Opinie użytkownika (12)

Słabo. Odwiedziłam oddział...
Słabo. Odwiedziłam oddział Santander Consumer Bank w celu wzięcia pożyczki w wysokości 2000 pln. Pracownik zaskoczony moją obecnością, nie przedstawił się, nie zaprosił mnie do biurka (nie wskazał miejsca żeby usiąść), brak analizy potrzeb klienta, odpowiedzi zdawkowe, krótkie, brak rozwinięcia informacji o produkcie- trzeba wyciągać z pracownika. Oferta zrobiona z automatu z kosztem dodatkowego ubezpieczenia bez informacji czemu takie ubezpieczenie służy (rata z ubezpieczeniem podwoiła wysokość mojej raty), co dało wrażenie naciągania klienta- mało wiarygodne zachowanie. Doradca był niedoinformowany, gubił się.Nie jestem zadowolona. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

ANNA_5968

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa posiada...
Rewelacyjnie. Obsługa posiada wiedzę na temat sprzedawanego asortymentu, brakuje tutaj przywitania i pożegnania klienta oraz badania potrzeb klienta. Asortyment dobrej jakości, ale ceny mogłyby być niższe. Warto poczekać na wyprzedaże- jest w czym wybierać. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_5968

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa kompetentna,...
Rewelacyjnie. Obsługa kompetentna, dobrze przeszkolona. Widać elementy powitania i pożegnania klienta oraz badania potrzeb klienta. Sklep przyjemny- lubię tam przychodzić. Ceny mogłyby być niższe- ale ubrania są bardzo dobrze skrojone- Warto! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_5968

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Firma CCC...
Dobrze. Firma CCC jest firmą oferującą but. Obsługa w punktach posiada wiedzę na temat proponowanego asortymentu, ale brakuje tutaj przywitania klienta, wyjścia jemu na przeciw, brak zaangażowania w potrzeby klienta-np. poszukiwanie odpowiedniego modelu, brak propozycji sprawdzenia w innym punkcie jeżeli brakuje odpowiedniego rozmiaru. Być może wynika to z małej ilości pracowników w stosunku do sprzedawanych par obuwia. Miejsce schludne, ale w porównaniu np z firmą KAZAR mniej ekskluzywny. Jakość wyrob Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_5968

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Salon jako...
Rewelacyjnie. Salon jako miejsce przykuwa uwagę- jest czysty, pięknie pachnący i posiada estetycznie dobrany i rozłożony towar, który ułatwia znalezienie pożądanego modelu. Ekspedientki przeszkolone (znające zasady powitania i żegnania klienta), potrafią zbadać potrzeby klienta, odpowiednio się nim zainteresować i pomóc w odnalezieniu poszukiwanego modelu- również poza aktualnym punktem sprzedażowym. Jedynym minusem jest cena obuwia-pojawiają się obniżki sezonowe, ale jak wiadomo wybór wtedy jest mniejszy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

ANNA_5968

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa kompetentna,...
Rewelacyjnie. Obsługa kompetentna, pizza podana na czas, gorąca i pachnąca. Polecam! fajne promocje! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_5968

18.07.2017

Telepizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. świetna obsługa...
Rewelacyjnie. świetna obsługa i promocje, stacje czyste i pachnące. Ceny atrakcyjne. Polecam te stacje! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_5968

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Stacje...
Bardzo dobrze. Stacje czyste, obsługa miła i pomocna, paliwo dobrej jakości, konkurencja ma lepsze promocje cenowe Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_5968

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. przy ostatniej...
Dobrze. przy ostatniej wizycie bardzo długo czekałam na realizację zamówienia, po długim oczekiwaniu otrzymałam zamówione lody oraz kanapki, ale lody były rozpuszczone i nie nadawały się do jedzenia- zareklamowałąm- zostały wymienione, niestety kosze były przepełnione, a stoliki brudne. Bardzo możliwe, że była to sytuacja niestandardowa, bo był to Dzień Matki- brak wolnych stolików Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

ANNA_5968

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. kontakt z...
Super. kontakt z pracownikami bardzo dobry, pracownicy pomocni, jakość obsługi bardzo dobra. Cena nie należy do najniższych. Stacja zawsze schludna i pachnąca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

ANNA_5968

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna, dobrze dobrana...
Rewelacyjna, dobrze dobrana i przeszkolona ekipa, chętna do pomocy i z poczuciem humoru. Towar zawsze świeży, daty świeżości pod kontrolą. Bardzo lubię robić w tym sklepie zakupy!!! Z całą odpowiedzialnością polecam!!!

ANNA_5968

17.06.2017

LIDL

Placówka

Lublin, Jana Pawła II 37

Nie zgadzam się (0)
Pierwsze wrażenie nieciekawe-...
Pierwsze wrażenie nieciekawe- odrzuciło mnie na długi czas od wizyt w tym sklepie. Podczas podawania wędlin pani jedną dłoń trzymała w foliowej rękawiczce, natomiast drugą nieosłoniętą pomagała sobie dotykając bezpośrednio świeży, niepakowany towar. Moje złe wrażenie spotęgował fakt, że pracownik tuż przed procesem ważenia używał długopisu i przewracał kartki, noszące ślady wielokrotnego użycia, po czym rąk nie umył. Zwróciłam grzecznie uwagę, że towar podawany jest niehigienicznie- widziałam obruszenie pracownika, po czym ponownie zrobił to samo- moim zdaniem brak przeszkolenia personelu. Ostatecznie zrezygnowałam z zakupu wędliny. Po kilku tygodniach proces wyglądał zdecydowanie lepiej- pracownicy przestrzegali higieny. Kasjerki nadrabiają braki. Sklep na chwilę obecną oceniam na dobry

ANNA_5968

17.06.2017

Aldik

Placówka

Lublin, Agatowa 7

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi