Opinie użytkownika (7)

Pizza Hut znajduje...
Pizza Hut znajduje swoją siedzibę w galerii handlowej "Karolinka" w Opolu. Parking przed galerią jest spory więc z parkingiem nie ma raczej problemu. Restaurację można znaleść bardzo szybko, ponieważ jest umiejscowiona bezpośredniu przy wyjsciu z galerii . Po zakupach w sklepach odzieżowych postanowiliśmy coś zjeść . Wnętrze lokalu bardzo nowocześnie wyposażone, kolorystyka bardzo przyjemna. W środku pizzeria jest znacznie większa niż wydaje się z zewnątrz.Po zajęciu miejsca , podano nam menu. Pracownicy ubrani w firmową i elegancką odzież. Obsługa miła i profesjonalna. Po wybraniu pizzy i tortilii , zaoferowano do pizzy dodatkowy ser, co okazało się dobrą radą. Dania okazały się znakomite, Czas oczekiwania na posiłek to ok.15 min. Dodatkowym atutem restauracji jest posiadanie bezprzewodowego urządzenia do płatności kartą, co znacznie ułatwia obsługę. Podsumowując polecam tutejszą pizze hut , gdzie można w miłej atmosferze zjeść wyśmienite danie po męczących zakupach :-)

Nico

13.04.2010

Pizza Hut

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (23)
Urząd Skarbowy w...
Urząd Skarbowy w Kluczborku znajduje się praktycznie na obrzeżach miasta. Lokalizacja jest z pewnością niekorzystna, osoby bez samochodu mają z centrum oraz dworca PKP i PKS bardzo daleko. Budynek jest wyremontowany , odnowiony. Urząd posiada parking , ostatnio rozbudowany, jednak mimo to niewystarczający . Do urzędu udałem się aby oddać roczną deklarację PIT 37. Po chwili oczekiwania na wolne miejsce na parkingu , udałem się do wnętrza budynku. Stanowiska są oznaczone wg deklaracji, więc bez problemu znalazłem swoją kolejkę. Czas oczekiwania to ok.5 min. Osoby sprawdzające deklaracje to przeważnie stażystki , które z wyraźnym niezadowoleniem przyjmują deklaracje, nie szukając kontaktu wzrokowego z petentem, co odbija się jakości obsługi klienta. Jednak najbardziej nieprofesjonalnie zostałem obsłużony w okienku kasy gdzie musiałem wpłacić pieniądze,tutaj nawet nie zostałem przywitany obligatoryjnym "dzień dobry" . Podsumowując uważam iż urząd skarbowy w Kluczborku musi jeszcze wiele zmienić w podejsciu do klienta aby skorygować swoją opinię. Uprzejmość tutaj pozostawia wiele do życzenia, a obywatel czuje się intruzem , który z jakimikolwiek problemem zostaje sam.

Nico

07.04.2010

Urząd Skarbowy w Kluczborku

Placówka

Kluczbork, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (25)
Na stację orlenu...
Na stację orlenu udałem się jak zwykle aby zatankować swój samochód do pełna. Stacja jest zlokalizowana w korzystnym miejscu w Kluczborku na ulicy wylotowej z miasta. Z tegoż również względu często tankuję na tej stacji. Stacja jest zbudowana od podstaw. Dlatego wszystko jest nowe i zadbane . Ceny oscylują na podobnym poziomie jak u konkurencji. Na zewnątrz stoi zawsze jedna osoba obsługująca dystrybutory z paliwem. Tego dnia poprosiłem aby zatankowano do pełna, następnie udałem się w kierunku kas , zabierając po drodze płyn zimowy , który właśnie mi się skończył. Obługa dwóch kas, była schludnie ubrana w firmową odzież. Uprzejmnie jak zawsze z uśmiechem na twarzy zostałem obłużony. Zadowolony udałem sie do samochodu . Ponieważ padał deszcz i brak płynu do spryskiwaczy powodował utrudnioną widoczność w moim samochodzie , postanowiłem od razu uzupełnić jego braki. Mężczyzna obługujący dystrybutory widząć iż mam w ręce płyn do spryskiwaczy zaproponował pomoc, którą chętnie przyjąłem. Podsumowując uważam iż stacja jest w tej chwili najlepszą pod względem obsługi klienta w Kluczborku i można ją każdemu polecić.

Nico

03.01.2010

ORLEN

Placówka

Kluczbork, Wołczyńska 1

Nie zgadzam się (31)
Po zakupieniu używanego...
Po zakupieniu używanego samochodu , postanowiłem porównać ofertę PZU z innymi ubezpieczycielami. Trafiłem do małej agencji prowadzonej przez jedną Panią. Biuro znajduje się w centrum , blisko dworca PKS. Agencja dobrze oznaczona z zewnątrz. Biuro chociaż bardzo małe ale wystarczające i funkcjonalnie urządzone . Pracownica zaoferowała mi atrakcyjny pakiet ubezpieczeń OC/AC, dokładnie tłumacząc warunki podpisania umowy. Kobieta odpowiadała na liczne moje szczegółowe pytania chętnie i z uśmiechem na twarzy. Kobieta okazała się kompetentną i bardzo dobrze poinformowaną osobą , która rozwiała wszelkie wątpliwości wobec oferty. Od tej pory jestem zadowolonym klientem PZU .

Nico

14.11.2009

PZU

Placówka

Kluczbork, Mickiewicza 2a

Nie zgadzam się (24)
Do sklepu udałem...
Do sklepu udałem się z zamiarem kupna telefonu do firmy. Parking spory , chociaż sklep dzieli go z sąsiadującą biedronką, więc w godzinach szczytu może być problem ze znalezieniem miejsca. Sklep dobrze wyposażony, schludny ,czysty. Ceny w większości tylko w promocji atrakcyjne.Po wejściu do sklepu udałem się w kierunku wystawionych telefonów, analizując ceny starałem się porównać parametry różnych modeli.Gdy po dłuższej chwili żaden z wolnych pracowników nie potrzedł z propozycją pomocy w podjęciu decyzji, postanowiłem zapytać o poradę. Jednak byłem bardzo rozczarowany gdy nie uzyskałem żadnych dodatkowych informacji, prawdopodobnie ze względu na brak wiedzy o produkcie. Pracownik wyraźnie zakłopotany zaproponował wejscie na stronę producenta i porównanie parametrów. Niestety już nie wróciłem do sklepu, gdyż pracownicy nie posiadają elementarnej wiedzy o produktach a uprzejmość sprzedawców i zainteresowanie klientem pozostawia wiele do życzenia. Podsumowując sklep posługujący się znaną i rozpoznawalną marką w całej Polsce, który traci licznych klientów z powodu braku podstawowej wiedzy profesjonalnej obługi klienta.

Nico

14.11.2009

Mix electronics

Placówka

Kluczbork, Wołczyńska 4

Nie zgadzam się (32)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Dziękujemy za zmieszczenie obserwacji. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą sytuację. Równocześnie zapewniamy, że nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby zapewnić naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie. Serdecznie zapraszamy!
Do Castoramy udaliśmy...
Do Castoramy udaliśmy sie w poszukiwaniu mebli łazienkowych. Dojazd do sklepu bezproblemowy. Parking zdecydowanie wystarczający, chociaż wyznaczone stanowiska na samochody bardzo małe. Sklep bardzo dobrze wyposażony , większość artukułów dobrze i wyraźnie oznaczona i w większości w korzystnych cenach. Pod wieczór jest tutaj dużo klientów, jednak zdecydowanie za mało pracowników. Na niektórych działach trzeba czekać nawet na swoją "kolejkę" aby otrzymać poradę! Jeszcze jeden szczegół , który zwrócił moją uwagę i nie tylko moją. Eksponowane egzemplarze kabin prysznicowych i brodzików są strasznie zabrudzone, co z pewnością nie zachęca do zakupu.Obsługa przy kasie szybka i bez uciążliwych kolejek. Ogólnie ocena 3 , ze względu na atrakcyjne ceny i ilość asortymentu. Minusy za zbyt małą liczbę pracowników oraz brak dbałości o czystość na dziale sanitarnym.

Nico

13.11.2009

Castorama

Placówka

Opole, ul. Wiejska 141A

Nie zgadzam się (21)
Ze względu na...
Ze względu na liczne wyjazdy służbowe jak i prywatne za granicę, szczególne zainteresowała mnie możliwość bezprowizyjnych wypłat z wszystkich bankomatów w kraju i na świecie jaką oferuje Alior Bank. Postanowiłem się o tym przekonać osobiście udając się do najbliższej placówki w Opolu. Bank mieści się w centrum , parking chociaż niezbyt duży ale bezpłatny. Po wejściu do banku byłem mile zaskoczony wyposażeniem oraz jakością użytych materiałów w placówce. Wnętrze wyposażone w nowoczesne meble. W banku panuje cisza, każde stanowisko jest dobrze oznaczone. Obługa bardzo schludnie ubrana w firmową, elegancką odzież. Kobieta z którą miałem przyjemność, zaprosiła to swojego stanowiska, jednocześnie pytając w czym może pomóc. Na pytania odpowiadała jasno i klarownie, rozwiewając wszystkie moje wstepne wątpliwości. Przekonany o atrakcyjności oferty postanowiłem załżyć konto. Wszystkie formalności łącznie z podpisaniem umowy , zeskanowaniem mojego dokumentu tożsamości trwały może 20 min. Placówka jest wyposażona w monitory na ktrórych klient zapoznaje się z warunkami umowy, następnie podpisuje się na nim :-). Następnie pracownik pracownik pyta czy wydrukować umowę. Takie działania czynią Bank nowoczesną i ekologiczną instytucją. Bankowość elektroniczna została uruchomiona na miejscu. Zostałem jednocześnie poinformowany o tym jak najkorzysniej bez dodatkowych opłat korzystać z przelewów internetowych. Na koniec wręczono mi wizytówkę z nr komórkowym, pracownika z którym miałem przyjemność. Te wszystkie czynniki wpłynęły na to iż klient może czuć się wyjątkowo i indywidualnie traktowany. W tej chwili jestem klientem banku od dwóch miesięcy i jestem bardzo usatysfakcjonowany z jego usług.

Nico

11.11.2009

Alior Bank

Placówka

Opole, Ozimska 53 45-069

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi