BP Stacje Paliw

( 3.99 )

Opinie (4185)

Beznadziejna obsługa

Po 1. brak rękawic do taktowania Po 2 przywołanie dzwonkiem obsługi do ponocy przy zatankowaniu NIGDY nie działa dopiero po udaniu się do kasy łaskawie ktoś się zjawia z opryskliwym tekstem że na stacji jest samoobsluga i ze nie maja obowiazku pomoc w zatankowaniu. Dodatkowo tekst Pani kasjerki wyrafinowanym tonem"poszlaby Pani z kolega to sie Pani nauczy". Po czym chcialan zrobic zakupy PRZED płatnością za paliwo a Pani lekceważyla mnie i poprosila nastepna osobe do kasy. Ogolnie nie polecam.

Super

Bardzo miła obsługa, bardzo profesjonalna i starannie podchodzą do swoich obowiązków. Krótki czas oczekiwania, czysta, zadbana placówka.

Obojętna obsługa

W dniu 08.09.11.2020 r. pierwszy raz tankowałem paliwo na tej stacji. Jako kasjerkę zastałem starszą panią bez identyfikatora. Bardzo obojętna, Jedynie co powiedziała, to "kartą czy gotówką". Wyszedł wydruk punktów. Bez poinformowania czy to do mnie czy nie. Czułem się nie swojo, jakbym przeszkadzał w pracy. Tak szybko tamtędy nie pojadę, więc odniosłem i zapamiętałem nieprzyjemną obsługę.

Polecam obsługę.

Polecam wizytę na stacji paliw BP w Tarnowie na ulicy Lwowskiej. Sprawna obsługa, jest bardzo pomocna w każdej kwestii. Miałam wrażenie, że wiedza specjalistyczna jest dla pracowników czymś normalnym. Jeżeli chodzi o czystość, to była na najwyższym poziomie, tak samo jak przestrzeganie zaleceń sanitarnych tj. płyny do dezynfekcji, wszelkiego rodzaju infografiki jak i dostępne rękawiczki jednorazowe. Czułam się tam dobrze i bezpiecznie.

Dzień dobry

Dzień dobry .proszę o rozmowę z obsługą. Czy chaslo od Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Nie mam czasu teraz Pana obsłużyć proszę podejść do kasy obok jest na miejscu? Niestety nie jest to pierwsze chaslo o tej Pani..Są osoby że chce się wpaść ma kawę jak chyba jest to nowa Pani. Bardzo sympatyczna wesoła i zawsze uśmiechnięta Ale niestety są i Panie bardzo.nie miłe. Pozdrawiam

Super obsługa

Zatrzymałem się na stacji 16/10/2020.Zamówilem tak jak zwykle kawę z moją ulubioną zapiekanką.Ale nie to jest najważniejsze.Zawsze to podkreślam liczy się obsługa.I mogę to stwierdzić w 100% przemiłe panie.Wspaniały service i zawsze jak odwiedzę Kraków będzie to moja ulubiona stacja.Pozdrawiam

Przyjemna stacja paliw

Miła przyjemna obsługa, dobry asortyment. Toalety bardzo czyste tak jak i sama stacja paliw. Pracownicy sklepu zawsze chętni pomocy.

Dno

Kupiłem kupon do myjni. Już gdy wszedłem na stację zauważyłem, że obsluga nie jest zainteresowana klientem. Dopiero po drugim pytaniu, czy można umyć samochód, w kasie Pani odezwała się proszę podejsc. Zapłaciłem i czekam. To już wszystko?. Poproszę o kod do myjni. Proszę podejść do koleżanki. Koleżanka zajęta czym innym. W końcu dostałem kupon z kodem. Od wejścia minęło już ok 10 minut Podjezdzam do myjni. Kolejka. Jakiś niepełnosprawny ma problem. Obsługa nie reaguje. Pomagają inni z kolejki. Upływa 40 minut. Podchodzę bliżej. Przed wjazdem do myjni informacja- przy kupnie karnetu -gratis. Idę się zapytać- to nie karnet tylko bilet. O.K. strasznie długo to trwa - nie mam czasu może Pan - umyć później. Niestety małe literki nie zauważyłem że bilet jest jednodniowy. Obsługa nie informuje o tym , może mają tak przykazane nie wiem. W każdym razie potem już nie umyjecie. Odradzam. Pół roku temu mieli problem nie mylo kół. Teraz to. Obsługa nieuprzejma. ODRADZAM. UNIKAJCIE

Polecam

Szybka, profesjonalna i miła obsługa. Czasem jak wszędzie można trafić na mniej ogarniętego sprzedawcę, ale jest to rzadkość na tej stacji. Polecam!

miła obsługa

na stację niedaleko granicy polsko-czeskiej zajechaliśmy około godziny 23 i byliśmy zdziwieni, że jest tak dużo osób na zmianie. Do tego byli bardzo sympatyczni i szybko obsługiwali klientów, więc nie czekaliśmy długo na swoją kolej. Zamówiliśmy jeszcze kawę i jak zwykle się nie zawiedliśmy.

Super

Zawsze super obsługa

Super !!! Sochaczew Wójtówka

Chciałbym pogratulować takiej załogi , dotyczy jednej wyjątkowej zmiany - dwóch Pań (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) :-) uśmiech ,żart , takt , zaangażowanie, życzliwość, kompetencja , chęć pomocy .... same plusy . Dla takiej obsługi warto nadrobić kilka kilometrów

Myjnia Automatyczna

Często sprzedawane kody na myjnię automatyczną, gdzie po podjechaniu pod bramę okazuję się że jest awaria dodatkowo dochodzą problemy ze zwrotem pieniędzy. Obsługa brak propozycji dodatkowego produktu, bez uśmiechu na twarzy i miłego powitania klienta.

Bardzo dobra i szybka obsługa

Sprzedawca bardzo szybko podszedł do kasy po wejściu klienta. Grzeczne polecenie dodatkowych produktów, informowanie o promocjach, zapytanie o kartę na punkty, bardzo profesjonalne podejście. Stacja czysta, towary podokładane i równo ułożone. Toaleta czyściutka i przyjemnie pachnąca. Otoczenie stacji bez zarzutu.

obsługa rewelacja

miła, kompetentna, uśmiechnięta obsługa, zawsze chętnie tam wracam.

Szybko i sprawnie

Miła i przyjemna obsługa. Na stacji wszystko poukładane i utrzymane w czystości.

Mega polecam

Jestem stałą klientką stacji paliw BP. Za każdym razem zostaję szybko i bardzo miło obsłużona. Mega polecam.

Przeciętnie

Obsługa jest uprzejma, ale nie wywołuje żadnych emocji. Na stacji jest czysto oraz jest duży wybór produktów.

Odwiedzałeś ostatnio BP Stacje Paliw?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan - stacje paliw

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

Jet

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem