Opinie użytkownika (13)

Rewelacyjnie. Zarówno dyrektor,...
Rewelacyjnie. Zarówno dyrektor, jak i pracownicy byli bardzo pomocni, mili i kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

01.08.2017

mBank

Placówka

Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 2a

Nie zgadzam się (0)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Każdego dnia przykładamy wszelkich starań, aby wiedza i kompetencje naszych doradców spełniały wymagania klientów. Na bieżąco szkolimy pracowników oraz pilnujemy by jakość świadczonych przez nich usług stale rosła. Proszę pamiętać, że do Pana dyspozycji są nie tylko doradcy w naszych placówkach naziemnych, ale również konsultanci na mLinii (pod numerami telefonów: 801 300 800 lub 426 300 800) Eksperci online przez 24 godziny na dobę. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Krzysztof Klepacz, mBank
Super. Sprzedawca kompetentny,...
Super. Sprzedawca kompetentny, nie próbował niczego beznadziejnego "wcisnąć". Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy mili,...
Rewelacyjnie. Pracownicy mili, pomocni, nie dali mi czekać na zamówienie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personel...
Bardzo dobrze. Personel przygotowany, miły, sprawny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Firma ma...
Rewelacyjnie. Firma ma swoje standardy. Zmiana nazwy nie zmieniła obsługi. Wszystko, jak powinno być. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy bez entuzjazmu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. To chyba...
Rewelacyjnie. To chyba najlepsza stacja pod względem obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy byli mili, kompetentni, sprawnie mnie obsłużyli. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Słabo. W iSpot...
Słabo. W iSpot pracują niekompetentne osoby. Obsługa jest koszmarna. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Norbert_97

28.10.2016

iSpot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Norbert_97

28.10.2016

Answear.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi