Opinie użytkownika (12)

Rewelacyjnie. Ciagle rozszerzający...
Rewelacyjnie. Ciagle rozszerzający sięĘ asortyment, częste kupony rabatowe, miła i szybka obsługa, czysto wewnątrz Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Personel i...
OK. Personel i jakość obsługi na dobrym wysokim poziomie, często niestety jest brudno wewnątrz restauracji Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wszystko...
Bardzo dobrze. Wszystko na dobrym standarcie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Nowa ładna...
Super. Nowa ładna wizualizacja, szeroki asortyment, miła obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa, szybko można dokonać płatności, szeroki asortyment, pomoc przy tankowaniu Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo dobra obsługa i asortyment Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Wszystko...
Tak sobie. Wszystko poprawne Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa szybka...
Dobrze. Obsługa szybka i miła, asortyment szeroki Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa w pełni poprawna, nic nadzwyczajnego Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobra...
Bardzo dobrze. Dobra obsługa, krótkie czasy oczekiwania, bardzo szeroki asortyment,ment Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1595

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 22.03.2012...
W dniu 22.03.2012 udałem się do Urzędu Skarbowego w Łańcucie aby dowiedzieć się czy dotarło moje rozliczenie podatkowe, które wysłałem elektronicznie. Budynek urzędu mieści się w centurm miasta, posiada kilka mejsc parkingowych dla klientów. Otoczenie urzędu było czyste, wnętrze także było czyste i zadbadne. Po wejściu do środka zauważyłem czynne 2 okienka. Przy jednym znajdował sie klient, drugie było wolne. Podszedłem do niego. Przewitała mnie Pani i zapytała w czym może pomóc. Poiwedziałem, że chciałem się dowiedzieć czy dotarło moje rozliczenie PIT. Pani poprosiła mnie o podanie danych niezbędnych do sprawdzenia, po czym szybko ustaliła, że moje rozliczenie dotarło. Pani była miła i uprzejma, uśmiechała się. Podziękowałem Pani za udzielenie informacji. Pani pożegnała mnie słowami:"Do widzenia". Byłem mile zaskoczony brakiem kolejki i miłą obsługą.

Tomasz_1595

23.03.2012

Urząd Skarbowy w Łańcucie

Placówka

Łańcut, Piłsudskiego 11

Nie zgadzam się (2)
W dniu 22.03.2012...
W dniu 22.03.2012 udałem się na Pocztę w Łańcucie w celu wysłania listów. Budynek Poczty znajduje się w centrum miasta, otoczenie było czyste, nie było żadnych śmieci przed budynkiem. Drzwi oraz witryny były również czyste. W środku placówka równiez była czysta. Po wejściu do środka zauważyłem kilku klientów, nie było jednak kolejki. Czynne były 4 okienka. Jak tylko wszedłem to Pani z jednego z okienek od razu zaprosiła mnie do siebie. Pani przywitałam mnie słowami:"Dzień dobry" i zapytała w czy może pomóc. Poprosiłem o 2 koperty. Pani z uśmiechem podała mi koperty i podała kwote jaką ma zapłacić. Zapytała też czy nie potrzebuję druków do nadania listu polconego oraz potwierdzenia odbioru. Pani była miła i uśmiechnięta, ubrana była w strój firmowy i miała przypięty identyfikator ze zdjęciem i swoimi danymi. Po zakupie udałem się do stolika w celu zaadresowania kopert. Przy stoliku dostępne były długopisy, w pobliżu znajdował się kosz na śmieci. Po zaadresowaniu kopert udałem się do innego okienka w celu zakupienia znaczków. Pani obsługująca mnie przy ttym okienku przywitała mnie słowami:"Dzień dobry" i zapytała w czym może pomóc. Podałem Pani moje listy i pwiedziałem jak mają byc nadane. Pani szybko i sprawnie wyliczyła ile mam zapłacić, nakleiła znaczki na listy, przyjęła ode mnie kwotę i wydała resztę. Pożegnała mnie słowami:"Do widzenia". Była miła i uśmiechnięta, ubrana była w strój służbowy oraz miała przypięty identyfikator. Cała wizyta na poczcie trwała niecałe 15 minut. Byłem bardzo mile zaskoczony brakiem kolejek i miłą obsługą.

Tomasz_1595

23.03.2012

Poczta Polska

Placówka

Łańcut, Królowej Elżbiety 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi