Postanowiłem otworzyć dodatkowy rachunek osobisty. Po głębszej analizie rynku wybór padł na mBank. Ze strony internetowej dowiedzałem się gdzie znajduje się najbliższy oddział tego banku. Był to punkt obsługi klienta przy ulicy Lipowej w Lublinie (CH Plaza).
Wiedza i kompetencje personelu:
- personel bardzo dobrze przygotowany merytorycznie lecz kilka razy aby odpowiedzieć na moje pytania niezbędna była pomoc komputera
Zachowanie i wygląd personelu:
- tylko jedna pani obsługująca
- bardzo gustownie, elegancko ubrana
- bardzo miłe powitanie i pożegnanie
Oferta, cena, asortyment:
- oferta porównywalna z konkurecją
Organizacja i czas obsługi:
- czekałem ok. 8 min na obsługę a więc zdecydowanie za długo
- brakowało pod ręką czegoś do pisania
Wygląd miejsca obsługi:
- przeszkadzał hałas docierajacy z pozostałem części Plazy
- za niskie biurko
Moje wrażenia są pozytywne. Obsługa była bardzo miła i dobrze przygotowana. Bez najmniejszych wątliwości polecę ten punkt obsługi znajomym.
Witam.
Jest mi bardzo miło, że zechciał Pan podzielić się pozytywną opinią na temat mKiosku mBanku mieszczącego się w CH Plaza w Lublinie.
Chciałam Pana zapewnić, że bardzo zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów. Dbając o wysoką jakość obsługi Klientów dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy byli kompetentni oraz należycie wyszkoleni. Z każdej zaistniałej sytuacji staramy się wyciągać wnioski.
Dziękuję bardzo, że zwrócił Pan uwagę na czas oczekiwania na Doradcę. Celem uniknięcia tworzenia się kolejek w mKioksu zostało wprowadzone nowe rozwiązanie. W godzinach najbardziej natężonego ruchu (12:00-17:00) do dyspozycji Klientów jest dwóch Doradców. W związku z powyższym mam nadzieję, że czas oczekiwania na obsługę będzie skrócony do minimum.
Mam nadzieję, że dalsze kontakty z mBankiem pozwolą Panu czerpać satysfakcję, zarówno z korzyści finansowych, jak i z jakości obsługi.
Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600
Pozdrawiam,
Dorota Łoza
mBank
Tym razem jako...
Tym razem jako tajemniczy klient postanowiłem przeprowadzić obserwację w sklepie spożywczym. Wybór padł na sklep "Groszek". Udałem się tam z zamiarem zakupu wędliny, pieczywa i pomidorów.
Sklep składał się z dwóch części. W pierwszej można było kupić pieczywo, wędliny itd. Druga natomiast zawierała alkohole, kosmetyki, warzywa. Każda z części miała oddzielną kasę. Nie było to dobre rozwiązanie, gdyż zmuszony byłem dwukrotenie ustawiać się w kolejce.
Wiedza i kompetencje personelu:
- powolna obsługa kasy
Zachowanie i wygląd personelu:
- pracownice zamiast obsługiwać zajmowały się rozmową o sprawach osobistych
- ekspedientki ubrane w koszulki i fartuchy firmowe Groszka
- brak plakietek z imieniem i nazwiskiem
- brak powitania i pożegnania
Oferta, cena, asortyment:
- źle rozłożony towar
- wysokie ceny
- wprowadzono płatne reklamówki jednorazowe
Organizacja i czas obsługi:
- brak obsługi przy stanowisku wędliniarskim (czas oczekiwania wynoisł ok.50 sek.)
- długie kolejki spowodowane opieszałą obsługą
Wygląd miejsca obsługi:
- przy wejściu znajduje się automat do gier przy którym kręcili się dresiarze
- uszkodzony kasownik
- uchylone drzwi do magazynu, przez które widać było kobiety zmagające się z cięzkimi pudełkami
- na drzwiach przyklejone było ogłoszenie: "Zatrudnimy na stanowisku kasjer/kasjerka..."
Zakupy o wartści około 15 zł trwały prawie 9min. Jest to stanowczo za długo.
Jako tajemniczy klient postanowiłem wybrać się do jednego z lubelskich pubów. Badanie miało charakter jakościowy. Nie mając szczegółowego kwestionariusza oceny, zdecydowałem się na opisową formę sprawozdania. Moje spostrzeżenia wyglądają następująco:
Wiedza i kompetencje personelu:
- obsługa nie spełniała oczekiwania klientów pod względem przyrządzania wymyślnych drinków
- sprawna obsługa kasy fiskalnej
Zachowanie i wygląd personelu:
- brakowała przywitania dla wchodzących klientów
- barmanka posiadała dużą ilość kolczyków na twarzy
- obsługa była ubrana w stylowe koszulki firmowe
- obsługa zajmowała się rozmową między sobą o tematach nie związanych z pracą
Oferta, cena, asortyment:
- oferta tygodniowa czyli każdego dnia coś innego w promocji
- jak na lubelski pub, niskie ceny
- bardzo bogate menu
Organizacja i czas obsługi:
- długi czas oczekiwania na zamówienie
- rzadko przecierane stoliki oraz zbierane szklanki
Wygląd miejsca obsługi:
- podświetlone regały za barem
- dobrze widoczne logo pubu
Inne:
- unoszący się dym papierosowy
- na projektorach wyświetlany był mecz a z głośników leciała muzyka przez co nie było słychać komentarza
- poplamiony stół do bilarda
- brak wieszaków, kurtki leżały na ławkach i parapetach
- uszkodzone drzwi do wc
- osoby z kolejki do wc mieszały się z osobami stojącymi przy barze
- wygodne ławki
- ciekawe wnętrze
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.