Opinie użytkownika (25)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Michał_1644

18.07.2017

Salad Story

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1644

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1644

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1644

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1644

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1644

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Michał_1644

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1644

18.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1644

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Michał_1644

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_1644

12.12.2016

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_1644

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_1644

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_1644

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_1644

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_1644

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_1644

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_1644

09.12.2016

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_1644

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Michał_1644

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi