McDonald's jak zwykle na plus. Szybka obsługa, jedzenie świeże i ciepłe, a zamówienia realizowane sprawnie nawet przy większym ruchu. Standard utrzymany na wysokim poziomie - dokładnie tego oczekuję od tej marki.
KFC niestety mocno mnie rozczarowało. Jak na fast food czas oczekiwania jest zdecydowanie zbyt długi, a samo jedzenie często bywa suche i zimne. Przy takich cenach i renomie marki spodziewałem się znacznie lepszej jakości i sprawniejszej obsługi.
Bardzo polecam aptekę Dbam o Zdrowie. Obsługa jest miła, pomocna i naprawdę zaangażowana – zawsze można liczyć na rzetelną poradę i spokojne wyjaśnienie wszelkich wątpliwości. Duży plus za dobrą dostępność leków oraz sprawną obsługę bez zbędnego czekania. Zdecydowanie jedno z tych miejsc, do których wraca się z zaufaniem.
Niesamowicie nieprofesjonalna obsługa i zasady panujące w firmie. Mimo współpracy z Allegro i korzystnych warunków, przejrzystego interfejsu, raczej nie polecam
Konsultanci wydają się być mało profesjonalni i słabo przygotowani do swojej pracy. Oczywiście wszystko zależy od tego jak się trafi, jednak ja miałem raczej nieprzyjemność niż przyjemność korzystać z ich obsługi.
Obsługę oceniam na trzy gwiazdki, ze względu na to, że w czasie rekrutacji wszystko było w najlepszym porządku, każda sprawa była rozwiązywana praktycznie natychmiastowo, a na każde zadane pytanie zawsze była odpowiedź. Niestety zmieniło się to po rozpoczęciu roku akademickiego. Obsługa uczelni czy to w kontakcie on-line czy stacjonarnie stała się o wiele bardziej nie miła dla studentów. Na rozwiązanie niektórych spraw trzeba było czekać nawet tygodniami po wysłaniu wielu maili. Oczywiście zależne jest to od tego na jakich pracowników danego dnia się trafi, jednak moje doświadczenia po zostaniu "klientem" uczelni, są raczej negatywne i zdecydowanie do poprawy jest podejście do studentów.
Obsługa klienta w firmie Telmedicin jest nieprofesjonalna i sprawia wrażenie nieprzeszkolonej z usług, które oferuje. Miałem okazję kontaktować się z nią wielokrotnie i za każdym razem napotykałem problemy. Obsługa nie była zaznajomiona ze swoim regulaminem ani nawet z FAQ z ich strony. Podczas czatu bądź wymiany maili przedstawiali całkowicie sprzeczne informacje tzn. inne były na stronie, jeden konsultant przedstawiał inne, a kolejny jeszcze inne. Zdecydowanie nie powinno to tak wyglądać tym bardziej, że jest to naprawdę odpowiedzialna branża. Jedyny malutki plus, jest taki, że są dostępni od godzin porannych do nawet bardzo późnych godzin wieczornych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.