Opinie użytkownika (8)

Jestem klientem sieci...
Jestem klientem sieci komórkowej WPmobi. Sieć reklamowała się w internecie, jako sieć skierowana do użytkowników korzystających za pomocą telefonu komórkowego internetu i WAP. W tym celu, po każdym doładowaniu konta sumą 5 zł, abonent miał dostawać w prezencie pakiet 100 MB na ściąganie i wysyłanie danych przy łączeniu się ze stroną mini.wp.pl. Ta usługa nigdy u mnie nie została włączona. Za każdym razem łącząc się ze stroną mini.wp.pl była pobierana z mojego konta opłata za połączenie z internetem. Pomimo wielu moich telefonów do Biura Obsługi Klienta, wysyłania e-mail do BOK , sprawa do dziś nie została pomyślnie załatwiona, a moje starania o pozytywne załatwienie sprawy trwają ponad półtora miesiąca.

Łukasz_181

12.05.2009

WP.pl

Placówka

Gdańsk, Traugutta 115 C

Nie zgadzam się (23)
Regały z towarami...
Regały z towarami ustawione są zbyt ciasno, gdy w sklepie jest dużo klientów, trudno przejechać między regałami wózkiem. Pod lodówką z produktami mlecznymi stała kałuża wody. Bardzo złe oznakowanie cenowe towarów. Trudno ustalić cenę towaru, gdyż kartki z cenami wiszą przynajmniej metr od towaru. W pudełkach, w których stoją kartony z sokami i napojami znajdują się pudełka pogniecione. Sprawna obsługa kasy. Miła i kompetentna kasjerka.

Łukasz_181

12.05.2009

Biedronka

Placówka

Kowalewo Pomorskie, Batalionów Chłopskich 10

Nie zgadzam się (18)
Pomimo licznej grupy...
Pomimo licznej grupy klientów, nie wszystkie stanowiska kasjerskie były obsadzone. Powodowało to długie oczekiwanie na złożenie zamówienia. Osoba obsługująca kasę miła i serdeczna. Zamówione produkty spełniały moje oczekiwania. Temperatura kanapek idealna. Obsługa restauracji mogłaby zwrócić większą uwagę na czystość. Stoliki ubrudzone były resztkami jedzenia. Podłoga pod stolikiem lekko się kleiła jak się domyślam od rozlanego słodkiego napoju.

Łukasz_181

27.11.2008

McDonald's

Placówka

Katowice, Plac Wilhelma Szewczyka 2

Nie zgadzam się (24)
Sposób obsługi klienta...
Sposób obsługi klienta jest nieprofesjonalny. Kurier nie dostarczył przesyłki w umówionym dniu, chociaż otrzymałem wcześniej informację SMS, że danego dnia przesyłka dotrze do mnie. Interweniując w telefonicznym biurze obsługi klienta (BOK) spotkałem się z brakiem profesjonalizmu osoby u której chciałem zasięgnąć informacji na temat mojej przesyłki. Telefon wykonany do BOK był stratą czasu, gdyż nic się nie dowiedziałem. Przesyłka dotarła dopiero na następny dzień. Ocena usługi negatywna.

Łukasz_181

27.11.2008

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Obsługa klienta bez...
Obsługa klienta bez zarzutów. Fatalna czystość wody z detergentem umieszczonej w zbiorniku przy dystrybutorze paliwa, służącej do mycia szyb samochodowych. Po umyciu przedniej szyby samochodowej tą wodą, szyby były bardziej brudne niż przed umyciem. Jakość myjki fatalna, niedokładnie ściągała wodę z szyby.

Łukasz_181

20.11.2008

BP

Placówka

Zawiercie, Prezydenta Ignacego Paderewskiego 8 8

Nie zgadzam się (30)
Przejrzysty rozkład kas...
Przejrzysty rozkład kas i punktów obsługi klienta. Czytelna informacja uzyskiwana tuż przy wejściu o uzyskaniu odpowiedniego numerka, który wywołuje klienta do kasy lub punktu obsługi klienta. Czas oczekiwania na podejście do okienka 7 minut. Obsługa rzetelna, miła i fachowa. Osoba, która nie jest wtajemniczona w sprawy bankowe i finansowe jak na przykład fundusze inwestycyjne i fundusze emerytalne na pewno uzyska fachową obsługę. Pracowniczka banku posługuje się zrozumiałym dla laika językiem, sprawnie omijając słowa niezrozumiałe dla osoby nie orientującej się w terminologii bankowej . W banku mogło by być więcej krzeseł przeznaczonych dla klientów oczekujących na podejście do okienka bankowego. Z przykrością stwierdziłem, że w banku nie ma wskazanego miejsca w którym znajduje się toaleta. Ogólna ocena pozytywna.

Łukasz_181

20.11.2008

ING Bank Śląski

Placówka

Zawiercie, Al.Sikorskiego 26

Nie zgadzam się (17)
Towar przejrzyście ułożony...
Towar przejrzyście ułożony na pułkach. Dzięki temu, intuicyjnie można dotrzeć do poszukiwanego produktu. Wózki pozbawione blokady, co pozwala na bezproblemowy dostęp do wózka – nie wiąże się to z koniecznością posiadania przy sobie złotówki, umożliwiającej podjęcie wózka. W sklepie jest czysto i przyjemnie – brak błota na podłodze, co jest częste w innych sklepach , gdy jest deszczowa pogoda. Łatwo dotrzeć do ceny towaru. Problemem jest dość długie, około 5 minutowe oczekiwanie przy stoisku z alkoholem, gdzie obsługa przychodzi po naciśnięciu przez klienta dzwonka. Kasy płynnie obsługiwały klientów. Czas oczekiwania od ustawienia się przy kasie do obsługi przez kasjera wyniósł około 5 minut. Irytujące są małe stoliki przy kasie, gdzie po podliczeniu towaru, kasjer przesuwa produkty. Można się przez to pomylić i przez przypadek podebrać towar osobie która była przy kasie przed nami, a która z duża ilością zakupów jeszcze się nie spakowała. Ogólna ocena jest pozytywna. Zostałem obsłużony zgodnie z normami i kryteriami jakie są dla mnie ważne podczas zakupów.

Łukasz_181

18.11.2008

LIDL

Placówka

Zawiercie, Piłsudskiego 23

Nie zgadzam się (20)
Trudności z ustaleniem...
Trudności z ustaleniem ceny produktu. Tablice informacyjne z cenami są nieprzejrzyste. Trzeba sporo czasu poświęcić, aby na tablicach z cenami odnaleźć cenę konkretnego produktu. Długie oczekiwanie w kolejce do kasy, w przypadku gdy dwa stanowiska kasjerów były wolne. Na regałach z produktami spożywczymi widoczne były produkty kosmetyczne, poutykane między produktami spożywczymi, najpewniej pozostawione zostały przez klientów, którzy w ten sposób zrezygnowali z zakupu. Brudne wózki na zakupy. Dużym plusem wizyty w sklepie była obsługa kasy. Miła i rzetelna kobieta, która w sposób naturalny, z niewymuszonym uśmiechem zaprosiła na zakupy ponownie. Ocena obsługi plus jeden. Ocena pozytywna, choć najniższa z tej pułki. Gdyby wszystkie kasy były czynne, a co za tym idzie skróciłby się czas oczekiwania do kasy, gdyby informacja cenowa była bardziej przejrzysta, i gdyby wózki były czyste ocena byłaby najwyższa. Plus za profesjonalną obsługę przy kasie w postaci kasjerki.

Łukasz_181

13.11.2008

Biedronka

Placówka

Kowalewo Pomorskie, Batalionów Chłopskich 10

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi