Opinie użytkownika (138)

Spędziłem 1 noc...
Spędziłem 1 noc w hotelu z soboty na niedzielę. Hotel wybrałem ze względu na jego lokalizację. Położony jest w samym centrum miasta. Obsługa hotelu w recepcji była bardzo uprzejma i miła. Nie musiałem w ogóle czekać na obsłużenie. W recepcji pracowały 2 osoby. Zarówno przed wejściem do hotelu jak i w holu wejściowym było czysto. Wejście do hotelu było bardzo dobrze odśnieżone pomimo dużych opadów śniegu. Sam pokój był duży, ładnie urządzony i dobrze posprzątany. Nie widać było żadnego kurzu. W pokoju był sejf. Z okien hotelu rozciąga się bardzo ładny panoramiczny widok na Warszawę. Śniadanie w hotelu było bardzo smaczne i był duży wybór potraw. Jedyną wadą był ekspres do kawy, który bardzo chlapał mlekiem. Przy wyjeździe z hotelu i zdawaniu kluczy zostałem pożegnany, podziękowano mi za wizytę i zaproszono do kolejnych wizyt. Gorąco polecam ten hotel.

Adam_88

15.03.2010

Orbis

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 94/98

Nie zgadzam się (21)
Zadzwoniłem do sklepu...
Zadzwoniłem do sklepu ok. godziny 14 z zapytaniem o dostępność jednego z produktów. Po potwierdzeniu przez pracownicę sklepu, poprosiłem o odłożenie dla mnie interesujących mnie butów. Miałem przyjechać za 2-3 godziny. Po przyjeździe do sklepu, zgłosiłem się do pracownika sklepu i ten wyniósł mi karton z interesującymi mnie butami. Potem postanowiłem przymierzyć jeszcze jedną parę butów. Do zamierzenia podano mi buty z zaplecza. Pan krótko opisał mi interesujące mnie buty. Przy kasie płacąc za obie pary butów, Pan zaproponował mi środki ochronne do każdej z kupowanej par butów. Poinformował mnie o sposobie ich używania. Obsługa sklepu zachowuje się bardzo swobodnie, ale jest bardzo miła i uprzejma. Każdego z klientów witają mówiąc „dzień dobry”. W sklepie był porządek i wszystkie produkty (buty) poukładane były na półkach w jedną stronę.

Adam_88

17.12.2009

ECCO

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 104/122

Nie zgadzam się (20)
Poszedłem wykupić zabieg...
Poszedłem wykupić zabieg dla żony. Wcześniej przejrzałem w Internecie listę zabiegów oferowanych przez ten salon. Wstępnie wybrałem jeden. Jednak jak poszedłem bezpośrednio do salonu poprosiłem Panią o jakąś rekomendację. Pani ograniczyła się jedynie to takiego opisu zabiegów jaki był na stronie internetowej. Była miła, ale w ogóle się nie uśmiechała. Kolejna wada to umieszczenie czytnika do płatności kartą w miejscu niewidocznym dla klienta – pod blatem biurka. Jest to bardzo niebezpieczne zwłaszcza dla kart kredytowych, do których nie jest wymagany PIN. Poza tym muszę przyznać, że w salonie było bardzo czysto, klimatyzacja delikatnie chłodziła powietrze (nie było za zimno). Na stoliku stała mała dekoracja z suszonych kwiatów.

Adam_88

17.09.2009

Terra Spa

Placówka

Warszawa, Mokotowska 57

Nie zgadzam się (30)
Kawiarnia ta znajduje...
Kawiarnia ta znajduje się przy bardzo cichej ulicy odchodzącej od katedry. Nie jest to duża kawiarnia, ale wystrój ma stylizowany na okres początku XX wieku. Bardzo dobrym pomysłem w wystroju tej kawiarni są stare i zniszczone krzesła i sofy. Bardzo czysto jest w całej restauracji jak i w toalecie. Jest w niej posprzątane, nie brakuje ani papieru, ani mydła. Troszeczkę gorzej wygląda obsługa. Młodzi kelnerzy stoją bowiem praktycznie cały czas przed wejściem do kawiarni i po podaniu nam zamówienia nie pojawili się już więcej na górnym piętrze. Trudno było więc poprosić ich nawet o rachunek, dlatego sami zeszliśmy na dół i opłaciliśmy rachunek.

Adam_88

07.09.2009

Cafe Kamienica

Placówka

Gdańsk, Mariacka 37/39

Nie zgadzam się (31)
Pojechałem na stację...
Pojechałem na stację benzynową zatankować samochód i zjeść coś ciepłego. Zjazd do stacji jest bezpieczny ponieważ wydzielony jest specjalny pas do skrętu w lewo do stacji. Na samej stacji jest czysto i nie ma żadnych śmieci. Dystrybutory paliwa są jednak już bardzo stare. Ponieważ zatankowałem odpowiednią ilość paliwa, Pan poinformował mnie, że mogę wziąć udział w specjalnym konkursie organizowanym przez Orlen. Powiedział mi o szczegółach konkursu i na koniec wręczył specjalną ulotkę. Zamówionego przeze mnie hot doga przygotowywał w specjalnych rękawiczkach, które na koniec wyrzucił do kosza.

Adam_88

01.09.2009

ORLEN

Placówka

Ciechanów, Płocka 35

Nie zgadzam się (32)
Około roku temu...
Około roku temu zapisywałem siostrę do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych prowadzonego przez PZU. W tym celu udaliśmy się do siedziby przy Al. Jana Pawła II w Warszawie. Bardzo łatwo jest to trafić, ponieważ siedziba znajduje się w centrum miasta, w dużym, ładnym biurowcu. Początkowo obsługa odbywała się na parterze biurowca. Osób oczekujących na obsługę było dużo, a miejsc siedzących mało, więc sporo osób stało. Biorąc pod uwagę czas obsługi każdego klienta, nie była to komfortowa sytuacja. Przyznać należy jednak, że do dyspozycji klientów była woda. Sama obsługa nie trwała zbyt sprawnie. Osoba nas obsługująca kilkakrotnie (dwa lub trzy razy) dzwoniła do innych osób zatrudnionych w PZU i dopytywała się o szczegóły nas interesujące. Raz nawet zostaliśmy poproszeni o poczekanie, a pracownik nas obsługujący udał się na inne piętro. Nie było go przez około 5 minut. Potem obsługa trwała już krótko i sprawnie. Na koniec dostaliśmy również różne broszury informacyjne o interesującym nas funduszu.

Adam_88

01.09.2009

PZU

Placówka

Warszawa, Aleja Jana Pawła II 24

Nie zgadzam się (26)
Zatrzymałem się na...
Zatrzymałem się na stacji żeby odpocząć i napić się kawy. Stacja jest dobrze oznakowana i widoczna dla kierowców, ponieważ znajduje się przy trasie nr 7. Na samej stacji jest czysto i nie ma żadnych śmieci. Na terenie stacji jest niewielki parking dla samochodów. Artykuły na półkach w sklepie są poukładane, a ceny pod nimi dobrze widoczne. Nie zauważyłem braków na pułkach z jakimkolwiek towarem znajdującym się w sklepie. Obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Pracownicy stacji benzynowej mieli ładne, czyste stroje firmowe, a sami wyglądali zadbanie. Kawę mogę polecić – bardzo smaczna jak w każdym Orlenie. W toalecie na stacji było czysto, ale nie było żadnych artykułów higienicznych (np. mydła, papieru). Natomiast kran przy umywalce był uszkodzony i kręcił się w obie strony.

Adam_88

25.08.2009

ORLEN

Placówka

Ostróda, Szosa Elbląska 2

Nie zgadzam się (20)
Poszedłem z żoną...
Poszedłem z żoną na obiad. Trafienie do budynku, w którym znajduje się restauracja, nie sprawiło żadnego kłopotu ponieważ znajduje się ona przy głównym deptaku miasta. Usiedliśmy w ogródku. Ogródek jest bardzo wąski i ciężko przechodzi się między stolikami. W przejściu w tym ogródku w jednym miejscu brakuje 1 kostki brukowej i jest w tym miejscu dziura. W brzydki sposób oddzielony jest ogródek od zaplecza dla tej części restauracji. Ogródek od zaplecza oddzielony jest specjalną matą, w której znajdują się już pewne ubytki. Obsłużeni zostaliśmy bardzo szybko i sprawnie. Kelnerka była miła i uprzejma, ale nie zaproponowała nam nic na deser. Sami zapytaliśmy w końcu o niego. Dania były bardzo smaczne, ale dało się zauważyć, że porcje są już mniejsze niż dotychczas (w porównaniu do restauracji tej sieci w Warszawie). Bardzo dużo było warzyw, a relatywnie mniej mięsa. Poza tym zastawa stołowa była wyszczerbiona – nie dostaliśmy żadnej sztuki zastawy stołowej (miseczka na przekąskę, talerz do dania głównego i miseczka do ryżu) bez wyszczerbień.

Adam_88

25.08.2009

Sushi 77

Placówka

Sopot, Bohaterów Monte Cassino 53

Nie zgadzam się (25)
Pojechałem zatankować samochód....
Pojechałem zatankować samochód. Stacja jest dobrze oznakowana i widoczna dla kierowców, ponieważ znajduje się przy trasie Hel – Gdańsk. Zjazd do stacji jest bezpieczny ponieważ wydzielony jest specjalny pas do skrętu w lewo do stacji. Na samej stacji jest czysto i nie ma żadnych śmieci. Na terenie stacji jest duży parking dla samochodów. Artykuły na półkach w sklepie są poukładane, a ceny pod nimi dobrze widoczne. Nie zauważyłem braków na pułkach z jakimkolwiek towarem znajdującym się w sklepie. Obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Pracownicy stacji benzynowej mieli ładne, czyste stroje firmowe, a sami wyglądali zadbanie. Do zakupionego paliwa dokupiłem jeszcze 2 kawy z ciastkami. Kawę mogę polecić – bardzo smaczna. W toalecie na stacji było bardzo czysto i nie brakowało artykułów higienicznych (np. mydła, papieru).

Adam_88

25.08.2009

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Pojechałem zatankować samochód....
Pojechałem zatankować samochód. Stacja jest dobrze oznakowana i widoczna dla kierowców. Na samej stacji jest czysto i nie ma żadnych śmieci. Również artykuły na półkach w sklepie są poukładane, a ceny pod nimi dobrze widoczne. Nie zauważyłem braków na pułkach z jakimkolwiek towarem. Jedynie na półce znajdującej się za pracownikami obsługującymi kasy był bardzo duży nieporządek. Znajdowały się tam porozrzucane żarówki samochodowe oraz jakieś dokumenty. Obsługa trwała sprawnie, a pracownik mnie obsługujący zapytał się mnie czy zbieram punkty premiowe BP.

Adam_88

25.08.2009

BP

Placówka

Ciechanów, Mławska 9

Nie zgadzam się (21)
Pojechałem zatankować samochód....
Pojechałem zatankować samochód. Stacja jest dobrze oznakowana i widoczna dla kierowców. Zjazd do stacji jest bezpieczny ponieważ wydzielony jest specjalny pas do skrętu w lewo do stacji. Na samej stacji jest czysto i nie ma żadnych śmieci. Również artykuły na półkach w sklepie są poukładane, a ceny pod nimi dobrze widoczne. Nie zauważyłem braków na pułkach z jakimkolwiek towarem znajdującym się w sklepie. Obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Pracownicy stacji benzynowej mieli ładne, czyste stroje firmowe, a sami wyglądali zadbanie.

Adam_88

25.08.2009

ORLEN

Placówka

Władysławowo, Gdańska 105/107

Nie zgadzam się (27)
Poszedłem z żoną...
Poszedłem z żoną na obiad. Część stolików restauracji znajduje się w tzw. food cort. Trzeba przyznać, że w tej wspólnej części jest bardzo czysto, a kelnerzy na bieżąco chodzą i myją stoliki oraz ustawiają krzesełka. Kelner nas obsługujący był uprzejmy i chętnie doradzał nam przy wyborze potraw. Potrawy dostaliśmy szybko, ale moja potrawa nie była zbyt ciepła. Potrawami tymi (sałatka cezar i shoarma) można było się najeść (wielkość porcji była wystarczająca). Jeden z kelnerów miał przybrudzony (dwie plamy) fartuch. Ponieważ jednak ich fartuchy mają kolor ciemno brązowy nie było to aż tak widoczne.

Adam_88

12.08.2009

Sphinx

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (22)
Pojechałem zatankować samochód....
Pojechałem zatankować samochód. Po zatankowaniu udałem się do kas. Obsługa prowadzona była przez 2 osoby i przebiegała sprawnie. Pan obsługujący mnie zaraz po moim podejściu do kasy zaproponował mi zakup innych produktów znajdujących się w promocji. Na koniec poinformował mnie o doliczonych punktach za zakupione paliwo oraz o aktualnie posiadanych punktach VITAY. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to, że jeden z pracowników pracujących przy dyspozytorach pomagał przy awarii samochodu jakiejś pani. Teren stacji benzynowej, zarówno na zewnątrz jak i w budynku, był bardzo czysty i zadbany.

Adam_88

12.08.2009

ORLEN

Placówka

Warszawa, Trakt Brzeski 41

Nie zgadzam się (20)
Poszedłem do sklepu...
Poszedłem do sklepu kupić pralkę. Wejście do sklepu jest zaraz na początku centrum handlowego, więc bardzo łatwo do niego trafić. Wybór produktów jest bardzo duży. Zaraz kiedy z żoną podszedłem do części sklepu, w której wystawione były pralki podeszła do nas sprzedawczyni i zaoferowała pomoc. Na początku postanowiliśmy jednak rozejrzeć się sami. Parametry wszystkich pralek były opisane w widocznym miejscu. Kiedy ze wszystkich pralek wybraliśmy dwie, poprosiliśmy sprzedawczynię o pomoc. Pani wzięła do ręki kartki z opisami i nie powiedziała nic więcej poza tym co było napisane na tych kartkach. Dodała tylko jedną uwagę odnośnie firm produkujących obie pralki otrzymaną niedawno od serwisanta. Produkty na pułkach były poukładane, a na pułkach nie było kurzu. Obsługa kasowa przebiegła sprawnie (nie było żadnej kolejki).

Adam_88

12.08.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1/3

Nie zgadzam się (18)
Poszedłem zrobić drobne...
Poszedłem zrobić drobne zakupy (głównie soki). Sklep jest bardzo mały i jest w nim ciasno. Trudno jest mijać się z innymi klientami pomiędzy półkami. Wybór produktów jest mały – np. nie ma w ogóle owoców. Największy wybór jest alkoholi i napojów gazowanych. W sklepie jest czysto, chociaż część produktów wystawiona jest na podłodze. Obsługa prowadzona była przez 2 panie, ale jedna z nich zajęta była pisaniem wiadomości sms.

Adam_88

06.08.2009

Żabka

Placówka

Karpacz, Konstytucji 3 Maja 10b

Nie zgadzam się (20)
Poszedłem zrobić zakupy...
Poszedłem zrobić zakupy spożywcze (głównie owoce i soki). Niestety owoców było bardzo mało, a te które były wystawione, były już bardzo słabej jakości (poobijane, przygniłe). Jedynym owocem, który zdecydowałem się kupić to arbuz. Przy stoiskach z owocami brak było torebek do ich pakowania. Podobnie było w przypadku warzyw. Dopiero po interwencji jednego z klientów torebki doniósł ochroniarz. W sklepie było czysto, nie było resztek kartonów, czy opakowań na półkach i na podłodze. Kolejka do kas była duża ponieważ tylko jedna kasa była czynna.

Adam_88

06.08.2009

NETTO

Placówka

Szklarska Poręba, Turystyczna 8A

Nie zgadzam się (28)
Zadzwoniłem do telefonicznej...
Zadzwoniłem do telefonicznej infomacji Samsunga, żeby porozmaiwać na temat naprawy gwarancyjnej lodówko - zamrażarki po szkodzie spowodowanej przepięciem elektrycznym. Dodzwoniłem się bez żadnego telefonu. Poza informacją o nagrywaniu rozmów praktycznie nic nie czekałem na połączenie z konsultantem. Pan w infolinii był uprzejmy, wypytał się szczegółowo o wszystko i poinformował o przysługujących mi uprawnieniach. Podał mi również telefon do serwisu w celu bezpośredniego kontaktu.

Adam_88

20.07.2009

Samsung

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Poszedłem z żoną...
Poszedłem z żoną na obiad. Kelner podał nam menu stojąc za mną w momencie kiedy siadałem za stolikiem. Obsługa trwała bardzo szybko – na potrawę żona czekała tylko ok. 5 minut. Kelner był miły i dwukrotnie podchodził do nas pytając się, czy czegoś nam jeszcze nie potrzeba. Kelnerzy mieli na sobie czyste stroje firmowe. Na koniec kiedy chcieliśmy zapłacić za rachunek okazało się, że jest awaria kasy fiskalnej i nie ma możliwości wydrukowania paragonu.

Adam_88

08.07.2009

Sphinx

Placówka

Wrocław, Rynek 39/40

Nie zgadzam się (20)
Nocowałem w tym...
Nocowałem w tym hotelu z czwartku na piątek. Hotel położony jest w bardzo dobrym miejscu – przy samym Rynku. Obsługa hotelu jest uprzejma i sympatyczna. Na moją prośbę mogłem bez żadnych obciążeń finansowych przedłużyć pobyt w pokoju o 2 godziny. Hotel znajduje się w zabytkowej kamienicy i chyba z tego powodu nie ma w nim klimatyzacji. Poza tym winda jest już bardzo stara. Bliskie położenie hotelu względem Rynku jest jego niewątpliwą zaletą, ale rodzi też pewne niedogodności. Ponieważ w hotelu nie ma klimatyzacji, w gorące noce i dni trzeba otwierać okna, a niestety ruch samochodowy jest w tej okolicy duży i w związku z tym w pokojach jest momentami bardzo głośno. Odnośnie śniadań muszę zaznaczyć, że wystawione były jogurty, których data ważności skończyła się ok. miesiąca wcześniej. Pokoje są czyste i tak urządzone by jak najdokładniej odwzorowywać epokę, z której pochodzi kamienica. Hotel jest wart polecenia jeśli komuś zależy na spędzeniu wolnego czasu w centrum. Jeśli ktoś chce odpocząć to jest to zdecydowanie za „głośny” hotel.

Adam_88

08.07.2009

Hotel Dwór Polski

Placówka

Wrocław, Kiełbaśnicza 2

Nie zgadzam się (16)
Poszedłem zjeść obiad....
Poszedłem zjeść obiad. Po wejściu do lokalu zostałem powitany przez kucharza i kelnerkę stojącą przy barze. Zaraz po zajęciu miejsca kelnerka podała mi kartę. Zamówiłem zestaw za 89 zł. Zamówioną potrawę otrzymałem bardzo szybko i ładnie podaną. Potrawa również bardzo mi smakowała. Dwa zastrzeżenia mam do wystroju lokalu. Pod sufitem widoczne są duże rury wentylacyjne biegnące od baru oraz przewody od klimatyzatora. Wygląda to bardzo nieładnie. W toalecie restauracji jest mało wygodny kran nad umywalką. Jest on bardzo krótki, mimo że misa umywalki jest znacznie większa. Ręce trzeba trzymać bardzo blisko kranu, przez co umycie rąk nie jest łatwe. Obsługa restauracji (kelnerka) była bardzo miła i sympatyczna – dwukrotnie podchodziła do mnie z pytaniem, czy czegoś jeszcze mi nie podać.

Adam_88

07.07.2009

Sushi 77

Placówka

Wrocław, Nożownicza 1

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi