Opinie użytkownika (14)

Firma KONSTSAL określa...
Firma KONSTSAL określa się mianem jednej z najprężniej działających firm garażowych w kraju. Rzeczywistość wygląda nieco inaczej: zamówienie na garaż blaszany zostało złożone przeze mnie w czerwcu br., garaż nie dotarł do dnia dzisiejszego - czyli 6 miesięcy. Kontakt z firmą jest zerowy, nikt nie informuje o tym, co się dzieje, manager (za takiego się przynajmniej uważa) nie odbiera telefonów, a na moje maile z interwencją reaguje wtedy, kiedy mu się to podoba i za każdym razem pada to samo: zamówienie jest w realizacji, skontaktujemy się przed dostawą. Kompletny brak profesjonalizmu, tragiczne podejście do klienta, lekceważenie zaistniałego problemu. Odradzam szczerze każdemu próby zakupu czegokolwiek w tej firmie i mam nadzieję, że takich podmiotów będzie jak najmniej na polskim rynku.

Łukasz_1588

24.11.2020

KONSTAL

Placówka

Jodłownik, ul. Krasne Lasocice 102

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi na najwyższym poziomie, zarówno podcazs dokonywania transakcji, jak i podczas korzystania z usług firmy. Pełne, zrozumiałe informacje dla klienta są przekazywane przez miłych i pomocnych ludzi.

Łukasz_1588

22.12.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa na średnim poziomie, pracownicy to prawdziwi "służbiści", dowiemy się w firmie tego, co chcemy ale dopiero po zadaniu szeregu pytań pomocniczych.

Łukasz_1588

22.12.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa na...
Słabo. Obsługa na średnim poziomie, pracownicy często nie są zorientowani w proponowanych przez firmę usługach, co doprowadza ostatecznie do sytuacji, w której klient otrzymuje nie to, czego oczekiwał od usługi lub produktu.

Łukasz_1588

22.12.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze miło...
Rewelacyjnie. Zawsze miło i sympatycznie, z uśmiechem na ustach. Pracownicy zawsze są mili i zorientowani w ofercie firmy. Służą pomocą w każdej sytuacji.

Łukasz_1588

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Firma, któa...
Rewelacyjnie. Firma, któa jako nieliczna stara sięo klienta a nie o jego pieniądze. Pracownicy bardzo kompetentni, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Za wszelką cenę starają się pomóc klientowi w dokonaniu najlepszego wyboru usługi.

Łukasz_1588

21.12.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Obsługa na...
Fatalnie. Obsługa na najniższym z możliwych poziomów, nigdy nie otrzymamy od firmy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, firma nastawiona tylko i wyłącznie na dochód, traktująca klienta, jak maszynkę do pieniędzy.

Łukasz_1588

21.12.2017

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła i sympatyczna obsługa pracowników firmy, zawsze z uśmiechem na ustach. Wiedza o proponowanych produktach jest na średnim poziomie ale akceptowalnym przez klienta.

Łukasz_1588

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa na...
Rewelacyjnie. Obsługa na wysokim poziomie, firma nastawiona na satysfakcję klienta, jest świadoma w swoich działaniach. Zawsze miło do nich wracać.

Łukasz_1588

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość obsługi w firmie jest na poziomie nieco wyższym od podstawowego, co prawda pracownicy wykonują swoje obowiązki wynikające z obsługi klienta ale robiąto bardzo książkowo, robią po prostu to, co do nich należy jako niezbędne minimum. Nie poleciłbym tej firmy znajomym z uwagi na fakt, iż w sytuacji problemowej firma po prostu odwraca się od klienta.

Łukasz_1588

21.12.2017

Wiener (dawniej Gothaer)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa na...
Rewelacyjnie. Obsługa na wysokim pozimie, przynajmniej wśród pracowników (kurierów), których ja spotkałem. Zawsze na czas, bez dodatkowych utrudnień i z uśmiechem na ustach.

Łukasz_1588

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma INVEST CLUB...
Firma INVEST CLUB jest deweloperem realizującym swoje inwestycje na terenie Szubina. Jest wykonawcą osiedla bloków przy ulicy Wiewiórowskiego. Realizacje firmy są najniższej jakości, budowa jest realizowana najniższym kosztem przy pomocy najtańszych firmy (między innymi firmy Koncept z Nakła). Obsługa firmy jest fatalna, reklamacje są przeciągane do granic mozliwości, nikt nie trzyma się terminów prawnych, każdy lekceważy klienta odsyłając go do firm podwykonawczych i zrzucając odpowiedzialność na wszystkich z wyłączeniem siebie. Pisma reklamacyjne są po prostu wyrzucane do kosza, a pracownicy firmy nie mają najmniejszych kompetencji w materii obowiązków, które bardzo nieudolnie wypełniają. Przestrzegam przed zakupem mieszkań od firmy z uwagi na bardzo dużą ilość niedoróbek i wielki problem w realizacji reklamacji, których jest sporo.

Łukasz_1588

19.03.2013

Invest Club

Placówka

Szubin, Sportowa 5

Nie zgadzam się (11)
Firma Koncept lekceważy...
Firma Koncept lekceważy klienta pod każdym względem. Jest między innymi wykonawcą osiedli mieszkalnych, gdzie montuje swoje okna najniższej jakości. Produkt po bardzo krótkim czasie zaczyna się psuć, a firma każdą reklamację traktuje jak zło konieczne. Montażyści firmy nie mają pojęcia o swojej pracy, na reklamację do klienta udaje się osoba wyposażona w czapkę i rękawiczki, która siłą woli stara się rozwiązać problem patrząc na produkt i starając się go "wyleczyć". Telefony w firmie nie są odbierane przez pracowników a właściciel lekceważy wszystko i wszystkich. Osoby chcące dokonać zakupu okien lub innych elementów stolarki otworowej przestrzegam przed firmą Koncept - produkt jest z najniższej półki, obsługa dramatyczna, firma koszmarna

Łukasz_1588

19.03.2013

DTH KONCEPT

Placówka

Nakło nad Notecią, Jackowskiego 4

Nie zgadzam się (113)
W sklepie panował...
W sklepie panował ogólny chaos i nieład. Towary były powykładane niechlujnie, często ten sam produkt znajdował się w różnych miejscach, niejednokrotnie nie było możliwości dopasowania ceny do asortymentu z uwagi na błędnie umieszczone etykiety z cenami. Personel zajmował się próbami ogarnięcia całego zamętu i ciężko było doprosić się kogokolwiek o pomoc przy wskazaniu szukanego produktu. Bywały sytuacje, kiedy sami pracownicy nie wiedzieli, gdzie znajduje się produkt szukany przez klienta.

Łukasz_1588

20.03.2012

Biedronka

Placówka

Tychy, Bielska 132

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi