Cropp & House

( 4.17 )

Opinie (34)

Brak przywitania klienta

Brak przywitania klienta, nawiązania rozmowy, klient sam musi prosić sie o pomoc,mimo iż pracownicy nie są zajęci i widzą że klient nie radzi sobie z szukaniem towaru. Brak obsługi przy przymierzalni. Zwrot przyjmowany niechętnie.

Fajne promocje

Fajne promocje jeśli chodzi o rzeczy znajdujące się w koszykach. Mają co raz więcej nowych produktów do kupienia znanych mark. Nie ma problemu ze zwrotem zakupionego towaru- tak było w moim przypadku- wystarczy pokazać paragon i bez problemowo zwracają pieniądze.

Szeroki wybór asortymentu

Szeroki wybór asortymentu, krótki czas obsługi, sprzedawca zachęcał do zakupu wybranego produktu, miła obsługa, porządek w ocenianym miejscu sprzedaży.

Jestem z obsługi nie zadowolona

Jestem z obsługi nie zadowolona, na sklepie panował okropny bałagan, ubrania były porozrzucanie, sklep wyglądał nieestetycznie. Ubrania były po odwieszane nie na swoich miejscach a w przymierzalni nie było gdzie zostawić ubrań przymierzonych. Ekspedientki nie zwracały uwagi na klientów zajęte rozmową. Po poproszeniu o znalezienie rozmiaru w magazynie ekspedientka zniknęła na około pół godziny, po czym nie wróciła do mnie z informacją czy sweter został znaleziony tylko wróciła na sklep. Przy drugim podejściu do Pani i zapytaniu czy znalazła sweter usłyszałam tylko krótkie "nie".

Na wstępie zostałam przywitana przez uśmiechniętego

Na wstępie zostałam przywitana przez uśmiechniętego sprzedawcę, który zapytał w czym może pomóc. Pomógł mi w doborze rozmiaru i koloru odzieży. Przy kasie zaproponowano mi naszyjnik pasujący do bluzki, którą wybrałam. Kasjerka sprawnie obsługiwała kasę, mimo licznej grupy klientów. Zostałam poinformowana w jakim czasie mogę zwrócić daną rzecz. Bluzka została zgrabnie złożona i zapakowana do torby. Kasjerka mnie pożegnała oraz zaprosiła ponownie na zakupy w tym sklepie. Niektóre ubrania w sklepie nie leżały na swoim miejscu oraz nie były poskładane. W przymierzalni leżały niesprzątnięte ubrania.

Ostatnio w tym sklepie chciałem zakupić spodnie

Ostatnio w tym sklepie chciałem zakupić spodnie. Pani z personelu dość szybko podeszła i pomogła mi w wyborze spodni dopasowanych do moich wymiarów co jest trudne w świecie kulturystyki :) do tego zachęciła mnie również do zakupu koszuli. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie, wiedza o modzie tej sprzedawczyni była ekstra. Jej zachowanie było miłe i czasami zbyt opiekuńcze. Paragon otrzymałem, w sklepie pomimo dużego ruchu panował porządek

Będąc z mężem na zakupach w Cropp

Będąc z mężem na zakupach w Cropp, byłam bardzo zadowolona z obsługi. Pracownice od razu po wejściu sklepu przywitali nas z uśmiechem, po chwili zaproponowali nam pomoc w obsłudze. Ja szukałam dla siebie sweterka, mąż zaś T-Shirta. Pracownice zaproponowały nam wiele ciekawych rozwiązań, przynosiły do przymierzalni różne fasony, cały czas okazywały nam żywe zainteresowanie, dzięki czemu udało się nam dokonać zakupów z których byliśmy oboje zadowolenie. Na pewno wrócimy tam nie raz.

Poszedlem do sklepu Cropp & House aby kupić koszulkę

Poszedlem do sklepu Cropp & House aby kupić koszulkę, po podejściu do stoiska pojawiła się uśmiechnięta ekspedientka, która zapytała czy może w czymś pomóc. Gdy powiedziałem, że na razie tylko przeglądam, uśmiechnęła się i odeszła na bok (plus dla niej), ale gdy nie mogłem znaleźć mojego rozmiaru, chyba zauważyła moje zaniepokojenie i zapytała się jakiego rozmiaru potrzebuję, a następnie znalazła bardzo podobną koszulkę w moim rozmiarze (kolejny plus). Przy kasie sprzedawca szybko skasował i zapakował zakup, a co najważniejsze nie nagabywał na zakup jakiś dodatków (+). Jedynym co dla mnie mogłoby być lepsze to ceny.. ale cóż za markę się płaci.

Sprzedawcy sa mile nastawieni do klientow

Sprzedawcy sa mile nastawieni do klientow, ale nie zauwazaja ich zaraz przy wejsciu, raczej trzeba samemu do nich podejsc aby o cos zapytac

Pracownicy sklepu Cropp w Galerii Rzeszów

Pracownicy sklepu Cropp w Galerii Rzeszów, są dobrą kadrą pracowników. Zwracają sie do klientów uprzejmie i z uśmiechem na twarzy. Tłumaczą gdzie znajdują się interesujące klienta rzeczy. Polecam.

Brak zainteresowania klientem ze strony sprzedawców

Brak zainteresowania klientem ze strony sprzedawców. Udzielenie informacji następuje poprzez poproszenie sprzedawcę o pomoc. Brak indywidualnego podejścia do klienta.

Wizyta w tym sklepie była naprawdę udana

Wizyta w tym sklepie była naprawdę udana. Co prawda po wejściu nikt mnie nie przywitał i personel zdawał się mnie nie zauważać, jednak był to jedyny minus zakupów w tym sklepie. Poprosiłem o pomoc i udzielona mi została fachowa porada na temat odzieży, którą chciałem zakupić. W przymierzalni otrzymałem pomoc i doniesiono mi potrzeby rozmiar. Podobną pomoc otrzymałem na innym dziale. Przy kasie sprzedawca uśmiechał się do mnie i gratulował zakupów. Poziom obsługi klienta był bardzo wysoki

Odczuwam wrażenie

Odczuwam wrażenie, że sprzedawcy obsługują jedynie osoby starsze, ubrane firmowo, reszta ma udzieloną pomoc dopiero po prośbie, ogólnie obsługa jest na dobrym poziomie, sklep jest uporządkowany.

W tym sklepie

W tym sklepie, gdy wchodzę odrazu czuję żę wzrok ekspedientek jest skierowany w moją stronę. Nie są życzliwe ani pomocne. a nawet bardzo nie miłe. Ostatnio gdy weszłam tam do sklepu panował tan taki lament że jest to nie do opisania. w sklepie rzeczy nie leża na swoim meijscu

O obsłudze można powiedzieć tyle

O obsłudze można powiedzieć tyle: nie wtrąca się. Za każdym razem, gdy robiłam zakupy w tym miejscu, nikt z obsługi nie zaproponował pomocy. Obsługa jest, ale tak jakby jej nie było. Nigdy też nie zauważyłam, żeby ktoś z obsługi pomagał jakiemuś klientowi. I jak wchodziłam do tego sklepu nie usłyszałam "dzień dobry".

Odwiedzałeś ostatnio Cropp & House?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem