi pomóc załadować towar. Znalazłem po kilku chwilach rozbawionych rozmową czterech sprzedawców. Najwidoczniej przeszkodziłem im w dobrej zabawie, bo delikatnie mówiąc spłwili mnie, żebym sam sobie poradził, na moją prośbę o jakiś sznurek żebym mógł chociażzwiązać choinkę jedynie pokazano mi palcem gdzie szukać osoby która może mi coś takiego dać. Obsługa w sklepie przypominała minione czasy, nie polecam

Marcin_576

19.12.2009

Leroy Merlin

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (25)
Jako klient ING...
Jako klient ING czasami musze odwiedzić placówke banku, żaden problem jeżeli korzystam tylko z bankomatu lub wpłatomatu. Gorzej natomiast jeżeli musze załatwić sprawę z konsulantem. Po pierwsze zawsze trzeba odczekać swoje w kolejce, a pracownicy zdają się nie widzieć stojących w kolejce klientów, czy choćby sprawiać pozory że próbują obsługiwać szybciej. Po drugie, często czuje sie w rozmowie z konsultantem jakbym miał przepraszać że żyję, że czegoś nie wiem i chciałem wyjaśnić. Dużym plusem natomiast system online kont bankowych, co jest powodem że jestem klientem właśnie tego banku

Marcin_576

19.12.2009
Nie zgadzam się (27)
Kolejna wizyta na...
Kolejna wizyta na stacjo benzynowej, tym razem zachaczyłemo stację Shell, przede wszystkim dlatego że jest najbliżej domu. Poza tym jedna z niewielu stacji na jakich tankowałem, gdzie obsługa jest naprawdę życzliwa. Niby nie robią nic specjalnego, tak jak na każdej stacji, po prostu kasują za zatankowane paliwo, ale jest w tym coś co ją odróznia, nie robią tego mechanicznie, czekając kiedy skończy się kolejka. Plusem jest też dość bogato wyposażony sklep, niedawno pojawił się również automat na kawe, a także stolik przy którym można odpocząć w czasie podróży. Duży pozytyw za to. Jedynym minusem są częste kolejki które tworzą się przed dystrybutorami.

Marcin_576

05.11.2009

Shell

Placówka

Nysa, Grodkowska 9

Nie zgadzam się (29)
Odwiedziłem po raz...
Odwiedziłem po raz pierwszy Chiński market, zachęcony ogłoszeniami w lokalnej prasie o wielkich promocjach. Mimo dużej powierzchni sklepu, wybór raczej niewielki, w przeważającej części przypominający sklepy za 4 złote.Do tego wystrój jakbym cofnął się w czasie o kilkanaście conajmniej lat. Pierwsze niemiłe wrażenie zrobiła na mnie jedna z ekspdientek która myła podłogę pomiędzy klientami, dodam że nie był to deszczowy dzień, kiedy klienci naniosą dużo błota i rzeczywiście taka czynnośc jst konieczna. Przechodząc miedzy kolejnymi regałami czułem na sobie wzrok pracownic, które stały i obserwowały czy aby niczego nie będę próbował "zwinać" :). Wyglądały przy tym jakby stały tam za kare a każdy z odwiedzających klientów przeszkadzał im. Na pewno nie odważyłbym się podejćś do żadnej z nich z jakimkolwiek pytaniem. Wychodząc ze sklepu nie dało się nie zauważyć pani przy kasie, która obejmowała sieżacego obok mężczyzne. Całe szczęście że niczego nie kupowałem bo musiałbym im pzeszkodzić. Na pewno była to moja ostatnia wizyta w tym sklepie. Szkoda tylko że przy dość dużym osiedlu i na takiej dużej powierzchni sklepowej znajduje się sklep w którym naprawdę ciężko znaleść cokolwiek przydatnego.

Marcin_576

31.10.2009

Chiński Market

Placówka

Nysa, Grodkowska

Nie zgadzam się (25)
Dość duży wybór...
Dość duży wybór towarów, niestety niewielka powierzchnia sklepu, półki rozłożone są bardzo wasko, ciężko jest przechodzić między regałami, nie mówiąc o wyminięciu kogoś. Pracownicy tylko przy kasach, nie miałem więc okazji zapytać pracownika gdzie mogę znaleść interesujący mnie towar. Do kasy też ustawiła się dość długa kolejka - obsługiwany klient delikatnie mówiąc awanturował się że "znowu nabito mu dwa razy ten sam towar" - kasjerka, prawdopodobnie nowa pracownica czekała aż ktoś ktoś przyjdzie pomóc jej zrobić koretkte na paragonie. To wszystko trwało dość długo i dopiero po kilku minutach stania w kolejce przyszła druga kasjerka i zaczeła obsługiwać zniecierpliwionych klientów. Plusem odwiedzanego sklepu był miły wystrój i panujący porządek w sklepie.

Marcin_576

31.10.2009

EKO

Placówka

Nysa, Podzamcze

Nie zgadzam się (30)
O ile naprawa...
O ile naprawa samochodu nie należy do przyjemności to wizyta w serwisie Dytko serwis mozna uznać na przyjemność. Przede wszystkim fachowa i miła obsługa, umówienie na konkretną godzinę i nie było znanego mi z innych serwisów biegania za mechanikiem żeby cokolwiek dopytać się i być wdzięcznym że odpowie. Estetyczny wyglad serwisu również zasługuje na plus. Polecam ten serwis

Marcin_576

28.10.2009

Dytko Serwis

Placówka

Nysa, Grodkowska 74

Nie zgadzam się (26)
Odebranie listu poleconego...
Odebranie listu poleconego na poczcie zawsze kończy się niemiło. Po pierwsze kolejka, kilka osób, ale z każdym chwile trwa. Do tego otwarte 3 okienka - list mozna odebrać tylko w jednym, chociaż informacja na okienku mówi że każde z nich to okienko uniwersalne, gdzie można odebrac przesyłki polecone. Standardem jest że większość okienek jest zamknięta i nikt z pracowników nie wpadnie na pomysł żeby otworzyć choćby jedno więcej żeby rozładować kolejki. Obsługa też daje trochę do życzenia, nie mówię że źle obsługują, bardziej mechanicznie - klient - załatwić-do widzenia - i następny, brakuje "życzliwości" którą można zauważyć w większości instytucji czy sklepów

Marcin_576

23.10.2009

Poczta Polska

Placówka

Nysa, Bolesława Krzywoustego 21

Nie zgadzam się (31)
w sklepie panuje...
w sklepie panuje przyjemna atmosfera, po wejściu do punktu sprzedawca grzecznie odpowiedział "dzień dobry" Początkowo byli zajęci rozmową, jednak to pozwoliło rozejrzeć się swobodnie po sklepie, zobaczyc ilu jest klientów, jaki posiadają asortyment.Zatrzymałem się na dłużej przy stoisku z telewizorami> Chwila którą stałem sam pozwoliła mi rozejrzeć się dokładniej w ofercie i cenach jakie były podane. Kilka telewiorów było właczonych, ale nie były ustawione głośno, co pozytywnie odebrałem, zbyt glośne nie pozwalają skupić się dokładniej. Po kilku chwilach sprzedawca podszedł do mnie pytając czy może mi pomóc, zapytalem o telewizory LCD, nie do końca wiedząc czego szukam i na jakie parametry zwracać uwage aby kupić to co najbardziej będzie mi odpowiadało.Zadane zostało mi kilka pytań dotyczących wielkości pomieszczenia gdzie będzie stał telewizor, dotychczasowego sprzetu, kwoty pieniędzy jaka byłbym w stanie przeznaczyc a także jaka telewizję chciałbym oglądać, sprzedawca najwyraxniej zauważył że nie do orientuję się w parametrach technicznym, spokojnie wytłumaczył mi najważniejsze rzeczy o które pytałem, starając się dostosować język tak, zebym zrozumiał wszystko. Podczas tej rozmowy sprawiał wrażenie profesjonalisty, który doskonale wie co sprzedaje, i co najważniejsze, chce mi pomóc w doborze spprzętu tak,a żebym dokonal zakupu zgodnie z moimi oczekiwaniami, a także nie przepłacił za sprzęt i funkcje których nie będe potrzebował. Minusem jak dla mnie była mała ilość sprzętu. o ile sama rozmowa i sposób przeazywnia informacji wywołał u mnie sympatie i chęć zakupu w tym sklepie i tego telewizora który oferwał sprzedawca, to jednak czułbym się bardziej usatysfakcjonowany gdybym mógł wybrać z większej ilości sprzętu, czułem lekki dyskomfort że być może gdzie indziej mogę natrafić na podobny, być możej jednak tańszy sprzęt lub posiadający jakieś dodatkowe funkcje które mogłyby okazać się przydatne. Jeżeli chodzi o wygląd punktu to pozostawiał miłe wrażenie - nie było "pustych miejsc" po sprzedanym juz sprzęcie, nie było widać pozostawionych pustych pudełek, które pozostały po rozpakowaniu. Ponieważ podczas mojej wizyty nie było innych klientów, sprzedawca koncentrował uwage tylko na mnie, nie był rozproszony odpowiadaniem na pytania innych klientów, nie był też zniecierpliwiony moim niezdecydowaniem i kolejnymi pytaniami. Porównując jednak oferte do innych punktów nie został mi zaproponowany żaden rabat czy upust, co miało miejsce podczas wizyt w innych sklepach. Być może to miałoby miejsce gdyby doszło już do poważniejszej rozmowy w której zadeklarowałbym chęć zakupu. Podsumowując ogólnie na sklepie panował porządek, miłe przywitanie się podczas wejścia powoduje że jest sie mile widzianym w sklepie, sposób prezentacji oferty był przeprowadzony fachowo, sprzedawca dobrze rozponał czego potrzebuję i co może mi zaoferować najlepszego. Minusem był dla mnie zbyt mały asortyment a także ceny, które w konkurencyjnych sklepach były niższe przy podobnym asortymencie, a także oferowane były różnego rodzaju upusty lub rabaty.

Marcin_576

01.09.2009

Mix electronics

Placówka

Nysa, Bolesława Krzywoustego 16A

Nie zgadzam się (27)
25.11.2021
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Marcinie. Dziękujemy za pozytywną opinię. Zapraszamy ponownie!!
długi czas oczekiwania,...
długi czas oczekiwania, utworzyła się kolejka, nie wszystkie stanowiska były czynne, probowałem dostać karte kredytowa, pani z obsługi bardziej oczekiwała że już wszystko będe wiedział i tylko powiem co potrzebuje,jakiekolwiek infrmacje trzeba było wyciągać, chociaz na moje pytania odpowiadała grzecznie, nie była "zadowolona" kiedy pokazałem jej nieodpowiednie zaświadczenie o zarobkach, oferta dobra, ale poznałem ją bardziej szukając w internecie niż u przedstawiciela

Marcin_576

26.08.2009
Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi