Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.
Badania składa się z 4 etapów:
1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.
2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.
3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.
4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).
OTO LAUREACI!
Kategoria "UBEZPIECZENIA"
Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"
Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"
Kategoria "BANKI"
Kategoria "KREDYTY, POŻYCZKI, OBSŁUGA NALEŻNOŚCI:"
Kategoria "FIRMY LEASINGOWE"
Kategoria "USŁUGI ABONAMENTOWE"
Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"
Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"
Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"
Kategoria 'PORTALE INTERNETOWE I SERWISY E-COMMERCE"
Kategoria "SIŁOWNIE"
Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"
Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)
Kategoria "MARKETY BUDOWLANE I WYPOSAŻENIE WNĘTRZ"
Kategoria "STACJE PALIW"
ORLEN
AMIC ENERGY
Kategoria 'DROGERIE I PERFUMERIE"
HEBE
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejObsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą zaszkodzić ich reputacji i relacji z klientami. Dowiedz...
Czytaj więcejSerdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Rozbij pisankę"!Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać cztery opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do czterech...
Czytaj więcej