Opinie użytkownika (4)

Jestem bardzo częstym...
Jestem bardzo częstym Klientem hipermarketu real,- w Kielcach, gdzie dokonuję zakupów przynajmniej raz w tygodniu. Po wczorajszej wizycie postanowiłem opisać kilka kwestii dot. jakości oferowanych usług oraz moje spostrzeżenia z wizyty. Lokalizacja marketu jak dla mnie rewelacyjna, lekko na obrzeżach miasta, świetna komunikacja miejska, duże osiedla dookoła. Zdanie zmieniam podjeżdżając na parking, który w zimę jest nieodśnieżony i ma wielką wadę - nie ma zadaszenia! Ciężko przepakowywać zakupy do auta w deszczu. Z tego samego powodu wózki są brudne i poniszczone. Sam etap robienia zakupów oceniam na poprawny, jedynie mogę zarzucić wyjątkową obojętność pracowników oraz brak ich kompetencji. Prosiłem pracownika działu przez mikrofon w informacji ale w ciągu 20 minut nie przyszedł, słysząc dokładnie komunikat. Jak ja podszedłem do pracownika zauważyłem wyjątkową niechęć do pomocy. Asortyment wyłożony poprawnie, brudna podłoga na sali sprzedaży i wyjątkowy zapach, przypominający "Domestos" wyczuwalny w dziale mięsnym. Obsługa kasowa byłą ok, choć ubiór pracowników czasami (szczególnie w lato) budzi wątpliwości. Na terenie marketu oraz parkingu nagminne jest zaczepianie ludzi bezdomnych, bądź z góry myjących szyby w samochodach i oczekujących na zapłatę - trochę to irytujące, bo potem widać te same twarze pijące alkohol na ławkach przy markecie. Ostatnio nasiliły się również cudzoziemcy natrętnie "wciskający" telefony komórkowe niewiadomego pochodzenia. Ochrona wszystko widzi ale nic nie robi, no bo po co! Często zastanawiam się o zmianie miejsca, gdzie będę robił zakupy.

RAFAŁ_267

10.02.2010

Real

Placówka

Kielce, Radomska 8

Nie zgadzam się (16)
Prowadząc firmę często...
Prowadząc firmę często korzystam z usług firm kurierskich chcąc mieć pewność, że przesyłka zostanie do mnie dostarczona na drugi dzień. Wysyłam również dużo listów priorytetowych pocztą polską i zgodnie z regulaminem powinienem je otrzymywać w dniu następnym, jeżeli zostały nadane przed godz. 15. Oczywiście 50% jest realizowana zgodnie z regułami Poczty Polskiej, reszta błądzi po kilka dni. Ale wracając do tematu opinii, w większości przypadków korzystam z firmy kurierskiej TNT, w której cenie profesjonalizm i rzetelność. W dniu wczorajszym została do mnie wysłana paczka listowna za pośrednictwem firmy Pocztex. Cena była identyczna jak u TNT, stąd przyzwyczajony wysoką jakością obsługi spałem spokojnie oczekując na korespondencje. W dniu dzisiejszym jest termin dostawy, sprawdzam po numerze nadania na stronie internetowej www.pocztex.pl i wyskakuje mi odpowiedź, że taka przesyłka nie istnieje! Zaczynam być już lekko podenerwowany, bo mój Klient w ciągu godziny zawita do mojego biura po odbiór dokumentów, za które zapłacił. Zaczynam dzwonić na podany numer infolinii, obsługa miła a rozmówczyni informuje mnie, że przesyłka jest u kuriera. Ufff, myślę że wszystko ok - nie zaginęła! Uzyskać bezpośredni numer telefonu do kuriera Pocztex'u graniczy z cudem ale po kilku telefonach i stracie pół godziny czasu dostałem kontakt do pracownika mającego moją przesyłkę. W TNT w ciągu chwili jest dostępny numer do odpowiedniego kuriera, z którym mogę ustalić najbardziej optymalną formę dostarczenia oraz orientacyjny czas - super! Po pierwszym telefonie do kuriera Pocztex'u zostałem zapewniony, że paczka będzie w moim biurze w ciągu godziny więc z naturalną ostrożnością wobec firmy należącej do Poczty Polskiej dodałem 30 minut i taką informację przekazałem mojej Klientce. Po dwóch godzinach przez okno ujrzałem Pana wolniutkim krokiem podorzającego w stronę wejścia do biurowca, myślę sobie to Kurier Pocztex'u. Zapytałem grzecznie upewniając się czy aby na pewno to osoba, na którą czekam już tak długo. Pan opalając się w słoneczku, spokojnie, pomalutku szukał właściwego wejścia. To były bardzo ważne dokumenty, za które mój Klient zapłacił spore pieniądze i ja jako pośrednik nie mogę sobie pozwolić na taką organizację pracy. Reasumując Pocztex ma koszty porównywalne z konkurencją, jakość na dużo niższym poziomie. Zostaje przy TNT!

RAFAŁ_267

05.02.2010

Pocztex

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Z usług MultiBanku...
Z usług MultiBanku korzystam już od ok. 7-8 lat więc praktycznie od powstania Bankowości Detalicznej BRE Banku w Polsce. Po uprzednich przygodach z innymi bankami uważam mój wybór za bardzo trafny. Z racji prowadzenia działalności gospodarczej w opisywanej placówce bywam nawet po 3 razy dziennie korzystając z wpłatomatu, który osobiście uważam za świetne urządzenie (jak dobrze pamiętam to MultiBank wprowadził wpłatomaty jako pierwszy!). Przy wejściu zawsze usłyszę miłe słowo grzecznościowe typu "dzień dobry" wraz z uśmiechem pracownika. Kolejek praktycznie brak więc sprawę załatwiam szybko i sprawnie. Korzystam w bankowości elektronicznej MultiBanku, którą polecam szczególnie przedsiębiorcom. Również obsługa produktów bankowych, których posiadam kilka przebiega bez zastrzeżeń a wiem o czym mówię, ponieważ mam porównanie do innych banków, które znacznie odbiegają jakością obsługi. MultiBank został mi polecony przez znajomego i ja również szczerze i z pełną odpowiedzialnością POLECAM! Jedna rzecz przemawiająca na nie korzyść MultiBanku to pobieranie prowizji od niewykorzystanych środków w kredycie odnawialnym, uważam to za nie fair ale po części rozumiem - KRYZYS!

RAFAŁ_267

27.01.2010

mBank

Placówka

Kielce, Al. IX Wieków Kielc 4

Nie zgadzam się (17)
Byłem w wielu...
Byłem w wielu włoskich restauracjach w Polsce, jak również mieszkałem przez okres dwóch lat w Italii. Moje spostrzeżenia dot. opisywanego lokalu gastronomicznego raczej będą miały charakter negatywny! Wybrałem się owego wieczoru na kolację z nażeczoną. Nie ukrywam, że oboje uwielbiamy włoską kuchnię. Z kilku godzinnym wyprzedzeniem zarezerwowałem telefonicznie stolik, ku mojemu zdziwieniu Pani w rozmowie zapytała o miejsce stolika, tzn. w sali dla palącuch czy nie palących. Nie palimy więc wybór był jasny i satysfakcjonujący. Proces zamówienia był ok, długie oczekiwanie ale to nie jest wada. Makaron dostaliśmy rozgotowany, co we włoskiej kuchni jest niedopomyślenia a sos był zmiksowany - koszmar! Trzy pierwsze kęsy jeszcze w miarę smakowały ale reszta nie nadawała się do konsumpcji więc wyszliśmy głodni. Sala dla niepalących była w tym samym pomieszczeniu co dla lubiących dymek, oddzielona jedynie marnym parawanem. Wyszliśmy cuchnący papierosami, mając rezerwację dla niepalących! Rachunek jak na restaurację akceptowalny ale nie za taką jakość jedzenia. Na szczęście sam umiem gotować włoskie specjały. Podobne opinie docierają również od moich znajomych więc nie jestem osamotniony w spostrzeżeniach. Liczę, że jedzenie tam się poprawi bo to podstawa sukcesu restauracji. Może za jakiś czas tam wrócę, ale przez ciekawość zmian.

RAFAŁ_267

23.10.2009

Ristorante Italiano Paolo Cara

Placówka

Kielce, Klonowa 53

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi