ENEA

( 3.27 )

Opinie (377)

Klient wszystko ma wiedzieć.

Do obsługi została przydzielona mi Pani z tabliczką "Uczę się" jej wiedzą i kompetencje okazały się być na poziomie nazwał bym to pełnego braku wiedzy ze wszystkimi sprawami Pani kierowała mnie na infolinię.A przecież właśnie udałem się do biura obsługi klienta aby wyjaśnić i pomoc mi w sprawach które załatwiałem.Podeszła też do stanowiska Pani pracownik lecz i ona zdawała się mówić że to ja powinienem wiedzieć o rzeczach których dotyczy załatwiana sprawa.Rezultatem było że" one mogą przyjąć tylko wniosek bo resztą zajmuje się Poznań."Uważam że warto aby ktoś przyjrzał się pracy pań i nie tylko bo sądząc po minach i gestach klientów oczekujących w kolejce podobne zachowanie to raczej codzienność.

Fatalnie.

Fatalnie.

Fatalnie.

Fatalnie. Zamierzałam skorzystać,niestety nie doszło do wizyty w tym sklepie

Dobrze.

Dobrze. Z Enea ma się kiepski kontakt, nie umia odpowiedzieć na dane pytania.

Odwiedzałeś ostatnio ENEA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

GTS Energis

(2.50 )

ENERGA

(3.25 )

Stoen

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem