Opinie użytkownika (8)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Tomasz_2063

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2063

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2063

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2063

27.07.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2063

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2063

27.07.2016

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość i wygląd...
Jakość i wygląd sklepu na najwyższym poziomie. Pracownicy są uśmiechnięci, przyjaźni dla klienta, zawsze pomocni. Dodatkowo argumentem przemawiającym za częstymi wizytami jest szeroka gama asortymentu, a także jego jakość i świeżość. Zarówno sala sprzedaży jak i pracownicy cechują się schludnością i czystością. Towar jest odpowiednio wyeksponowany oraz ułożony wg poszczególnych działów. Bardzo szybka obsługa, praktycznie brak kolejek przy kasie.

Tomasz_2063

24.06.2014

Piotr i Paweł

Placówka

Toruń, Legionów 216 F 216

Nie zgadzam się (0)
Pierwszą istotną kwestią...
Pierwszą istotną kwestią jaką należałoby poprawić w tym sklepie, jest jakość obsługi i nastawienie pracowników do klienta. Pracownicy są nieuprzejmi, klient odnosi wrażenie, że jest niemile widziany. Dodatkowo pracownik ochrony przy małej liczbie klientów, natarczywie przygląda się jednej osobie ciągle za nią chodząc, co może wywoływać u klienta nieprzyjemne uczucia. Asortyment na sali sprzedaży jest nieuporządkowany bardzo często rozrzucony.Jedynym pozytywnym argumentem przemawiającym, za robieniem zakupów w tym sklepie jest w miarę utrzymana czystość pracowników i sali sprzedaży.

Tomasz_2063

24.06.2014

Biedronka

Placówka

Kraków, Józefa Wybickiego 18

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi