Opinie użytkownika (10)

OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu.

cezar_1

28.10.2016

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu.

cezar_1

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

cezar_1

28.10.2016

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

cezar_1

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

cezar_1

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

cezar_1

28.10.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

cezar_1

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

cezar_1

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na plus:...
Źle. Na plus: wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

cezar_1

30.06.2016

Amica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

cezar_1

30.06.2016

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi