BGŻ Optima

( 4.50 )

Opinie (28)

Świetna obsługa

Korzystam z banku BGŻ już od paru lat i zmiennie I wciąż jestem bardzo zadowolona z usług. Strona internetowa jak i obie aplikacje mobilne są bardzo intuicyjne i zawierają wszystko co najpotrzebniejsze. Jestem również bardzo zadowolona z głównej siedziby banku w Gorzowie (ul. Wlaczaka) - obsługa zawsze jest gotowa do pomocy, a w dodatku panie zawsze sa w stanie poprawic humor i nie zrazaja sie uszczypliwosciami klientow, czego niestety nie jestem w stanie powiedziec o zaangazowaniu pracownikow w siedzibie na ul. Sikorskiego.

Dzwoniłem na infolinie i jestem zadowolony z obsługi

Dzwoniłem na infolinie i jestem zadowolony z obsługi. Wypowiedzi pracownika klarowne i konkretne. Wszystkie elementy na najwyższym poziomie obsługi. Szczerze polecam.

Miła i profesjonalna obsługa

Miła i profesjonalna obsługa, doskonała pomoc, szybkie rozwiązanie zaistniałego problemu.

Posiadam konto oszczędnościowe

Posiadam konto oszczędnościowe (internetowe) w tym banku i jestem z niego bardzo zadowolony. Koszty prowadzenia to 0 zlotych,a przekewy wykonywane na rachunek powiązany sa również darmowe. Dodatkowo wypłaty z konta można dokonywać zawsze bez utraty odsetek. Kontakt z infolinia to również przyjemność- kulturni oraz uczynni konsultanci.

Pani zajmująca się klientami detalicznymi bardzo miła

Pani zajmująca się klientami detalicznymi bardzo miła, rzeczowa i konkretna. Można liczyć na fachową pomoc.

Obsługa miła

Obsługa miła, kompetentna, bardzo pomocna. Korzystałam z wielu banków, nigdy nie byłam zadowolona z obsługi tak, jak w tej placówce. NAPRAWDĘ POLECAM !!!!

Po mojej ostatniej wizycie w moim banku Pekao s

Po mojej ostatniej wizycie w "moim"banku Pekao s.a ,gdzie zostałam potraktowana jak intruz postanowiłam poszukać lepszej alternatywy. Losowo trafiłam na bank BGŻ w Grójcu.Już po wejściu zauważyłam szaloną różnice : uśmiechnięte Panie z "dzień dobry' na ustach. Pani z obsługi skierowała mnie do przemiłej blondynki o imieniu Beata. Pani wyjaśniła mi jakie dokumenty są wymagane przez bank w celu założenia konta oszczędnościowo-rozliczeniowego.Miło,sprawnie i kompetentnie.Byłam pod wrażeniem. Oferta też była atrakcyjniejsza niż w moim dotychczasowym banku.Wyszłam b.zadowolona i po powrocie do domu namówiłam też męża na zmianę banku. Polecam.A Pekao niech się wypcha!

Dnia 17

Dnia 17-10-2013 udałam się do banku BGŻ, w celu uzyskania informacji na temat lokat. Konsultantka zaprosiła mnie do stanowiska wstając- co miło mnie zaskoczyło. Wchodząc do punktu zostałam też powitana słownie przez każdego z pracowników punktu. Konsultantka bardzo dokładnie odpowiedziała na moje pytania i wątpliwości. Dokładnie zbadała moje potrzeby oraz skrupulatnie opowiedziała o wszystkich procedurach. Zastosowała również metodę dosprzedaży, proponując mi ofertę założenia konta u nas w banku. Sama pracuję w puncie sprzedaży w jednej z sieciówek , więc standard obsługi klienta nie jest mi obcy. Gdybym miała ocenić pracę owej konsultantki, na pewno byłoby to 100%.

Moja obserwacja dotyczy oddziału banku znajdującego się w

Moja obserwacja dotyczy oddziału banku znajdującego się w Galerii Krakowskiej. Poszedłem tam, aby zamknąć konto. Pracownica banku nie była z tego powodu zadowolona, ale powinna uszanować moją decyzję i należycie mnie obsłużyć. Tymczasem była gburowata i niepomocna (np. przy ustalaniu ilości dni, od których konto będzie zamknięte). Niemiły kontakt na koniec współpracy z bankiem.

W dniu dzisiejszym podczas pobytu w banku w celu wypalaty

W dniu dzisiejszym podczas pobytu w banku w celu wypalaty gotówki z konta zastałam duza kolejke. Była czynna tylko jedna kasa. po kilku minutach czekania nadeszła moja kolej. Pan przy kasie był miły ,swoja prace wykonuje bardzo dobrze i szybko. pomimo dlugiego okresu czekania transakcje przebiegła bardzo miło.

Mam już założone konto w tym banku od ponad roku i jestem z

Mam już założone konto w tym banku od ponad roku i jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ płace tylko za kartę 6 zł, a poza tym mam wypłaty z każdego bankomatu za darmo, konto internetowe również prowadzę za darmo, dzięki czemu mam darmowe przelewy przez internet. Wcześniej miałam założone konto w banku spółdzielczym dlatego mam porównanie.

W placówce BGŻ ostatnio byłam krótko przed zamknięciem

W placówce BGŻ ostatnio byłam krótko przed zamknięciem banku. Niestety bardzo to odczułam, ponieważ bankier miał ochotę wyrzucić mnie przez drzwi. Akurat rozwiązywałam swój Fundusz, który okazał się kompletna klapą, ponieważ od 5 lat praktycznie niczego na niej nie zarobiłam. Chciałabym dodać, że założyłam ją pod nawową bankiera - konsultanta właśnie w tej placówce. Nie polecam usług oraz wizyt w tym banku.

Obsluga moze i mila i sympatyczna

Obsluga moze i mila i sympatyczna. Pani dyrektor równiez sympatyczna i kompetenta. Ale strasznie denerwujące jest to,ze jak juz sie podpisze umowe kredytowa to pracownicy klienta maja daleko i głęboko gdzies. Nie interesuja sie. Nie powiadomią,że może czegos brakowac, nawet glupiej 1zł :/ Fakt faktem w oddziale bardzo czysto.

Do oddziału banku BGŻ wybrałam się ponieważ potrzebowałam

Do oddziału banku BGŻ wybrałam się ponieważ potrzebowałam dokładnych informacji co do kont oszczędnościowych które to chciałam założyć. Przed przyjściem do banku nie wiedziałam nic o kontach oszczędnościowych w tym banku. Pani z obsługi poinformowała mnie dokładnie co do kont oszczędnościowych oraz dała mi ulotki

Oferta banku jest bardzo atrakcyjna

Oferta banku jest bardzo atrakcyjna, w tej chwili jedna z lepszych na rynku. Pracownicy infolini są uprzejmi, kompetentni i skorzy do pomocy. Konsultanci natychmiast odbierają telefon. Jednak jestem niezadowolona z późniejszego kontaktu. Kiedy zadzwoniłam Pani zaproponowała mi otwarcie korzystnie oprocentowanego konta oszczednościowego, jednak, że nie miałam odpowiedniej kwoty na koncie podała mi swoje nazwisko i umówiła się, abym zadzwoniła jeszcze raz po dokonaniu przelewu. Po trzech późniejszych telefonach w ciągu kilku godzin Pani w końcu późnym popołudniem oddzwoniła. Zaznaczę, że za każdym razem inny pracownik odbierając telefon tłumaczył, że nie może mnie do niej przełączyć, ponieważ w tej rozmawia, grzecznie pytał o dane kontaktowe i obiecywał, że zaraz do mnie oddzwoni.

Placówka niewielka

Placówka niewielka, lecz stanowiska przejrzyście rozplanowane wewnątrz w kolorach żółto-zielonych. Kilka okienek do obsługi klienta, czas oczekiwania bardzo krótki. Pracownicy bardzo schludnie ubrani, uprzejmi i mili, odpowiedzą chętnie na każde pytanie, przedstawią najkorzystniejszą ofertę oraz powiedzą o aktualnych promocjach. Dogodne godziny otwarcia do 17, bankomat przy wejściu i łatwy dojazd.

Odwiedzałeś ostatnio BGŻ Optima?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.51 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.68 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem