Opinie użytkownika (16)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

iSpot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

Electro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_979

28.10.2016

Answear.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa. Tzn....
Fatalna obsługa. Tzn. właściwie są mili, ale pomimo wysłuchania, i tak robią to, co uważają. Nie jestem zadowolony z zakupów w tym sklepie: mięso nieświeże i ma już swój zapach, warzywa np. buraki są przywożone wielkie - wielkości głowy dziecka. Zamawiałem 2 kg buraków i otrzymałem 3 sztuki - jeden wielki (jak kapusta) i dwa małe. Zamawiałem wędlinę w plastrach-otrzymałem w kawałku, zamawiałem w kawałku-dostałam plastry. Sklep podaje 2 godziny przedziału czasowego na dostawę, nie mieści się w tym przedziale. Przyjeżdżają 30 minut później. Opinie, o które prosi sklep po dokonaniu zakupów są modyfikowane i usuwane, jeśli są opiniami negatywnymi.

Paweł_979

10.12.2011

API Market

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Bardzo niemiła obsługa...
Bardzo niemiła obsługa ze strony osób tam pracujących. Szczególnie Pana, który tam obsługuje. Rzuca lekami po ladzie, niegrzecznie się odzywa. Zachowuje się tak, jakby nie chciał aby do tej apteki przychodzili klienci.Wszyscy obsługujący chodzą z ponurymi wyrazami twarzy. Nigdy nie poleciłbym tej apteki.

Paweł_979

06.10.2010

Cefarm

Placówka

Nie zgadzam się (7)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi