ABFOTO

( 5.00 )

Opinie (5)

Przyszłam zrobić zdjęcie do obrony i bardzo się zawiodłam

Przyszłam zrobić zdjęcie do obrony i bardzo się zawiodłam. Najpierw pracownik powiedział, że zrobi mi takie zdjęcie, żeby mi się podobało. Potem zaczął się niecierpliwić, że tak długo musi mi robić zdjęcia, a już w ogóle był coraz wścieklejszy jak powiedziałam, że te zdjęcia które mi robi są jakieś dziwne. Byłam prześwietlona. Tymczasem pan prawie chciał się mnie pozbyć. Więc powiedziałam, że chciałabym żeby jedno ze zdjęć jakoś poddał obróbce i chce je zobaczyć jak będzie wyglądać. Kazali mi sobie iść na 15 minut i jak przyszłam wszystko wydrukowane i od razu do płacenia. Dopiero potem jak zobaczyłam zdjęcie byłam przerażona. Zdjęcie tak zretuszował, że byłam cała na biało, jakość pozostawia wiele życzenia. Zgłosiłam to na fb i zachowanie pracownika na fb również pokazał z jaką firmą mamy do czynienia. Potraktował mnie sarkastycznie i miał przy tym przednią zabawę.

Posiadam lustrzankę cyfrową marki oferowanej przez

Posiadam lustrzankę cyfrową marki oferowanej przez odwiedzony sklep, wybralem się w celu zakupu filtru polaryzacyjnego. Ze względu iż moja wiedza na ten temat jest niewielka, zapytałem Pania sprzedawcę jaki powinienem wybrać. Ku mojemu zaskoczeniu, otrzymałem konkretny wyklad na temat rożnych typów filtrów-oczywiście zakupiłem komplet 3 różnych, a miał być jeden.

Dwaj panowie Antoni i Jacek

Dwaj panowie Antoni i Jacek - mlodzi, lecz niezwykle doswiadczeni i posiadajacy ogromna wiedze teoretyczna jak i praktyczna z dziedziny fotografii i pokrewnych. Trafilem do tego sklepu w zwiazku z zainteresowaniem lampa blyskowa Nikon.Uzyskalem wyczerpujace informacje, pogladowa lekcje poslugiwania sie, praktyczne rady, opinie nt. jakosci i uzytecznosci oraz funkcjdnoczesnie poszczegolnych typow lamp blyskowych. Sklep okazal sie dla mnie nie tylko miejscem w ktorym mozna dokonac zakupu, ale i szkola fotografii.Obaj panowie posiadaja rozlegla wiedze z tego zakresu i doswiadczenie oraz rzadko spotykana motywacje okazywania pomocy klientom. Niezwykle uzyteczna w podjeciu decyzji o wyborze odpowiedniej lampy bluskowej okazala sie wizyta w tym sklepie. Obu Panom Antoniemu i Jackowi dziekuje bardzo, zycze powodzenia w pracy ktora dla nich jest rownoczesnie pasja i realizacja zainteresowan.

Sklep fotograficzny ABFOTO jest malutkim sklepikiem z

Sklep fotograficzny ABFOTO jest malutkim sklepikiem z aparatami i materiałami fotograficznymi znajdującym się w budynku hipermarketu Real. Drzwi do sklepiku są otwarte na całą szerokość zapraszając przy tym klientów do odwiedzenia sklepu. Nad sklepem wisi duża reklama z marką NIKON. Sklep oferuje asortyment znanych marek takich jak Canon, Nikon, Sony. Obsługę w sklepie stanowiła jedna młoda Pani czekająca na klientów. Półki sklepowe czyste, przeszklone, podłoga i lada czysta. Ekspedientka zaproponowała mi pomoc w wyborze aparatu, ale nie potrzebowałem jej więc odmówiłem. Generalnie sklep wywarł na mnie pozytywne wrażenie, zarówno porządek w sklepie jak i Pani z obsługi, która nie była nachalna tylko grzecznie zapytała czy potrzebuję pomocy.

Odwiedzałeś ostatnio ABFOTO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AGFA

(5.00 )

Kodak

(3.89 )

Fotojoker

(2.76 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem