Nplay

( 2.63 )

Opinie (20)

Skontaktował się ze mną telefonicznie pracownik firmy

Skontaktował się ze mną telefonicznie pracownik firmy Nplay, po tym jak wypowiedziałem kończącą się mi u nich 2-letnią umowę na TV i internet. Wypowiadając umowę, pytałem pracownika o jakąś ofertę promocyjną internetu na czas nieokreślony lub 6 miesięcy, jednak pracownik proponował mi jedynie standardową ofertę 5 mb za 49zł miesięcznie na czas nieokreślony. Jednak pracownik który do mnie zadzwonił zaproponował mi lepszą ofertę z uwagi na fakt iż jak to on podkreślił złożyłem już wypowiedzenie i opłaciłem ostatnią fakturę, czyli rozliczyłem się z ich firmą. Pracownik o dziwo teraz mógł mi zaproponować 15 mb internetu (czyli 3 razy szybsze łącze) za 36 zł miesięcznie, czyli sporo taniej. Widać jak firma podchodzi do klienta, dopiero jak już złoże wypowiedzenie, zapłacę ostatnią fakturę i wyraźnie widać, że klient chce zmienić operatora usług, to wtedy nagle pojawia się lepsza oferta. A jak sam pytałem przed złożeniem wypowiedzenia, a nawet składając je to pracownicy firmy nic lepszego niż oferta standardowa nie byli w stanie zaproponować. Dziwnie to wygląda na to że może uda się klienta "zbajerować" oferta standardową, ten zostanie i będzie płacił jednak więcej. Firma ta jednak w ostatnim czasie ma również oprócz słabej jakości obsługi, słabą jakość sygnału internetu. Często pojawiają się przerwy, lub połączenie się rwie co chwila.

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy pracowników firmy

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy pracowników firmy Nplay (świadczącej usługi telekomunikacyjne - dostęp do internetu, cyfrową telewizje kablową, telefonię stacjonarną) którzy mieli podłączyć mi usługi internetu i telewizji cyfrowej. Pracownicy zjawili się w wyznaczonym czasie, to znaczy dokładnie o godzinie na którą byli umówieni. Przedstawili się, powiedzieli o celu wizyty i okazali identyfikatory, potwierdzając, że są pracownikami firmy Nplay. Pracownicy zapytali mnie gdzie mają być podłącze usługi i od razu zabrali się do pracy. Praca szła i szybko i sprawnie. Podłączyli niezbędne instalacje nie czyniąc przy tym żadnych szkód czy niepotrzebnych dziur w sianach i tym podobnych. Pracownicy byli bardzo uprzejmi, mili i pomocni. Przy okazji podłączenia instalacji skonfigurowali mi nieodpłatnie router i sieć. Poradzili też kilka fajnych rozwiązań odnośnie telewizji i obsługi dekodera, pokazali jego podstawowe funkcje, oraz sposoby na ułatwienie jego codziennej obsługi. Polecam tą firmę.

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy firmy Nplay z

Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy firmy Nplay z Lublina. Firma ta zajmuje się dostarczaniem i świadczeniem usług telekomunikacyjnych (telefonia stacjonarna, internet, telewizja). Obserwacja dotyczy konkretnie biura obsługi klienta firmy Nplay. Mieści się ono w Lublinie przy ulicy Nałęczowskiej 51 A. Budynek w którym się ono mieści jest dobrze oznakowany, podobnie z resztą dobrze oznakowane jest wejście do biura. Biuro obsługi klienta ma przyjemny nowoczesny wystrój. Zaraz po wejściu do środka zostałem zaproszony przez jednego z pracowników do stanowiska obsługi. Pracownik był miły i uprzejmy, posiadał imienny identyfikator (pozostali pracownicy również takie mieli). Pracownik wyjaśnił mi wszystkie moje wątpliwości dotyczące podpisywanej umowy, choć nie wszystko wiedział sam, o pewne rzeczy dopytywał koleżankę z sąsiedniego stanowiska obsługi lub chodził z zapytaniami do kierownika. Miałem wrażenie, że się jeszcze uczy tej pracy, gdyż prowadził on obsługę nieco wolniej niż pracownice na sąsiednich stanowiskach. Jednak był rzeczowy i wszystko mi wyjaśnił, odpowiedział na wszystkie moje pytania oraz przekazał mi jeszcze wiele innych ciekawych informacji na temat wybranej przeze mnie oferty. Polecam tą firmę, ma kompetentnych, uprzejmych, rzeczowych i pomocnych pracowników i w mojej ocenie ma lepszą ofertę niż np UPC.

Zdecydowałam się na ofertę internetu bezprzewodowego Play

Zdecydowałam się na ofertę internetu bezprzewodowego Play. Otrzymałam 10 GB w abonamencie przy kwocie 45 zł. Podpisałam umowę na 18 miesięcy. Internet absolutnie nie spełnił moich oczekiwań. Sprawdziłam działanie w kilku miejscach Warszawy jak i w innych miastach - w końcu to internet mobilny. Podstawowe rozczarowanie - Bardzo długi czas ładowania stron - szczególnie w godzinach pracy. Brak możliwości płynnego obejrzenia nawet krótkiego filmiku. O dziwo tak samo jest w centrum miasta jak i w obrzeżnych dzielnicach. W małej miejscowości kompletny brak zasięgu sieci. Ostatnio miałam kontakt z działu obsługi klienta z propozycją przedłużenia umowy Internetu. Aby zaoszczędzić czas sobie i Pani po drugiej stronie grzecznie odpowiedziałam "nie dziękuję" na to Pani "dlaczego przecież jeszcze nie wie Pani co chcę zaproponować". Półtora roku walki z jako takim korzystaniem z Internetu przekreśliło moje nadzieje na lepszą obsługę Internetu Play niż dotychczas. Wypowiedziałam umowę.Chcesz płynnie poruszać się w sieci - Nie polecam Internetu Play.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

08.04.2011
Nplay Inna forma kontaktu

Mam podpisaną umowę z PLAY na internet

Mam podpisaną umowę z PLAY na internet. Z początku działał bez zarzutów,ale w ostatnim czasie są same zakłócenia. Ciągle się rozłącza, ma słaby zasięg w miejscach gdzie wcześniej miał dobry zasięg, bez przyczyny zaczyna wolniej chodzić. Jedynym plusem jest że PLAY oferuje ciekawe promocje podczas gdy klient chce przedłużyć umowę.

5 listopada 2010 zgodnie z telefonicznym wyborem opcji

5 listopada 2010 zgodnie z telefonicznym wyborem opcji przedłużenia umowy z Play na usługi telekomunikacyjne - Internet zgłosił się kurier z nową umową - na której nie była podana dokładnie kwota miesięcznej opłaty. Po dokładnym przeczytaniu umowy nie zauważyłam informacji, że wg. wcześniejszej propozycji telefonicznej pracownika PLAY, że przedłużając umowę (dotychczasowe warunki: 45 PLN/miesięcznie - 10 GB) otrzymam zniżkę 10%, na tych samych warunkach, tzn. 45,00 - 4,50 PLN = 40,50 PLN/miesięcznie - 10 GB, umowa na 12 miesięcy. Telefonicznie następnego dnia wyraziłam na to zgodę, po sprawdzeniu propozycji konkurencyjnych ofert. Niestety 5 listopada zaproponowano mi poprzez kuriera umowę z inną propozycją - nieczytelną, bez kwoty miesięcznej opłaty. Zatelefonowałam do Obsługi Klienta PLAY, rozmawiałam z Panią zgłaszając jej nieporozumienie. Pani podała mi, że moja opłata powinna wynosić 35,00 PLN/miesięcznie. Po była już 3 kwota, poprosiłam o imię i nazwisko tej Pani - odpowiedziała, ze jeszcze raz sprawdzi i po chwili podała mi kwotę 45 PLN/miesięcznie. Jak wynika z w/w sytuacji otrzymałam taką samą propozycję jaką miałam, żadnej promocji na przedłużenie umowy. W umowie powinna być podana dokładnie kwota miesięcznej opłaty !!!

Nie polecam! Obsługa fatalna!!! Gdy pojawia się u mnie

Nie polecam! Obsługa fatalna!!! Gdy pojawia się u mnie problem z internetem, zawsze się mi wmawia że jest to moja wina! albo router, albo wirus ...nigdy firma!Obsługa chce się pozbyć problemu! Częsty brak, lub przerwy w działaniu. Nawet jeśli internet jest, często nie można skorzystać z poczty. Jeśli internetu nie ma, każą reklamować, po czym pod koniec zwracają marne grosze(a przecież nie o to chodzi, bo płaci się za usługę a nie za jej brak). Nie polecam, czekam na koniec umowy!

Wynajmując mieszkanie nie chciałem wiązać się umową na

Wynajmując mieszkanie nie chciałem wiązać się umową na stacjonarny internet gdyż w razie przeprowadzki byłby kłopot w razie ewentualnego zerwania umowy. Pozostał do wyboru internet mobilny. Praktycznie każdy z liczących się operatorów komórkowych ma swojej ofercie internet mobilny. Play oferował bezpłatny 7 dniowy okres testowania, więc nie musiałem podejmować decyzji w ciemno. Oczywiście testy przebiegły pomyślnie do tej pory jestem szczęśliwym posiadaczem mobilnego dostępu do internetu. Prędkość połączenia jest wystarczająca do zwykłego użytkowania internetu (strony www, poczta, zdjęcia, filmiki, komunikatory itp.). Problemem może się okazać limit miesięczny na transfer, który w zależności od opcji wynosi 5 GB lub 10 GB. Jeżeli nie ściąga się dużej ilości plików to ten mniejszy transfer jest w zupełności wystarczający. Polecam ten rodzaj dostępu do internetu dla ludzi nie chcących wiązać się umową z miejscem zamieszkania, a także dla tych, którzy często korzystają z niego w różnych miejscach. Ograniczeniem jest tutaj tylko zasięg nadajnika Play (a ten się coraz bardziej rozszerza).

na wiosnę kończyła mi się umowa z dotychczasowym dostawcą

na wiosnę kończyła mi się umowa z dotychczasowym dostawcą internetu więc szukałem innej atrakcujniejszej oferty u czołowych polskich dostawców usług internetu bezprzewodowego. Chęć do rozmowy handlowej wyraziłem na stronie Play. Jakiś czas potem zadzwonił do mnie konsultant, który udzielił wyczerpujących informacji na temat oferty internetu bezprzewodowego w play. Nie miałem zastrzeżeń. Wszystkie informacje były przekazane prosto i zrozumiale, konsultant wyokij kultury osobistej.Następnie poprosiłem o sprawdzenie zasięgu w mojej okolicy, mieszkam pod Lublinem - gdyż za okres próbny należało także zapłacić. Okres ten wynosił 7 dni. Zależąło mi bardzo na szybkim połączeniu się z siecią. Konsultant zapewnił o dobrym sygnale w mojej okolicy (3G) także zostałem upeniony co do tego, że usługa będzie działać prawidłowo i po okresie płatnego wpróbowania podpiszę umowę na świadczenie usług na okres 12 miesięcy, a problem kontaktu ze światem przez internet zniknie. po okresie ok 3 dni dostałem paczkę z modemem usb i wszelkim niezbędnym ostrzętem tj oprogramowanie, kable, umowa, gwarancja itp. Podłączyłem modem i zainstalowałem sterowniki, włożyłem kartę sim - wszystko zgodnie z instrukcją. NIestety ku mojemu zaskoczeniu internet nie działał. Zadzwoniłem na infolinię Playa. Dowiedziąłem się, że trzeba dokonać rejestracji karty. Dopełniłem więc wszelkich niezbędnych czynności przez infolinię, podającd nr karty sim do internetu, numer zamówienia i inne potrzebne dane. Rejestracja miłą potrawać 24h więc musiałem czekać a czas na wypróbowanie usługi bez zobowiązań mijał. W sumie czas na wypróbowanie skrócił się o 4 dni do 7. A realnie do 1 doby (konieczność wysłania paczki i data stempla pocztowego, przesyłanie paczki w dni robocze itp. PO wykonaniu tych wszytkich czynnosci internet nadal nie działał. Zadzwoniłem więc na infolinię raz jeszcze by się dowiedzieć o co chodzi. KOnsultantowi wytłumaczyłem całą sytuację. Okazało się, że niestety internet nie będzie u mnie działał ze wzgledu na słaby zasięg sieci w mojej okolicy. Całkiem inna informacja niż przed zamówieniem usługi. Za "wypróbowanie" internetu musiałem zapłacić razem z przeyłką ok 40zł- bezzwrotnie.

Obsługa miła

Obsługa miła, nie narzucająca się zbytnio co plusuje, ubrana schludnie, natomiast niewystarczająco kompetenta, brak odpowiedzi na niektóre pytania, niekiedy miałam wrażenie, że obsługa w ogóle nie wiedziała o co pytam, więcej informacji zawartych na stronie www a przecież powinno być odwrotnie, jak mają wyrabiać plany skoro sami nie są przekonani do tego co sprzedają. Oferta nie w pełni wystarczająca, mała różnorodność. Punkt bardzo mały i średnio wyposażony.

Moja obserwacji dotyczy infolinii i sklepu internetowego

Moja obserwacji dotyczy infolinii i sklepu internetowego Play. Jednak ponieważ w trakcie transakcji korzystałam również z obsługi w salonie firmowym, wpisałam adres tego salonu. Przed świętami 22 grudnia w godzinach wieczornych (19.30) zadzwoniłam na infolinię Play. Celem mojej rozmowy było poznanie aktualnych ofert na internet mobilny dla osób przedłużających umowę. Poprzednia moja umowa dotyczyła tylko modemu, teraz byłam zainteresowana posiadaniem modemu oraz routera. Konsultant przekazał mi informacje dotyczące oferty "RePlay Online na Święta z routerem". Wg informacji przekazanych przez konsultanta w ramach oferty przedłużający umowę otrzymywał gratis router. Po świętach kurier przyniósł przesyłkę z umową. Przekazał umowę do podpisania oraz zamkniętą kopertę z dokumentami, nie przywiózł routera. Obsługa kurierska była bardzo profesjonalna. Kurier parę razy dzwonił i ustalał konkretny termin na dostarczenie przesyłki (firma DPD). Ponieważ nie otrzymaliśmy routera, zadzwoniliśmy na infolinię Play. Na infolinii poinformowano nas, że jest to niedopatrzenie ze strony Play i że powinniśmy złożyć reklamację w salonie firmowym. Odwiedziliśmy salon firmowy na Królewskiej na drugi dzień. Obsługujący nas konsultant był bardzo zdziwiony, że ma załatwiać reklamację dotyczącą usługi zamawianej przez infolinię, powiedział nam, że jest to "inny kanał dystrybucji", z którym salon firmowy nie ma nic wspólnego. Reklamację przyjął i na nasza prośbę potwierdził przyjęcie. Poinformował także, że Play ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Poinformowaliśmy również mailowo sklep internetowy Play o złożonej reklamacji. Do tego momentu wierzyliśmy, że to tylko niedopatrzenie, które szybko zostanie naprawione. Nie podobało nam się, że w salonie firmowym Play pracownik niezbyt chętnie załatwiał sprawę dotycząca usługi kupionej przez infolinię (dla nas jest to 1 firma), ale nie mieliśmy większych zastrzeżeń odnośnie profesjonalizmu tej firmowy. Na naszą szczegółowo opisaną informację przesłaną mailem otrzymaliśmy bardzo suchą i krótką informację mailową, że nie ma routerów w tej ofercie i że Konsultant infolinii nie powinien oferować nam takiej usługi. Trochę to było szokujące, miałam wrażenie, że klient ponosi odpowiedzialność za brak profesjonalizmu pracownika Play. W krótkim mailu nie było słowa przepraszam. Odpowiedziałam na tego maila, zapytałam o cenę routera, w odpowiedzi dostałam 1 zdanie z informacją, że nie ma takiej oferty. informacja dość szokując, ponieważ pocztą kurierską wraz z umową dostaliśmy opis oferty. Rezygnuję z tej usługi i odsyłam do Play podpisaną już umowę. Skorzystam z innej oferty Play - ich oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna. Niestety co do jakości obsługi na infolinii mam bardzo złe zdanie. Pracują tam osoby, które nie są wyszkolone w zakresie oferowanych usług. Sposób odpowiadania na maile świadczy też o tym, że są to osoby, które nie chcą się angażować w obsługę klientów, tylko chcą jak najszybciej pozbyć się kłopotu. Po ponad 2 latach korzystania z usług Play (mamy tam 3 telefony +internet) czuję się bardzo źle potraktowanym stałym klientem. Czas obsługi oceniam pozytywnie, ponieważ infolinia jest dostępna w dogodnych dla klientów godzinach, natomiast organizacja obsługi jest bardzo zła.

Kiedy przyszedłem w oczy rzucał się porządek

Kiedy przyszedłem w oczy rzucał się porządek, i stosunek jaki mają pracownicy do siebie jaki i do klienta. W kasie w, której należało zapłacić na internet zostałem szybko obsłużony. W biurze obsługi konkretnie, szczegółowo odpowiedziano na moje pytania. Gdy wróciłem po kwit dzięki, któremu można odpisać internet od podatku musiałem poczekać chwilę jednakże nie trwało to długo a spędzony czas wykorzystałem na przeczytanie nowych promocji, które zostały bardzo efektownie wyeksponowane. Daje +5 ponieważ firma stanęła na wysokości zadania, kiedy zadawałem szczegółowe pytania oraz dlatego, iż obsługa traktowała ludzi nawet młodych poważnie jak każdego klienta.

Miesiąc temu zmieniłem dostawcę internetu z ogólnopolskiej

Miesiąc temu zmieniłem dostawcę internetu z ogólnopolskiej firmy UPC na lokalną NPlay. 14 stycznia udałem się do ich biura aby opłacić swoją pierwszą fakturę. W biurze było kilku klientów jednak ekipa pracowników obsługi poprzez sprawne wykonywanie swoich obowiązków nie pozwoliła nikomu czekać dłużej niż 2-3 minuty. Na uwagę zasługuje fakt możliwości skorzystania bezpłatnie z ekspresu do kawy oraz wygodnych kanap ustawionych w biurze - umila to krótki czas oczekiwania.

Zadzwoniłem na numer dyżurnego technika podany na stronie

Zadzwoniłem na numer dyżurnego technika podany na stronie: http://nplay.pl/page,contact.html w związku z problemami z dostępem do internetu. Bardzo zależało mi na dostępnie do pewnych usług (nie mogłem wysłać poczty ani zaktualizować strony klienta przez FTP). Pierwszy telefon wykonałem o godzinie 20 następne w odstępach mniej więcej co 10-15 minut do 21:45. Momentami numer był zajęty a więc ktoś z niego rozmawiał. O 21:45 odebrał technik i powiedział: "Czego k..wa dzwonisz ja już nie pracuje". Odpowiedziałem: "Dobry wieczór przepraszam ale nie ma informacji na stronie do której pan pracuje" Odpowiedział: "To się poskarż w poniedziałek dzwoniąc do biura ja pracuje do 18" i rozłączył się. Bardzo mi zależało na działającym internecie wiec (wiedząc że Pan technik pracuje w niedziele - przynajmniej tak było kiedyś) na numer komórkowy wysłałem SMSa z opisem problemu i kontaktem do mnie. Niestety przez całą niedziele nie było odpowiedzi i problem też nie został usunięty. Dopiero w poniedziałek wszystko ruszyło. Zgodnie z "prośbą" mojego rozmówcy zadzwoniłem na infolinię w poniedziałek po 10 i zgłosiłem sytuacje z soboty. Do dziś informacja na stronie nie została poprawiona.

Biuro firmy Nplay odwiedziłem w celu podpisania umowy o

Biuro firmy Nplay odwiedziłem w celu podpisania umowy o usługę dostawy sygnału internetowego. Brak kolejki oraz miła obsługa, która odpowiadała na każde zadane pytanie pozytywnie wpłynęło na moją ocenę jakości obsługi tej firmy. Podpisanie umowy przebiegło bardzo sprawnie. Zostałem zapytany tylko o niezbędne dane. Datę i godzinę instalacji usługi mogłem wybrać sam, co było bardzo dogodne. Jedyną niedogodnością jaką spotkałem był chwilowy brak niektórych upominków dołączanych do podpisywanej umowy.

Odwiedzałeś ostatnio Nplay?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.51 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem