Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. Pracownicy salonu...
Rewelacyjnie. Pracownicy salonu bardzo mili i pomocni. Bez problemu pracownica pomogła mi w odnalezieniu konkretnej rzeczy, bez błądzenia po salonie. Powitana i obsłużona zostałam z uśmiechem na twarzy. Pracownicy w stosunku do siebie również byli mili. Co prawda przy kasie jedna z Pań tam pracujących stała tyłem, oparta o ladę, ale przeprosiła z uśmiechem i żartem co było bardzo pozytywne. Jakość zakupionych produktów w tej firmie jest na bardzo dobrym poziomie i nie mam co do nich żadnych zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1771

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy pierwsze...
Dobrze. Pracownicy pierwsze wrażenie robili bardzo dobre. Z uśmiechem na twarzy zostałam powitana jak tylko przekroczyłam próg sklepu. Pracowników na sali sprzedaży było ok 5 osób rozlokowanych po całym salonie, lecz w momencie kiedy potrzebowałam pomocy nie mogłam znaleźć nikogo. Co prawda po niedługim czasie podeszła do mnie Pani i pomogła mi, ale jej mina nie była zbyt przyjemna. Przy kasie na kasjera czekałam ok 3-4 minut. Była jedna Pani w pobliżu strefy z kasami ale udawała, że mnie nie widzi. Dop Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1771

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ostatnio...
Bardzo dobrze. Ostatnio podczas wizyty w jednym z punktów KFC, dość długo czekałam az ktoś podejdzie do lady i obsłuży mnie. Pomimo ze kilka osób widziało mnie i patrzylo w moja stronę nikt nie zareagował. Dopiero po ok 5 minutach jedna z pracownic zainteresowala się moja osoba.co prawda była to osoba bardzo kompetentna nie zdołała unieważnić czasu oczekiwania. Oferta jak i ceny są do przyjęcia, choć uważam, że jak na tak duża sieć są one odrobinę za wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1771

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zdecydowania najlepsza...
Rewelacyjnie. Zdecydowania najlepsza obsługa klienta z pośród wszystkich znanych mi stacji benzynowych. Personel zawsze miły, pomocny i z uśmiechem obsługuje każdego klienta. Nigdy nie spotkałam się z większymi kplejkami. Osoby pracujące przy dystrybutorach również mile, pomocne i zetelne. Ceny produktów na poziomie równym z innymi stacjami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1771

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czasami...
Bardzo dobrze. Czasami personel nie do końca zachowywal się tak jak powinien. Przy dużych kolejkach bardzo często czynna jest tylko jedna kasa,nie zawsze oferowane są dodatkowe produkty przy kasie. Na pewno duży Plus za pracownika przy dystrybutorach zawsze są to mile osoby, pomocne i polecają coś dostatkowego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1771

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Organizacja pracy...
Super. Organizacja pracy personelu na prawdę na wysokim poziomie. Pracownicy nie dopuszczali do dużych kolejek co jest bardzo dużym plusem, zwłaszcza w dużych miastach takich jak np. Wrocław. Persolen bardzo miły w stosunku do klientów jak i siebie na wzajem. Zdziwił mnie tylko fakt że nie było pracownika przy dystrybutorach, który zawsze jest osoba bardzo pomocna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1771

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas przedświątecznych zakupów...
Podczas przedświątecznych zakupów prezentowych udałam się do sklepu Ochnik. Po wejściu do salonu zostałam przywitana z uśmiechem. Pani od razu zainteresowała się i podeszła z chęcią pomocy. W ten dzień wybierałam portfel na prezent, o czym poinformowałam ekspedientkę. Pani zapytała się jaka kolorystyka bądź fason byłby najlepszy. Udzieliłam informacji na ten temat, niestety zaproponowane produkty znacznie odbiegały od tych, którymi byłam zainteresowana. Podczas rozmowy raz jeszcze wspomniałam jaki typ/ kolor interesowałby mnie najbardziej. Niestety Pani, choć miła, upierała się przy swoich typach. W między czasie do salonu weszli kolejni klienci. Od razu usłyszeli miłe " dzień dobry", natomiast ja bez żadnego słowa zostałam sama a Pani ekspedientka zajęła się nowymi klientami. Kiedy tamci Państwo wyszli Sprzedawczyni już się mną nie zainteresowała. Po podejściu do kasy zostałam obsłużona bez żadnych przeciwwskazań. Zostałam zaproszona do zapisania się do newslettera a cała realizacja transakcji przebiegła sprawnie.

Paulina_1771

23.01.2017

Ochnik

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 51

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty w drogerii Hebe, spotkałam się z bardzo miłą, fachową i rzetelna obsługą. Informacje na temat aktualnych promocji widoczne i czytelne. Na wstępie przywitano mnie z uśmiechem. Podczas wybierania produktu co prawda nie podeszła do mnie żadna z Pań, ale w momencie kiedy poprosiłam o pomoc, uzyskałam ją na wysokim poziomie i z wyczerpującymi odpowiedziami na moje pytania czy też wątpliwości. Przy finalizacji sprzedaży zostałam obsłużona również na wysokim poziomie z uśmiechem. Zaproponowano mi dodatkowy produkt. Ogólna atmosfera na sali sprzedaży była ciepła , relacje między personelem miłe i życzliwe.

Paulina_1771

23.01.2017

Hebe

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 51

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi