Opinie użytkownika (26)

Tak sobie. Wrażenie...
Tak sobie. Wrażenie nijakie. nie dobre nie złe. Organizacja dobra w zależności od punktu i ilości petentów. Kontakt bezpośredni poprawny. Jakość produktu ciekawy w zależności od szybkiej potrzeby finansowej. Produkt nie wyróżniający się. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa kompetentna...
OK. Obsługa kompetentna pomocna. Organizacja poprawna ograniczona na dużą ilość petentów. Kontakt bezpośredni. Oferta ciekawa, szeroka, droga, nie konkurencyjna pod tym względem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa miła, kompetentna, miłe wrażenie ładu i kontroli. Organizacja dobra bez problemowa, szybka. Kontakt bezpośredni, łatwy, nie czasochłonny. Oferta ciekawa, pomysłowa np smart saver Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa mało...
OK. Obsługa mało kompetentna. Dużo reklamacji. Słaba organizacja obsługi, kontakt wymuszony przez klienta, oferta mało przejrzysta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Renata_658

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa bardzo...
Super. Obsługa bardzo sprawna, szybka,konkretna, miła. Kontakt i organizacja tak samo. Jakość Fast Food owa, szybka, nie zdrowa. Drogie sałatki. Wybór miejsca ze względu na szybką potrzebę oraz napełnienie żołądka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Renata_658

25.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa szybka i sprawna co też sie przekłada na organizacje. Kontakt normalny. Jakość produktu słaba nie zachęcająca do kolejnych odwiedzin. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa sprawna,...
Super. Obsługa sprawna, szybka, umożliwiająca korektę zamówienia wszystko się to przekłada na organizację. Kontakt bezpośredni, normalny. Jakość dobra, świeża, fajna, ciekawa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

Salad Story

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa miła, kompetentna, wielki plus paneli dotykowych. Organizacja na wysokim poziomie, możliwość ingerencji i zmiany w zamówieniu znacznie podwyższa jakość obsługi. Kontakt bezpośredni jak i za pomocą ekranów multimedialnych. Produkt na przyzwoitym poziomie, możliwość wpływu i doboru dodatkowych składników dania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa obojętna,...
OK. Obsługa obojętna, apatyczna. Obsługa ograniczona do kontaktu przez "okienko". Kontakt ograniczony i prawie zamknięty. Asortyment nie budzący zaufania. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa nijaka,...
OK. Obsługa nijaka, nie zachęcająca. Organizacja chaotyczna, brak jednoznacznej ścieżki obsługi. Kontakt bezpośredni, inicjatywa po stronie klienta także w przypadku ofert. Jakość słaba nie budząca zaufania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa zabiegana,...
Słabo. Obsługa zabiegana, brak indywidualnego podejścia do klienta. Wieczne kolejki, obsługa chaotyczna. Kontakt ograniczony, szybki, pobieżny tyle co wymaga obsługa. Jakość Produkty często nie dostępne ( kukurydza) w późnych porach robiące wrażenie "odgrzewanych" Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Renata_658

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Stacja dyskontowa,...
Dobrze. Stacja dyskontowa, przeciętna, brak asortymentu, ograniczony czas otwarcia w porównaniu do konkurencji. Ograniczony kontakt, mała przestrzeń strefy obsługi. Kontakt bezpośredni choć ograniczony, podejście rzeczowe nie wylewne. Ograniczony asortyment do produktów pierwszej potrzeby. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Renata_658

25.07.2017

Stacje paliw Intermarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Dobrze. Obsługa nachalna...
Dobrze. Obsługa nachalna atakująca. Osoby starsze. Organizacja obsługi wolna, chaos przy kasie, brak konkretnych zasad obsługi. Kontakt bezpośredni, dostateczny. Mały wachlarz asortymentu ograniczony do kilku marek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa jest na przyzwoitym poziomie jest pomocna, kompetentna, chętna i w miarę szybka. Kontakt z pracownikiem jest bezpośredni co znacząco wpływa na jakość obsługi.Bogata oferta, bezpośrednio dostępna, cena wyższa, zakup 24h. Dobry poziom produktów gastronomicznych - bogaty, świeży, ciekawy, kuszący. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Brak...
Tak sobie. Brak zainteresowania klientem, obsługa obojętna. Organizacja oraz inicjatywa leży po stronie klienta a nie obsługi. Kontakt ograniczony ze względu na brak inicjatywy ze strony obsługi, wymuszona jest finalizacją transakcji. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa bardzo dobra wraz z organizacją. Kontakt łatwy nie utrudniony.Jakość taka sobie, kolekcje bardzo ciekawe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

Promod

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Obsługa zabiegana,...
Źle. Obsługa zabiegana, ciągle sprzątająca. Brak osoby przy kasie bo coś dodatkowego robi. Mała ilość ludzi na zmianie. Kolekcje bardzo fajne, ciekawe,kolorowe. Jakość niezła ale droższych produktów, tańsze są bardzo chińskie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa słaba.Organizacja...
Słabo. Obsługa słaba.Organizacja nie widoczna. Kontakt wymagający inicjatywy. Jakość dobra, asortyment ciekawy, lubię mango. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi,

Renata_658

25.07.2017

Mango

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Kolekcje...
Tak sobie. Kolekcje ciekawe co skłania do odwiedzin. Obsługa jest zajęta pracą, ale to dobrze bo nie nachalna jak było to kiedyś, kontakt nawet utrudniony z braku widoczności pracownika oraz ilości. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Renata_658

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa dobra wraz z organizacją. Jakość dobra i rozmiar zaniżony, mając córkę 12 letnią od trzech lat zakupuję tam prezenty a nie ubrania dla córki. Piękne kolekcje dla najmłodszych zmienia sie to proporcjonalnie do wieku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Renata_658

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi