Opinie użytkownika (17)

Do sklepu wybrałam...
Do sklepu wybrałam się po codzienne zakupy. Zaraz po wejściu widać dział z owocami i warzywami, które wyglądają zdrowo i świeżo. Na tym dziale znajdują się dwie, czytelnie oznaczone wagi dzięki czemu szybko i łatwo można zważyć wybrane przez siebie artykuły. Następnie przechodzi się przez dział z mrożonkami, który nie jest zbyt atrakcyjny. Miałam wrażenie że panował tam nieład. Dziwi mnie zaplanowanie alejek w markecie. Ponieważ za działem z nabiałem znajduje dział z mopami, szklankami i artykułami papierniczymi oraz różnymi zabawkami i książkami. Następnie przechodzimy przez dział chemiczny, a następnie przez przyprawy i konserwy żeby dojść do napojów. Minusem sklepu jest fakt,iż nie oferuje on surowego mięsa na wagę. Można znaleźć jedynie zapakowane w lodówkach. Duży plus dla tego sklepu na dział z serami i mrożonymi owocami, warzywami, gotowymi pierogami, rybami i innymi na wagę. Produkty prezentują się bardzo zachęcająco. Dział ten dzięki różnorodności kolorów wygląda naprawdę bardzo atrakcyjnie. Obsługa w tym dziale sprawna i pomocna. Pani służyła nam radą, dzieliła się swoimi refleksjami na temat produktów. Zachwalała te, które warto kupić i rzeczywiście były bardzo smaczne. Przy kasie obsługa sprawna, Panie pytają o kartę Rodzinka, na której zbiera się punkty, które można wymienić na prezenty od Carrefoura. Poza tym w sklepie było raczej czysto. Na podłodze nie obserwowałam plam czy zabrudzeń. Asortyment nie jest dość szeroki, a cena znacznie wyższa niż w Kauflandzie.

ola_4

25.06.2009

Carrefour

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63a

Nie zgadzam się (31)
W dzień obserwacji...
W dzień obserwacji w sklepie panował porządek, wykładzina była czysta, lady sklepowe też. Nie zaobserwowałam kurzu, ani zbędnych papierków. Personel w czasie naszej wizyty wykładał ponadto dodatkowe produkty na półki. Wszystkie artykuły poukładane były dokładnie na regalach, ceny także były odpowiednio przypisane do produktów. Przed wejściem do sklepu ekspozycje z krzesełek, stołów i leżaków ogrodowych przypominają o sezonie letnim a plakaty reklamowe informują o atrakcyjnych promocjach. Ceny w Jysku są konkurencyjne, a gama produktów dość szeroka. Personel pomógł nam w wymierzeniu ilości potrzebnego materiału na obszycie siedzisk. Obsługa przy kasie dość szybka, choć można by przyczepić się do tego, że z dwóch kas, tylko jedna była "aktywna" przez co w sklepie utworzyła się dość spora kolejka. Pani przy drugiej kasie mimo wszystko nadal odsyłała klientów do kolegi obok. Odnośnie wiedzy personelu, minus za błędne informacje dotyczące rozpoczęcia letnich wyprzedaży. Sprzedawca zapytany o termin ich rozpoczęcia poinformował mnie, iż zaczyna się on dopiero pod koniec sierpnia. Dziś przez przypadek zobaczyłam reklamę telewizyjną, która informuje o rozpoczęciu się w tym tygodniu wyprzedaży letnich. No więc widać tu pewną nieścisłość. Ogólne wrażenie pozytywne i z pewnością odwiedzę ten sklep w następnym tygodniu ze względu na rozpoczynające się wyprzedaże.

ola_4

25.06.2009

JYSK

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63a

Nie zgadzam się (32)
Nowo otwarty sklep...
Nowo otwarty sklep Avans w Sieradzu prezentuje się bardzo okazale. Liczne pomarańczowo-niebieskie banery reklamowe przed sklepem zachęcają do wejścia i przyjrzenia się ofercie z bliska. Na pierwszy rzut oka, widać całkiem pokaźne wnętrze sklepu z licznymi alejkami. Jak na sieradzkie warunki sklep jest niewątpliwie spory. Podczas mojej wizyty akurat Pani odkurzała lokal więc wykładzina w sklepie była w idealnym stanie. Oferta sklepu dość szeroka. Dość jest chyba najodpowiedniejszym słowem, gdyż nie jest ona tak bogata jak np w electro world, ani tak mała jak w małych sklepikach czy na stoisku u fotografa. Ceny konkurencyjne, liczne wyprzedaże i promocje. Jedynie personel mało zainteresowany klientem. Spędziłam w tym sklepie ok 20 min. i nikt nie spytał czy przypadkiem nie potrzebuję dodatkowych informacji odnośnie produktu, lub pomocy w wyborze, choć pracowników było na moje oko około 7 lub więcej, nie licząc pani przy kasie i ochrony, no i pani z odkurzaczem. Poza tym laptopy, aparaty fotograficzne i inne tego typu sprzęty (poza telewizorami) nie są podłączone do prądu lub nie posiadają baterii przez co nie można samodzielnie sprawdzić jak funkcjonują. Sprawiają wrażenie atrap, które można jedynie oceniać pod kątem wizualnym. Parę dni temu, podczas wizyty w tym sklepie poprosiłam o podłączenie do prądu pewnego notebooka w celu sprawdzenia czy czcionka nie jest zbyt mała. Zanim odpowiednia osoba przyniosła a następnie podłączyła komputer minęło jakieś 10 min. Zanim się odpalił kolejne 5-8 min. Więc potrzeba około 20 min łącznie na to aby przetestować dane urządzenie. Pan ponadto nie udziel nam żadnych dodatkowych informacji, dotyczących specyfiki danego egzemplarza. Przymykam na niektóre rzeczy oko, gdyż ten sklep działa dopiero parę dni, więc może personel nie jest jeszcze w pełni przygotowany do pracy.

ola_4

10.06.2009

Avans.pl

Placówka

Sieradz, Aleja Grunwaldzka 4

Nie zgadzam się (25)
Opinia dotyczy uzytkownika...
Opinia dotyczy uzytkownika Mofisek oferującego swoje przedmioty na Allegro.Sklep ten ma w swojej ofercie odzież typu Japan Style, bo bardzo promocyjnych cenach. Zdjęcia ubrań zamieszczone przez Morfiska są bardzo profesjonalne. Jak się później okazało (po dokonanym przeze mnie prywatnym śledztwie) wszystkie prezentowane zdjęcia rzeczy pochodzą z kolekcji innych firmy jak np nak classic i innych natomiast. Ten Użytkownik sprzedaje w rzeczywistości tanie, bardzo marne jakościowo rzeczy, które są jedynie w niewielkim stopniu podobne do tego co można podziwiać na jego stronie. Wydałam 200 zł a dostałam bluzki z guzikami przyklejonymi na klej, z niepoodcinanymi nitkami, bez metek, a przede wszystkim odbiegające od tych, które oglądałam. Przestrzegam więc wszystkich przed zakupem oferowanych przez Morfiska ubrań. Jedyny plus za szybką przesyłkę.Niecałe 2 tyg oczekiwania, na paczkę która szła aż z Tajlandii.

ola_4

10.06.2009

Morfisek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i "fachowa" obsługa przez telefon. Personel podaje możliwe opcje wyboru składników, tak aby cena była jak najkorzystniejsza. Od razu przez telefon zostaje się poinformowanym o łącznej kwocie zamówienia a także o czasie oczekiwania na dowóz pizzy. Warto także dodać, iż zamówiona pizza prezentowała się bardzo dobrze, właściwie niczego jej nie brakowało (gdyż często zdarza się, iż składników jest tyle "co kot napłakał") poza tym była ciepła i cienka co dla mnie jest dość istotne. Atutem tej sieci jest posiadanie własnej strony internetowej dzięki której możliwe jest zapoznanie się z menu oferowanym przez te pizzerie. Minusem jest dość długi czas oczekiwania, jednak przyjmuję to z lekkim przymrożeniem oka, gdyż akurat dzisiaj zamówień mogło być dość sporo (z okazji dnia dziecka). W moim przypadku jeszcze menu jest zbyt ubogie (niby dużo rodzajów pizzy, lecz jak przychodzi do zamówienia to takiej jakieś zwyczajnej z salami i szynką nie ma) lecz można dobierać sobie różne dodatki.

ola_4

02.06.2009

Da Grasso

Placówka

Sieradz, Rynek 14

Nie zgadzam się (21)
W związku z...
W związku z ciągle nawracającą awarią liveboxa, biuro obsługi klienta tp chyba w końcu postanowiło się nad nami zlitować i przysłać fachowca, który miał rozwiązać problem. A więc plus należy się za inicjatywę i zaproponowanie bezpłatnej pomocy profesjonalisty. Po około pół godziny rzeczywiście zjawił się Pan z tp, przyjrzał się problemowi i uznał, że nie jest w stanie zaradzić problemowi ciągłego zanikania sygnału wifi, więc zadzwonił do znającego się bardziej w tej materii kolegi. Po kilku chwilach zjawił się kolejny Pan, który na różne sposoby starał się rozwiązać problem jednak bezskutecznie. Dołączył do niego drugi kolega, którego pomysły przeszły moje najszczersze oczekiwania. Mianowicie, na początku zaproponował żeby kupić nowy laptop (nadmienię tylko, iż obecny ma niecały rok), następnie stwierdził że może w takim razie dogadać się z sąsiadem i korzystać z jego wifi, a na końcu stwierdził że mu się spieszy więc dzisiaj nam nie pomoże. Na całe szczęście drugi Pan wykazał więcej samozaparcia i rozsądku. Po paru kombinacjach "rozgryzł" sprawę i teraz możemy się cieszyć nieprzerwanym połączeniem bezprzewodowym w całym domu.

ola_4

02.06.2009

Telekomunikacja Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (30)
Jakość obsługi bardzo...
Jakość obsługi bardzo kiepska. Na tym można by skończyć jednak postaram się opisać dlaczego. Kobieta pracująca w Marhabie sprawiała wrażenie jakby nie była zainteresowana tym czy ktokolwiek kupi jakaś kanapkę na jej stoisku czy nie. Przyglądałam się jak przygotowywała kanapkę Pani przede mną i chyba już wtedy powinnam zmienić miejsce. Kobieta co prawda miała jedną rękawiczkę na ręce ale właściwie większość prac wykonywała przy pomocy drugiej ręki. Poza tym gdy poprosiłam o kanapkę kebab odparła że nie ma. Pytam więc czego: bułek, kebaba czy czego. Ona na to że kebaba wieprzowego. Wiec poprosiłam z drobiowym a kobieta zaczęła się śmiać do swojej koleżanki i powiedziała:" nie mam mięsa" zapytałam czy salami jest, albo szynka a ona na to, że salami to nie mięso (znów zanosząc się od śmiechu). Poczułam się na tyle zdenerwowana takim potraktowaniem, że odeszłam nie zamawiając u tej Pani niczego. Wybrałam Mc Donalda, który był obok. Mimo, iż kiedyś dość często zdarzało mi się tam coś przekąsić, kanapki były pyszne, a obsługa miła. Ceny również były ok. Po dzisiejszej wizycie jakoś obraz tego miejsca zupełnie się zmienił w moich oczach.

ola_4

20.05.2009

Marhaba

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 92

Nie zgadzam się (27)
Zachęcona dobrymi opiniami...
Zachęcona dobrymi opiniami na temat tej szkoły jazdy postanowiłam osobiście sprawdzić docierające do mnie informacje. Szkoła ta posiada własną stronę internetową www.oskszczepaniak.pl na, której znaleźć można wszelkie niezbędne informacje dotyczące zarówno oferty, ceny i przebiegu szkolenia. Na stronie tej można ponadto dowiedzieć się czegoś więcej na temat samego egzaminu zarówno praktycznego jak i teoretycznego, sprawdzić swoją wiedzę na temat ruchu drogowego za pomocą dostępnych testów, oraz zapoznać się z przykładową lekcją teoretyczną (która jest do pobrania). Kontakt z instruktorem bardzo przyjemny. Już w trakcie rozmowy telefonicznej można nabrać przekonani, iż rozmawia się z osobą kompetentną i profesjonalnie wykonującą swój zawód. Instruktor udziela wszelkich informacji, proponuje elastyczne terminy zajęć, dzięki czemu można dostosować je do swoich planów. Ceny oferowane przez tą szkolę należą do najniższych w mieście ( 1100 zł - cały kurs, 40 zł- godz. dodatkowa) . Natomiast poziom zdawalności kursantów należy do jednych z najwyższych w regionie. Samochód, którym jeździłam był zawsze utrzymany w czystości, zarówno z zewnątrz jak i w środku co uważam za ogromny plus. Jedynym mankamentem jest wygląd placu manewrowego, po którym widać, że wiele już przeszedł i nie jeden przyszły kierowca się na nim uczył. Jednak mimo tego szkołę oceniam bardzo wysoko za profesjonalizm i podejście do klientów. Z czystym sumieniem mogę polecić te szkołę wszystkim, którzy zastanawiają się nad odpowiednim wyborem.

ola_4

19.05.2009

Ośrodek Szkolenia Kierowców SZCZEPANIAK

Placówka

Sieradz, Towarowa 2

Nie zgadzam się (19)
Skuszona reklamami pewnego...
Skuszona reklamami pewnego produktu udałam się do apteki w celu uzyskania większej ilości informacji na jego temat. Chciałam ponadto dowiedzieć się czy istnieją jakieś zastępniki, posiadające podobny skład i właściwości. Niestety wybór tej apteki jako miejsca zdobycia wiedzy na ten temat nie był dobrym pomysłem. Pani farmaceutka zupełnie nie orientowała się w ofercie apteki odnośnie produktów, których poszukiwałam. Każde moje pytanie, spotykało się z "yyyy", "eee" i innymi podobnymi ciągami samogłosek. Co prawda Pani znała produkt, o którym wspomniałam jednak nie potrafiła powiedzieć mi powiedzieć czy jest to możliwe żeby produkt rzeczywiście działał tak jak wspominają w reklamie. Po moim pytaniu odnośnie innych, tańszych produktów przeznaczonych do tego samego celu, Pani wspomniała jedynie, że są "jakieś" kremy, maści itp. Nie zaprezentowała, nie opisała ich działania. Zdegustowana kompetencjami tej Pani postanowiłam poszukać informacji w innej aptece. Wygląd miejsca obsługi- ok Oferta, cena, asortyment- dobra Gdyby nie Pani farmaceutka, aptekę oceniła bym na 4, bo pozostałe elementy wpływające na końcowy wynik można ocenić jako dobre.

ola_4

16.05.2009

Dbam o Zdrowie

Placówka

Sieradz, Al. Pokoju 7

Nie zgadzam się (18)
Pub Kredens odwiedzam...
Pub Kredens odwiedzam dość regularnie ze względu na fakt, iż jest to właściwie jedyne miejsce, gdzie w miłej atmosferze, słuchając fajnej muzyki można spędzić czas z przyjaciółmi. Oferta jest bardzo szeroka. Znajdują się w niej zarówno różne gatunki piw jak i kilkadziesiąt koktajli, a także wymyślne kawy, smakowe herbaty oraz zimne napoje. Za duże piwo zapłacimy w tym pubie ok 6 zł, więc ceny nie należą do wygórowanych. Miejsce jest utrzymane w czystości. Świece na stolikach, pianino, obrazy wiszące na ścianach dodają temu miejscu swoistego charakteru. Dzięki czemu panuje tam specyficzna, kameralna atmosfera, choć przy większym oblężeniu niestety jest dość głośno. Obsługa jest bardzo sympatyczna i kompetentna. Zachęca do spróbowania nowych drinków. Sposób ich podania jest również imponujący. Personel jest rozmowny, uśmiechnięty i życzliwy. Dbają ponadto o to aby na stołach panował porządek i systematycznie zabierają puste kufle po piwie czy popielniczki. Osoby niepalące może zniechęcać fakt, iż w miejscu tym można palić, co w lokalu położonym w piwnicy skutkuje tym, iż chwilami bywa tam "szaro" od dymu. Mankamentem jest też brak drugiej toalety, przez co zwykle w tym miejscu panuje spory tłok. Choć z drugiej strony w oczekiwaniu na swoją kolei można nawiązać nowe znajomości z pozostałymi kolejkowiczami. Ogółem miejsce interesujące i klimatyczne.

ola_4

16.05.2009

Kredens

Placówka

Sieradz, Rynek 16

Nie zgadzam się (27)
Po kilku dniach...
Po kilku dniach intensywnego poszukiwania butów, postanowiłam zajrzeć do CCC. Osobiście nie jestem przekonana do oferowanych przez tę sieć towarów. Jednak z braku laku,.... Musze przyznać, że asortyment był bardzo imponujący, jednak z całej gamy produktów jaka była dostępna w sklepie jedynie 3,4 wpadły mi w oko. Jednak o gustach się nie dyskutuje. Przejdę więc do scharakteryzowania poszczególnych aspektów składających się na ocenę końcową. Wiedzę i kompetencje personelu oceniam na 3. Personel pomocny, służy radą, pokazuje inne zbliżone modele.Wygląd personelu też nie budził żadnych zastrzeżeń. Oferta i cena- zróżnicowana, każdy może znaleźć w CCC coś dla siebie. W ofercie sklepu znajdują się również torby damskie, a także środki do pielęgnacji obuwia, co jest dużym atutem gdyż nie trzeba spędzać kolejnych godzin na poszukiwaniu preparatów impregnujących i zabezpieczających do nowo zakupionych butów. Organizacja jak i czas obsługi również przebiegają sprawnie, sklep umożliwia realizacje transakcji przy pomocy karty. Organizacja przestrzeni sklepowej też w porządku. Kartony z obuwiem poukładane starannie na półkach. Nie ma konieczności otwierania każdego pudełka w celu sprawdzenia czy znajduje się w nim ten model, o który nam chodzi, gdyż na każdym z nich znajduje się czytelny obrazek. Podłoga w sklepie jest czysta, na regalach nie ma kurzu, witryna sklepowa ładnie zaaranżowana, zachęca do wejścia. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

ola_4

15.05.2009

CCC

Placówka

Sieradz, Al. Grunwaldzka 1

Nie zgadzam się (22)
Jakie są sklepy...
Jakie są sklepy tesco chyba wszyscy wiemy. Zwykle panuje w nich chaos, w środku tłumy podążające kolejnymi alejkami sklepu. Masa produktów o nieprzypisanych cenach, w kilku słowach dużo, tanio tesco. 1. wiedza i kompetencje personelu - ciężko tutaj mówić o bogatej wiedzy czy nie wiadomo jakich kompetencjach, kasjerki kasują, inni wypakowują produkty na półki, jeszcze inni nadzorują całość. 2. Zachowanie i wygląd personelu - kasjerki nie noszą firmowych koszulek czy innych tego typu gadżetów - niektóre dość odważnie pomalowane z kolczykami w uszach, nosie (osobiście nie przeszkadza mi to, ale myślę, że niektórych może oburzać) - jeśli chodzi o zachowanie to jest całkiem poprawne, obsługa przy kasie przebiega dość szybko choć muszę przyznać, że akurat w tym hipermarkecie notorycznie trzeba stać w sporawych kolejkach co niektórych frustruje, zwłaszcza gdy w całym sklepie czynne są tylko 3 kasy. 2. Oferty i asortyment - dość szeroka, jednak nie znajdziemy tam towarów z tzw. wyższej półki, gdyż ta sieć takowych nie oferuje - cena niska - towary poustawiane na półkach dość niedbale, pewne produkty poprzewracane, lub pootwierane - ceny również trzeba niekiedy dłużej szukać bo bywa ukryta pod dziwnymi rzeczami - tym razem akurat owoce były świeże, jednak ostatnio zapach gnijących bananów był tak silny, iż mało kto mógł przejść obok sekcji z owocami spokojnie Co do miejsca obsługi to też nie z pewnością idealne. Panuje bałagan, Koszyków trzeba szukać po całym sklepie, co drugi jest brudny, albo znajdują się w nim jakieś torebki foliowe albo gazety Przed sklepem sytuacja wygląda podobnie. Mimo, że przed wejściem znajduje się kosz na śmieci, jednak zdarzają się tacy, którzy z niego nie korzystają, w związku z czym sklep z zewnątrz nie prezentuje się najlepiej. Plusem jest dość spory parking znajdujący się przed tesco, z dwoma miejscami przeznaczonymi dla inwalidów, oraz obecność bankomatu na ścianie budynku.

ola_4

14.05.2009

Tesco

Placówka

Łódź, ul. Kopcińskiego 31d

Nie zgadzam się (26)
Obserwacja dotyczy sklepu...
Obserwacja dotyczy sklepu z odzieżą damską QUIOSQUE znajdującego się na ul. Piotrkowskiej w Łodzi. 1.Obserwacje dotyczące wyglądu sklepu - na półkach i wieszakach ubrania są równo poukładane. - zarówno przed sklepem jak i w środku jest czysto i schludnie. - odzież promocyjna znajduje się także w jednym miejscu dzięki czemu nie ma potrzeby poszukiwania rzeczy przecenionych między tymi np. z nowej kolekcji ( które są w regularnej cenie) 2. Obserwacje dotyczące panującej atmosfery - Już po otwarciu drzwi klient czuje się w nim bardzo komfortowo - przestrzeń w sklepie jest tak zaaranżowana, iż każda z klientek może czuć się swobodnie bez obawy o przepychanie i potrącanie 3. Obserwacje dotyczące kompetencji personelu - obsługa bardzo życzliwa i pomocna - służy radą, zachęca do przymierzenia innych modeli - sprzedawczynie zachęcają do odwiedzenia sklepu ponownie i informują o dacie pojawienia się nowych kolekcji - w razie pytań informują z czego dokładnie wykonany jest dana rzecz 4. Wygląd personelu - co do wyglądu personelu a także zachowania nie można mieć najmniejszych uwag, - odpowiedni jak na stanowisku sprzedawcy w sklepie z odzieżą 5.Obserwacja odnośnie czasu obsługi - bardzo sprawnie i szybko następuje obsługa przy kasie - możliwość dokonania transakcji kartą (co w dzisiejszych czasach jest już właściwie normą- choć niestety nie wszędzie) 6. Ocena asortymentu i ceny - oferta sklepu nie jest może zbyt duża, ale co uważam za plus jest spójna, tzn. kolekcje nie odbiegają od siebie znacząco pod względem stylu, materiałów czy ceny - cena także nie jest zbyt wygórowana, jest adekwatna do jakości wykończenia i wykonania ubrań - sklep oferuje także promocyjne ceny podczas sezonowych wyprzedaży czy w momencie kończenia się danej kolekcji ocena 4 a nie 5 za to, że obok lady leżały pudła z nowym nierozpakowanym jeszcze towarem

ola_4

14.05.2009

Quiosque

Placówka

Łódź, Piotrkowska 37

Nie zgadzam się (27)
Wizyta w pizzerii...
Wizyta w pizzerii Saxofon budzi dość skrajne emocje i odczucia. Jeśli oceniać aspekt wizualny pizzerii, to można powiedzieć z czystym sumieniem, iż w środku po pierwsze nie jest przede wszystkim czysto. Stoliki są brudne, krzesełka także, nie wspominając już o podłodze. Jeśli chodzi natomiast o sytuacje panującą w toalecie to muszę przyznać, że jeśli chodzi o warunki higieniczne, typu obecność papieru, ręcznika papierowego i mydła w płynie, wszystko byłoby w porządku gdy by nie fakt, iż drzwi do toalety NIE ZAMYKAŁY się i trzeba było kurczowo trzymać klamkę w obawie przed wejściem nieproszonych gości. Czas oczekiwania na pizzę wynosił około 10 min. Wyglądała ładne choć podana była na brudnych talerzach. Obsługa szybka, lecz niesympatyczna. Co ciekawe, w przerwie między kolejnymi klientami pracownicy organizowali sobie czas grając w "rzutki" obok naszych stolików. Poza tym np. w kuchni pracownicy kręcili się z papierosami, więc ogólnie można mieć sporo obaw, co do warunków sanitarnych panujących w kuchni. Warto także wspomnieć, iż atmosfera między pracownikami była na tyle "domowa", iż swobodnie używali niecenzuralnych słów nie zważając na obecność gości pizzerii. Na koniec dodam tylko jeden pozytywny akcent... mimo tego całego zła pizza była pyszna, a cena przystępna.

ola_4

14.05.2009

Saxofon

Placówka

Łódź, Osiedle studenckie

Nie zgadzam się (27)
Obserwacja dotyczy stacji...
Obserwacja dotyczy stacji paliw Lukoil. Niska ocena przyznana jest głównie przez sposób potraktowania podczas tankowania gazu. Na obsługę trzeba było czekać ok 7 min, mimo iż poza moim samochodem nie było już żadnego klienta. Pracownica była chyba poddenerwowana faktem, iż musi zatankować samochód. Jeśli chodzi o ogólny wygląd stacji to nie budzi on żadnych zastrzeżeń. Obok dystrybutorów znajdują się rękawice i papier a także czysta woda z płynem do mycia szyb. W środku także panuje porządek, wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Obsługa przy kasie także szybka i sympatyczna.

ola_4

14.05.2009

Amic Energy

Placówka

Łódź, Kopcińskiego 31d

Nie zgadzam się (24)
Szybka i dobrze...
Szybka i dobrze zorganizowana obsługa klienta przy kasie. Udzielenie dodatkowych informacji o konkretnych produktach. Poza tym schludny wygład kasjerki oraz sympatyczne usposobienie.

ola_4

14.05.2009

Rossmann

Placówka

Sieradz, Al. Grunwaldzka 1

Nie zgadzam się (29)
Ocena dotyczy obsługi...
Ocena dotyczy obsługi klienta w punkcie informacyjnym. Osoba niekompetentna, nie do końca zorientowana w procedurach, wykonywała wiele telefonów, niesympatyczne i nieprofesjonalne potraktowanie klienta. Za zdumiewające uważam konieczność podania własnego imienia i nazwiska w związku z tym, że ubiegałam się o 5 zł za oczekiwanie przy kasie dłużej niż 5 min- o czym informują reklamy przy kasach.

ola_4

14.05.2009

Kaufland

Placówka

Lubartów, Lubelska 5

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi