Opinie użytkownika (8)

Miejsce bardzo ładne,...
Miejsce bardzo ładne, mimo że w centrum handlowym to można tam na chwilę odetchnąć, w tle sączy się przyjemna muzyka.Wybór słodkości duży, mnie urzekła czekolada z jagodami i likierem z kwiatu czarnego bzu:) Malutką ryską na tym wszystkim stanowi cena, ale cóż za przyjemności trzeba płacić.Obsługa bardzo sympatyczna i bardzo szybka. Miejsce naprawdę godne polecenia, na pewno jeszcze tam wrócę:)

Quatriona

17.01.2013

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
W ww. miejscu...
W ww. miejscu byłam tylko raz ale zdążyłam się skutecznie zrazić.Kawa jest pyszna to trzeba przyznać, cena może trochę zbyt wysoka ale da się zaakceptować, Panie obsługujące sympatyczne.Najgorszą bolączką tego miejsca jest brud. Wszędzie kurz, pajęczyny zwisające z lamp i z rogów kawiarni sugerujące że za chwilę ześliźnie się po nich pajączek, nawet na pianinie stanowiącym ozdobę, leżakuje spora warstewka kurzu. Stoliki oblepione kawą, "koty" pod meblami.

Quatriona

17.01.2013

Starbucks

Placówka

Warszawa, pl. Trzech Krzyży 16

Nie zgadzam się (0)
Kończyła mi się...
Kończyła mi się umowa w mix plus (pozostało około 5 doładowań). Ponieważ chciałam zawrzeć nową umowę poprosiłam o kontakt ze strony operatora.Tutaj nie mam zastrzeżeń ponieważ szybo skontaktowano się ze mną.Zaproponowano mi telefon za 259 zł na który się zgodziłam, umowa miała opiewać na 30 doładowań. Zapytałam czy do tego zostaną doliczone poprzednie pozostałe jeszcze 5 doładowań, na co osoba ze mną rozmawiająca oświadczyła, że nie, będą mnie obowiązywać tylko nowe doładowania (30). Umówiłam się na wizytę kuriera. W międzyczasie przeglądając stronę Plus.pl zauważyłam że taki sam telefon jaki został mi zaproponowany na stronie kosztuje 99 zł.Skontaktowałam się z Panią która przygotowywała dla mnie ofertę i zapytałam skąd wynika taka różnica. Uzyskałam informację, że to tylko dla nowych klientów jest cena 99 zł a dla przedłużających jest już 259 zł. Podsumowując: jako stały klient musiałam zapłacić więcej za telefon niż osoba nowa, a ponadto moja umowa opiewa na 35 doładowań mimo że Pani zapewniała że pozostałe z poprzedniej umowy 5 doładowań nie zostanie doliczone. Ogólnie jestem bardzo rozczarowana takim traktowaniem i taką ofertą.

Quatriona

17.01.2013

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Netia jest moim...
Netia jest moim nowym dostawcą internetu. W trakcie rozmowy z konsultantką w czasie konfigurowania połączenia internetowego dowiedziałam się, że aby móc z niego korzystać należy aktywować internet na stronie Neti. Niestety opcja taka nie działała na stronie wspomnianego dostawcy, co również zauważyła u siebie konsultantka, i stwierdziła że należy spróbować później. Niestety gdy spróbowałam później strona owszem działała, natomiast na rozmowę z konsultantem oczekiwałam ponad pół godziny.

Quatriona

06.10.2009

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (24)
W miejscowości w...
W miejscowości w której mieszkam w poniedziałek 28 września zanikł zasięg Plusa. Zaistniały fakt został przeze mnie zgłoszony na infolini do działu technicznego i na drugi dzień otrzymałam smsa iż problem został rozwiązany choć to nie miało miejsca i zasięgu jak nie było tak i nie ma. Po raz drugi zadzwoniłam na infolinię by ponownie zgłosić brak zasięgu i otrzymałam informację, że problem został naprawiony choć wcale tak nie było. Sprawa po dość długich debatach przez telefon z konsultantką trafiła ponownie do działu technicznego i wreszcie został przywrócony zasięg dnia 01.10. Pomimo iż konsultanci z którymi rozmawiałam byli niezwykle uprzejmi i pomocni, to niestety dział techniczny nie spisał się najlepiej, gdyż wygląda na to, że zbagatelizował zgłoszoną awarię.

Quatriona

06.10.2009

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Udałam się do...
Udałam się do wyżej wymienionego sklepu w celu zakupu drzwi do łazienki. Niestety w tym celu musiałam odbywać podróż do Brico Depot dwukrotnie. Za pierwszym razem Pan z obsługi pomyslił ościeżnicę (framugę) drzwi prawych z lewymi i z tego też powodu musiałam powrócić do sklepu w celu wymiany. Po bezproblemowym zwrocie niewlaściwego produktu udałam się do działu z drzwiami. Niestety po długim oczekiwaniu nikt z obsługi się nie zjawił, celem udzielenia mi pomocy w znalezieniu odpowiedniego produktu. Przypadkiem zauważony Pan z obsługi w biegu rzucił gdzie mogę sobie poszukać ościeżnicy po czym umknął między regały. Skutkiem tego kolejne kilkanaście minut straciłam na przetrząsaniu regału z różnymi kolorami i wielkościami framug.

Quatriona

28.09.2009

Brico Depot

Placówka

Warszawa, ulica Grochowska 21

Nie zgadzam się (33)
Na początku września...
Na początku września z kilkorgiem znajomych wybraliśmy się do Mielna. Zamieszkaliśmy w hotelu Albatros. Ośrodek ten przedstawia wysoki standard zarówno pokoi jak i obsługi. W cenie za pobyt wliczony jest basen i jeden zabieg (dziennie) w odnowie biologicznej. Do dyspozycji gości jest również siłownia. Pokoje: są zadbane; pościel, wykładzina jak i załonki czyste; na wyposażeniu pokoju jest telewizor i radio, w szafie schowany parawan, leżaki i koc; goście otrzymuja również do użytku ręczniki. Do dyspozycji gości jest również stół bilardowy i stół do tenisa stołowego. Na terenie znajduje sie parking i plac zabaw dla dzieci, jest również kawiarnia. Albatros posiada również przechowalnię bagażu. Stołówka: podawane są w niej posiłki w formie szwedzkiego stołu dzięki czemu każdy może wybrać coś co lubi. Ośrodek znajduje sie bardzo blisko morza. Cała obsługa ośrodka zarówno pracująca na stałe jak i praktykanci są niezwykle pomocni i kulturalni, prezentują swoją postawą wysoki poziom obsługi.

Quatriona

15.09.2009

Albatros

Placówka

Mielno, ul. Kościuszki 6-8

Nie zgadzam się (34)
Pod koniec lipca...
Pod koniec lipca wraz ze swoim partnerem wybrałam się na wycieczkę do Krakowa. Zależało nam na niezbyt drogim noclegu dlatego też zdecydowaliśmy sie na pokój w akademiku za 30zł od osoby. Zdjęcia ATOLA zamieszczkone w internecie przedstawiały zadbane czyste pokoje skłaniające do wykupienia w nich noclegu. Niestety po przyjeździe do wspomnianego DS okazało się, że pokój nam przydzielony przypomina raczej noclegownię niż pokój w akademiku. Ściany upstrzone były niezwykle ciekawą twórczością poprzednich mieszkańców pokoju, na podłodze odpoczywały robaki, niektóre częsciowo zakryte kurzem. Łóżka i zasłonki również były ciekawie pomalowane przez niezidentyfikowane plamy. Natomiast przechodząc do łazienki (znajdującej się na korytarzu) spraw wcale nie przedstawia się lepiej. Spośród dwóch kabin prysznicowych czynna była tylko jedna która nawet się nie zamykała. Na podłodze widoczna była plama być może z wkradającego się grzyba. DS ATOL posiadał tylko dwa plusy: lodówkę (sprawną) w pokoju i bardzo miłego pana w recepcji.

Quatriona

15.09.2009

DS ATOL

Placówka

Kraków, ul. Grochowa 17

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi