Opinie użytkownika (13)

Chciałam się rozejrzeć...
Chciałam się rozejrzeć w tym sklepie na dziale AGD, a dokładnie chodziło o lodówkę. Dość długo czekałam na osobę pracującą na tym dziale, postanowiłam sama znaleźć ta osobę. Zostałam odesłana do innej osoby, która znowu dalej mnie do innej odesłała... W końcu przyszedł do mnie jakiś pracownik, który nie za wiele wiedział na temat lodówek, a mianowicie tylko tyle, ile udało mu się odczytać z informacji naklejonych na każdą lodówkę... Pracownik nic nie potrafił mnie do żadnej przekonać, jego zdaniem powinnam sama już wiedzieć czego chce. Jeśli tak, to po co w ogole w sklepach tego tylu każdy dział ma swoich pracowników?????

Agnieszka_178

05.06.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (14)
Zabrakło mi paliwa...
Zabrakło mi paliwa kilkaset metrów przed stacją, wiec z karnisterkiem pomaszerowałam na najbliższa stację: padło na LOTOS. Pracownik na dystrybutorach bardzo miło mnie powitał i od razu zaproponował mi pomoc. Udałam się do kasy aby zapłacić, jedna z osób za lada była wolna, ale usłyszałam " do następnej". Nie zrozumiałam, i zapytałam do czego następnego? niee usłyszałam odpowiedzi. Ustawiłam się do drugiej kasy..Pan zamiast mnie skasować ,zaczął sobie przeze mnie odbierać pocztę od listonosza, potem jak już listonosz odszedł ,jakiś inny klient" wetknął się w kolejkę", i sprzedawca z zadowolona miną go obsłużył. Nie za bardzo rozumiałam o co chodzi. Nie lubię stacji Lotos, gdyby nie fakt, ze zabrakło mi benzyny na pewno na nią bym nie zajechała.. Dawne negatywne wrażenie znowu się powtórzyło.

Agnieszka_178

05.06.2009

LOTOS

Placówka

Gdańsk, Elbląska 135

Nie zgadzam się (22)
W sklepie chciałam...
W sklepie chciałam kupić fluid, nie znałam zbyt "topografii sklepu", pierwszy napotkany pracownik, pomógł mi znaleźć poszukiwany produkt, ucieszyłam się, ze szybko się udało wyjść ze sklepu. W domu moje zadowolenie zniknęło, gdy zobaczyłam, ze produkt był do połowy zużyty i spora część była rozlana w zakrętce tubki.....Szkoda pieniędzy.

Agnieszka_178

28.05.2009

Super-Pharm

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (20)
Po zatankowaniu paliwa...
Po zatankowaniu paliwa na stacji Shell, poszłam zapłacić. W środku było 2 panie, tyle że jedna faktycznie obsługiwała kolejkę, a druga (p.Agata) zajęła się układaniem batoników....Nie byłoby może w tym nic złego gdyby nie fakt, ze kolejka była spora i stale się powiększała....w rozzłoszczonych klientów.

Agnieszka_178

28.05.2009

Shell

Placówka

Sopot, Al. Niepodległości 897

Nie zgadzam się (25)
Zaszłam dziś do...
Zaszłam dziś do sopockiego oddziału Nordea Bank. W życiu nikt w takim tempie nie zajął się mną-klientem. Nie zdążyłam nawet wejść i otworzyć do końca drzwi, a już słyszałam skierowane do mnie " w czym mogę służyć"? Nie mogłam powstrzymać śmiechu.

Agnieszka_178

28.05.2009

PKO BP

Placówka

Sopot, Bohaterów Monte Cassino 21

Nie zgadzam się (21)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Dość często jestem...
Dość często jestem klientem na tej stacji, czasem tankuje,a czasem kupuje po prostu kilka rzeczy,no z artykułów spożywczych. Dziś wpadłam na stację po kilka drobnych rzeczy.Zazwyczaj są 2 osoby obsługujące klientów za kasą.Dziś był tylko jeden pracownik,a więc co za tym idzie - spora kolejka.Postanowiłam się jeszcze rozejrzeć i poczekać aż przyjdzie druga osoba z obsługi lub kolejka się zmniejszy.Gdy zdecydowałam stanąć w tej długiej -niezmniejszającej się kolejce przyszła wyczekiwana 2 osoba.Gdy podeszłam żeby zapłacić kobieta zapytała mnie "A pani co"? Troszkę mnie to zaskoczyło. Podałam to co chciałam kupić, i kolejny raz wyszłam z tej stacji lekko zdziwiona podejściem personelu do klientów.

Agnieszka_178

22.05.2009

BP

Placówka

Sopot, Al.Niepodlegođci 6

Nie zgadzam się (24)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z koleżanką do poleconego salonu optycznego w Galerii Bałtyckiej, aby wybrać dla niej nowe oprawki.Słyszałyśmy bardzo dobre opinie na temat salonu.Faktycznie, wybór oprawek był dość spory,ceny zaskakująco niewygórowane....ale jakość obsługi pozostawała wiele do życzenie.W salonie w tym samym czasie znajdowało się około 4 klientów,którzy również oglądali asortyment. Czekałyśmy około 20 minut zanim ktokolwiek z obsługi się nami zainteresował do tego stopnia by podejść i nam pomóc przy wyborze, by nam doradzić.Gdy już się doczekałyśmy, pani sprzedawczyni potraktowała nas dość opieszale, i bardzo szybko zajęła si już innym klientem. Byłyśmy zdane na siebie.

Agnieszka_178

14.05.2009

Fielmann

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (19)
Wsiadając do autobusu...
Wsiadając do autobusu linii 122 na jednym z sopockich przystanków ( trasa w kierunku PKP Wrzeszcz), kupowałam bilet dla siebie oraz dla córki. Wiem, ze kierowcy bardzo lubią gdy pasażerowie w takich przypadkach maja wyliczone kwoty, wiec troszkę się zmartwiłam- gdyż ja właśnie jej nie miałam. Kierowca okazał sie bardzo miły i uprzejmy, od razu nawiązał kontakt z moją córką.To jej wręczył bilety, "dorzucając gratis uśmiech".

Agnieszka_178

14.05.2009

ZKM Gdańsk

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Wybierając się w...
Wybierając się w piątkowy wieczór na kolację do gdyńskiego Sioux miałam nadzieję, ze zastanę jakiś stolik wolny- bez wcześniejszej rezerwacji. Bardzo się zdziwiłam,w sumie było tam prawie pusto. Kelner przywitał nas już przy drzwiach, tzn. "szedł za nami" do wybranego stolika, by od razu-zanim jeszcze usiedliśmy - wręczyć menu. Inny kelner który nas w dalszej części "wyjścia" obsługiwał miał uśmiech przyklejony do twarzy, była bardzo miły i kontaktowy. Na zamówienie czekaliśmy około 30 minut. Warto było, jedzenie było wyśmienite. Ceny całkiem rozsądne. Zastanawiające było tylko to, ze przez cały czas pobytu w lokalu, kelnerzy którzy "się nudzili" dość niedyskretnie przyglądali naszemu stolikowi. Ogólnie miła atmosfera, szkoda tylko ,że górna część lokalu była zamknięta- znowu.

Agnieszka_178

12.05.2009

Sioux

Placówka

Gdynia, Skwer Kościuszki 17

Nie zgadzam się (21)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z przyjacielem na kolacje do restauracji Sioux w Sopocie. Ledwo zdążyliśmy wejść i usiąść się przy wybranym stoliku pojawił się koło nas już uśmiechnięty kelner. W sposób bardzo miły i życzliwy podał nam menu, dając czas na przemyślenie zamówienia. Nasze zamówienie zostało bardzo szybko zrealizowane, nasze podniebienia były w siódmym niebie.Kolacja wyśmienita. Po prośbie o rachunek,czekaliśmy na niego bardzo krótko. Toaleta w restauracji bardzo miła i przyjazna. Kelner pożegnał się z nami bardzo uprzejmie i zaporsił ponownie do odwiedzenia lokalu.

Agnieszka_178

08.05.2009

Sioux

Placówka

Sopot, Bohaterów Monte Cassino 17

Nie zgadzam się (18)
W piątkowe południe...
W piątkowe południe zajechałam na stacje benzynową aby zatankować. W kolejce wpadło mi w oko jeszcze kilka innych rzeczy,przy kasie okazało się jednak ,ze nie mam przy sobie karty,aby uiścić zapłaty.Kasjer był zupełnie bezradny,nie wiedział co ma w takiej sytuacji zrobić. Na plakietce nie widniało "praktykant",wiec tym bardziej byłam zaskoczona.Przez około 2 minuty trwało zastanawianie się "co dalej", w końcu zaproponowałam,ze za 20 minut będę już z powrotem z karta na stacji ( stacja położona dość blisko mojego miejsca zamieszkania) Kasjer zgodził się bez zastanowienia, nie oczekiwał ode mnie żadnego zabezpieczenia,danych,niczego. oczywiście wróciłam na stację za 20 minut,sfinalizowano transakcję i odjechałam.

Agnieszka_178

08.05.2009

BP

Placówka

Sopot, Al.Niepodlegođci 6

Nie zgadzam się (22)
Badanie dotyczyło zwykłego...
Badanie dotyczyło zwykłego kredytu konsumenckiego w wysokości 5 tys. Ocena wysoka, tak samo jak jakość obsługi przez pracownika banku.

Agnieszka_178

16.10.2008

Bank Ochrony Środowiska

Placówka

Sopot, Kościuszki 5

Nie zgadzam się (25)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do salonu samochodowego Forda w Gdańsku celem zbadania jakości usług.Byłam zainteresowana zakupem samochodu o wartości około 50 tys zł.Ubrana byłam nieadekwatnie do sytuacji (specjalnie). Mimo iż znam się doskonale na samochodach udawałam osobę, która wie tylko " gdzie znajduje się kierownica,i jak się jeździ". Aby nie było łatwo, zdecydowałam się kupić samochód w kolorze,w którym jest dość rzadko dostępny. Byłam zaskoczona wielką uprzejmością i znajomością tematu motoryzacyjnego przez handlowca, nawet zaczął mi opowiadać anegdoty samochodowe:)Uważam,że to była jedna z najmilszych "wizyt ".

Agnieszka_178

20.08.2008

Ford

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 256

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi