Znamy już niemal wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2024! [AKTUALIZACJA]

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.


Badania składa się z 4 etapów:

1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.

2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.

3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.

4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).


Które firmy sprostały oczekiwaniom Klientów w 2023 roku i otrzymały rekomendacje na rok 2024?

 

OTO LAUREACI! 


Kategoria "UBEZPIECZENIA"

HDI

NATIONALE-NEDERLANDEN

WARTA


Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"

E.ON Polska

FORTUM

 

Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"

ENEL-MED

LUX MED

MEDICOVER

 

Kategoria "BANKI"

SANTANDER CONSUMER BANK

BANK MILLENNIUM


Kategoria "KREDYTY, POŻYCZKI, OBSŁUGA NALEŻNOŚCI:"

SMARTNEY


Kategoria "FIRMY LEASINGOWE"

SANTANDER CONSUMER MULTIRENT


Kategoria "USŁUGI ABONAMENTOWE"

INEA

NETIA

NJU MOBILE

T-MOBILE

TOYA

 

Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"

BSH

DLF 

MEDIA EXPERT

MEDIA MARKT

RTV EURO AGD

SAMSUNG


Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"

DEICHMANN

BRIJU

 

Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"

PEPCO


Kategoria 'PORTALE INTERNETOWE I SERWISY E-COMMERCE"

ALLEGRO

CENEO

OLX

OTOMOTO.PL


Kategoria "SIŁOWNIE"

CITY FIT


Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"

DPD POLSKA

ORLEN PACZKA

LESS MESS STORAGE


Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)

KAUFLAND

LIDL

PIEKARNIA HERT

POLOMARKET

SELGROS


Kategoria "MARKETY BUDOWLANE I WYPOSAŻENIE WNĘTRZ"

KOMFORT

Kategoria "STACJE PALIW"
ORLEN
AMIC ENERGY

Kategoria 'DROGERIE I PERFUMERIE"
HEBE


Kto jeszcze otrzyma statuetkę?
Obserwuj nas i śledź wyniki na bieżąco na jakoscobslugi.pl
oraz na naszym kanale LinkedIn



WSPIERAJ ULUBIONE FIRMY, DODAJĄC OPNIE! 

 


  DODAJ OPINIĘ  

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Znamy już niemal wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2024! [AKTUALIZACJA]

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy przy obsłudze klienta? Sprawdź, jak ich unikać!

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą zaszkodzić ich reputacji i relacji z klientami. Dowiedz...

Czytaj więcej

Konkurs Wielkanocny ,,Rozbij pisankę" - Regulamin

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Rozbij pisankę"!Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać cztery opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do czterech...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi