Opinie użytkownika (4)

W sklepie Eobuwie.pl...
W sklepie Eobuwie.pl zamówiłem buty wizytowe, które okazały się na mnie za duże. Odesłałem je z powrotem do sklepu z prośbą o zwrot pieniędzy, gdyż sklep nie posiadał już w magazynie wybranych przeze mnie butów w mniejszym rozmiarze (sklep reklamuje się możliwością zwrotu nieużywanego obuwia aż do 30 dni od dokonania zakupów). Później zmieniłem zdanie i postanowiłem zamienić odesłane buty na inny model. Zadzwoniłem do sklepu, gdzie miła Pani poinformowała mnie, że nie będzie z tym problemu. Buty zostały następnego dnia. Wcześniej otrzymałem jeszcze telefon ze sklepu z potwierdzeniem formy zapłaty za przesyłkę. Wybrałem opcję przy odbiorze, aby nie czekać na zaksięgowanie przelewu. Obuwie dotarło następnego dnia po wysyłce. Wprawdzie dotarło na adres zamieszkania, a nie adres wysyłki zadeklarowany w zamówieniu, ale to już drobny szczegół ;-).

lecrocbeno

25.10.2012

eobuwie.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zainteresowany zakupem jednego...
Zainteresowany zakupem jednego z produktów z kategorii Małe AGD sprawdziłem jego dostępność w wybranym przeze mnie sklepie na stronie internetowej euro.com.pl. Okazało, że produkt znajduje się w magazynie sklepu, więc udałem się na zakupy. Na miejscu okazało się, że przedmiot rzeczywiście jest dostępny w systemie, ale fizycznie go w sklepie nie ma. Pracownik sklepu nie był w stanie wyjaśnić mi dlaczego tak jest, ale polecił zamówienie przez sklep internetowy z dostawą do domu lub do sklepu. Zaznaczam, że w obu przypadkach do ceny należy doliczyć koszty przesyłki (ok. 15 zł do domu i ok. 5 zł do sklepu). Wybrałem tę drugą opcję i zamówiłem produkt tego samego dnia przez sklep internetowy. W wyznaczonym dniu odbioru otrzymałem jeszcze potwierdzającego e-maila z informacją, że towar jest gotowy do odbioru. Odbioru dokonałem bezproblemowo. Poza małym zamieszaniem ze stanem magazynowym salonu, transakcję i obsługę RTV EURO AGD oceniam wysoko

lecrocbeno

25.10.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2-4

Nie zgadzam się (0)
Z usług mBanku...
Z usług mBanku korzystam od 2008 roku. Mimo kilku wcześniejszych wpadek, takich jak np. kilkukrotne nagabywanie mnie ofertą kredytu odnawialnego, mimo mojego wyraźnego NIE, DZIĘKUJĘ, nie miałem większych problemów z tym bankiem. Do czasu pojawienia się pierwszych problemów "technicznych". Mój rachunek został zablokowany decyzją urzędu administracji państwowej. W momencie ustania przyczyny, urząd wysyła do banku pismo, o zdjęciu blokady. I tak się też stało. Dziś mija tydzień od tamtego zdarzenia, a moje konto jest w dalszym ciągu zablokowane. Mimo, że od pracownika mLinii dowiedziałem się, że odblokowanie następuje niezwłocznie po otrzymaniu pisma. Kontaktowałem się kilkukrotnie z mLinią i otrzymywałem tylko kolejne zapewnienia, że blokada zostanie usunięta niezwłocznie. Złożyłem nawet dyspozycję przyspieszenia, jednak następnego dnia, okazało się, że e-maila wysłanego przez pracownika mLinii do odpowiedniego działu nikt nawet nie raczył przeczytać. Udałem się wiec do placówki mBanku, gdzie pracownik na moją prośbę, skontaktował się z odpowiednim działem, zajmującym się blokadami. W odpowiedzi usłyszałem, że nikt nie będzie przekopywał dla mnie dokumentów i mam czekać. Uważam, że jest to jawne lekceważenie klienta. Nic nie można w tym banku załatwić, nie można też uzyskać rzetelnej informacji. Skłaniam się ku zakończeniu współpracy z mBankiem i będę namawiał innych do omijania grupy BRE, gdzie klient jest traktowany jak cyferka w Excelu.

lecrocbeno

05.08.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. W imieniu mBanku dziękuję, za podzielenie się swoimi uwagami na temat zaistniałej sytuacji. Pańska opinia jest dla nas bardzo cenna, dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Panu w rozwiązaniu problemu. W przypadku zajęć rachunku - bank po otrzymaniu pisma informującego o zdjęciu blokady powinien niezwłocznie odblokować konto. Jeśli tak się nie dzieje Klient jak najszybciej powinien złożyć reklamację na mLinii. Dokonał Pan wszelkich możliwych formalności, dlatego jest mi tym bardziej przykro, że zawiedliśmy Pańskie zaufanie. Chcielibyśmy podjąć się ponownej próby kontaktu z Działem Zajęć i przyśpieszenia procedury odblokowania rachunku. W związku z powyższym bardzo proszę o kontakt telefoniczny (71) 346 36 00 lub (71) 346 36 21 z Centrum Finansowym przy ul. Kuźniczej 10 we Wrocławiu w celu ustalenia dalszych kroków postępowania. Mam nadzieję, że pomimo tej trudnej sytuacji, zechce Pan nadal współpracować z mBankiem. Pozdrawiam. Izabela Kuliszczak, mBank
Przebywając gościnnie w...
Przebywając gościnnie w Jaworze, postanowiłem zaopatrzyć się w kilka artykułów spożywczych w sklepie Intermarche znajdującym się w tym mieście. Z racji dość późnej pory spieszyłem się, aby zdążyć przed zamknięciem. Do sklepu dotarłem o 20:54 (czynne do 21.00), jednak drzwi sklepu były już zamknięte. Rozbawiony personel sklepu "udawał", że nie widzi klientów stojących przed wejściem.

lecrocbeno

13.05.2010

Intermarche

Placówka

Jawor, Wieniawskiego 11

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi