W. Kruk

( 3.30 )

Opinie (327)

Super obsługa.

Znakomita obsługa salonu jubilerskiego pełen profesjonalizm obsługi oraz pełne poświęcenie dla klienta. Dodatkowo obsługa salonu znakomicie się prezentuje co również dobrze świadczy o marce którą reprezentują pracownicy. Gorąco Polecam ten salon ponieważ obsługa naprawdę doradzi w wyborze asortymentu dla mężczyzny jak i dla kobiety.

15

15.07.2017r. oddałam do zmniejszenia o rozmiar i wyczyszczenie pierścionek zaręczynowy do W.KRUK w CH SOLARIS w Opolu, po zapoznaniu się z procedurą wykonania zlecenia od pracownicy wyraziłam zgodę na realizację. Pracownica powiedziała , że cała realizacja zlecenia będzie trwała do 4tyg.. Po 2 tyg. poszłam do jubilera zapytać jak z moim zleceniem to Pani powiedziała mi, że jest okres urlopowy po czym nie wiedzą kiedy mój pierścionek przyjdzie i proszą o uzbrojenie się w cierpliwość. OK!Po kolejnych 2 tyg. dzwonię do nich i pytam jak mają się rzeczy z moim pierścionkiem? Pani przez telefon mi odpowiada, że ona nie wie kiedy on przyjdzie , ponieważ jest okres urlopowy ,ale ja mówię, że mówiliście mi to4 tyg. temu ,że jest okres urlopowy i kiedy mam się spodziewać zwrotu pierścionka to Pani znowu mi mówi, że nie ma na to wpływu i nie ma pojęcia!!!! No to pytam kiedy może przyjść to mówi ,że za tydzień w czwartek bo mają dostawy, więc powiedziałam, ze będę dzwonić. Po 2 dniach dzwoni do mnie Pani z W.KRUK i pyta czy wyrażam zgodę na realizację zlecenia na zmniejszenie pierścionka i czyszczenie go i kosz wynosi 63,8zł z rabatem i od dnia dzisiejszego, czyli po telefonie mam czekać kolejne 4 tyg. na pierścionek. Ja mówię, ale jak kolejne 4tyg skoro miałam czekać od 15.07 do 15.08.2017 i to miało trwać do 4ty. a nie powyżej. A Pani do mnie, że takie są ZASADY.... Kiedy na samym początku NIKT MI TEGO NIE POWIEDZIAŁ!!!! i po telefonie do mnie dzwoni znowu Pani do mojego narzeczonego po kilku dniach i mówi, że do mnie nie mogła się dodzwonić bo zły numer podałam i czy zgadza się na zmiejszenie pierścionka i koszt wynosi 90zł i od tego telefonu trzeba czekać 4 tyg. ! NO TO HALLO ALE COŚ JEST NIE TAK!!! Dzwonię do nich wściekła i pytam, cy to są jakieś żarty co oni robią, a Pani do mnie, że musi to sprawdzić bo nie wie o co chodzi! No to ja Was proszę! <zły> W słuchawce słyszę przepraszam, ale na temat pierścionka jeszcze nic nie wiadomo bo jest okres urlopowy i wszystko się wydłuża! ILEŻ MOŻNA WYSŁUCHIWAĆ, ŻE JEST OKRES URLOPOWY! Pewnego dnia będąc w pracy dzwonią do mnie z Solaris W.KRUK i mówią, że pierścionek do odbioru. Ja już ucieszona i Pani do mnie na nazwisko takie i takie... a ja, że to jakaś pomyłka chyba.. a ona do mnie a no racja przepraszam... no to szlak jasny może trafić . Na drugi dzień dzwoni do mnie inna pani i mów,że zamawiałam łańcuszek , ale nie mają złotego jest różowy, a JA mówię, że to żarty jakieś, czy jak przecież żadnego łańcuszka nie zamawiałam tylko dawałam do zmniejszenia pierścionek zaręczynowy! To znowu słyszę przepraszam to jakaś pomyłka.... Już miałam dość serdecznie to zadzwoniłam na INFOLINIĘ CENTRALI po czym pytam Pana jak to jest z moim zleceniem to słyszę w słuchawce, że mój pierścionek sobie lezy na polce i jeszcze nawet nikt go nie ruszył, to mówię, że lepiej być nie mogło i pytam kiedy zostanie zrobiony to dowiedziałam się, że Pan nie ma pojęcia bo nie jest w stanie mi togo powiedzieć. A ja pytam to kto jest w stanie powiedzieć mi kiedy odzyskam pierścionek!! To znowu przepraszam.... Dzwoni do mnie Pani kierownik W.Kruk CH SOLARIS przeprasza mnie za zaistniałą sytuację i dostała maila z centrali, że mój pierścionek przyjdzie za tydzień między czwartkiem a sobotą, czyli odebrałam go dzisiaj 02.09.2017r ! Podczas odbioru pierścionka znowu napotkałam nie miłą sytuację, ponieważ pani która oddawała mi pierścionek miała ALE, że chcę rozmawiać z panią kierownik sklepu, ponieważ miałam zastrzeżenia co do pierścionka. Wszystko na szczęście było z nim OK, ale pracownica patrząc na panią kierownik bezszczelnie przewracała oczami i się śmiała! Pracownik, który ma takie podejście do klienta nie powinien zajmować danego stanowiska! Sama pracuje z klientami i nie mogę pozwolić sobie na takie traktowanie jak zachowała się pracownica sklepu. Moim zdanie pracownice są nie kompetentne i nie odpowiedzialne skoro robią z klienta wariata i co tydzień słyszy się PRZEPRASZAM,ALE NIE MA PANI PIERŚCIONKA BO JEST OKRES URLOPOWY I NIE MAMY NA TO WPŁYWU!!!!!!! W dodatku pracownicy powinni przekazywać sobie informacje, na temat danych spraw WAŻNYCH! Jestem zniesmaczona tą sytuacją i na pewno nigdy więcej zakupów tam nie zrobimy, a w dodatku będziemy odradzać tego sklepu! Należy się rekompensata mówimy do Pań, a one, że niestety, ale one nie mogą temu zaradzić. Jedna wielka porażka z tym sklepem i obsługą!!!

Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie

Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie, które kończy się rozłączeniem bez uzyskania kontaktu.

Duży

Duży, dobrze eksponujący produkty salon. Ładne wyroby jubilerskie. Duży wybór i możliwość personalizacji. Miła, zaangażowana, profesjonalna obsługa. Jak na sieć jubilerską ceny są korzystne.

Szukałam biżuterii na imieniny mamy i trafiłam na ten salon

Szukałam biżuterii na imieniny mamy i trafiłam na ten salon jubilerski. Sprzedawczyni od razu do mnie podeszła z uśmiechem na twarzy i spytała czego poszukuję. Przepiękna biżuteria, czyściutki salon, miłe panie i udane zakupy - czego chcieć więcej

OK

OK. Na minus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Najwyższa jakość obsługi

Najwyższa jakość obsługi. Pełen profesjonalizm. Wysyłka przygotowana w dniu zamówienia i dostarczona bardzo szybko. Bardzo polecam.

Elegancki sklep

Elegancki sklep. Bardzo uprzejma obsługa. Profesjonalna. Sympatyczna atmosfera.

Salon jubilerski KRUK

Salon jubilerski KRUK, który znajduje się w CH Turawa Park, jest placówką o dostojnym wyrazie estetycznym, który dopełnia kompetentna obsada pracownicza. W dniu 9 IV, były tu dwie pracownice, schludne i eleganckie z pełną kulturą w obsłudze. Nasza wizyta była nieplanowana, ale weszliśmy, bo w witrynie sklepowej, znajdował się pierścionek, który zachwycał wyglądem, a cena była przystępna, więc mąż uznał, że mi go kupi. Jednak w sklepie, okazało się, że są jeszcze inne, równie ładne, z ”bogatym” wyborem wzorów. Biżuteria jest prezentowana w doświetlonych gablotach, w grupach z podziałem na złoto, srebro, brylanty itp. Pracownik jest do pełnej dyspozycji klienta, doradza z zachowaniem taktu i umiaru, traktuje klienta z szacunkiem i kulturą. Obsługująca pani, była kobietą o radosnym usposobieniu, chętnie kontynuowała dialog, była ”otwarta” na żartobliwy ton. Przy obsłudze kasowej, zachęcała do założenia karty firmowej, wymieniając udogodnienia, jakie można zyskać. Mam już kartę od APART, ta od KRUKA, wypada nieco lepiej, m.in., dlatego, że rabaty są naliczane, już od kolejnego zakupu, a nie przy osiągnięciu pewnego pułapu, wartości zakupów. Nie wiem, kiedy znów znajdę się w KRUK-u, ale kartę warto mieć. Zakup został estetycznie zapakowany w firmowe opakowania, dodatkowo zabezpieczone przed ewentualnym, przypadkowym wypadnięciem.

Profesjonalna

Profesjonalna, bardzo miła obsługa. Duzy wybór biżuterii. Trochę za wysokie ceny, ale mam nadzieję, że wynikają one z jakości produktów. Polecam!

Swietna i fachowa obsługa

Swietna i fachowa obsługa. Zawsze przychodziłam tam na zakupy ale niestety będę musiała się przenieść do konkurencji ponieważ sklep nie ma już w ofercie marki zegarków która mnie najbardziej interesowała.

Miła obsługa

Miła obsługa, sklep czysty, interesująca mnie biżuteria dostępna.

Odwiedzałeś ostatnio W. Kruk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.20 )

Swarovski

(5.00 )

Yes

(3.99 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem