Opinie użytkownika (8)

Odwiedziłam sklep...
Odwiedziłam sklep Reserved w Siedlcach mieszczący się na ul. Piłsudskiego. Trafiłam na dużą obniżkę cen z powodu zbliżającej się nowej kolekcji. Ku mojemu zdziwieniu tłumów w sklepie nie było, wręcz przeciwnie, byłam jedyną klientką w dziale odzieży damskiej. Owszem ceny były atrakcyjne, ale odnalezienie swojego rozmiaru graniczyło z cudem. Ubrania porozrzucane były gdzie popadnie, część asortymentu pospadała z wieszaków, a pracownice jak gdyby nigdy nic śmiały się i rozmawiały między sobą. Niestety nie zakupiłam nic w tym sklepie, ponieważ nie potrafiłam się odnaleźć w tym bałaganie, a pytając obsługę na sali sprzedaży o konkretny rozmiar usłyszałam jedynie, iż cały towar jest wyłożony, jak znajdę swój rozmiar to oznacza, ze jest, a jak nie to nie ma. Personel nie wykazał odrobiny zainteresowania, nie był miły, ani pomocny. Ze względu na bałagan, ogólny, niedbały wygląd stoiska i obsługę zdecydowanie nie polecam tego sklepu.

Aqś

09.02.2012

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach postanowiłam odwiedzić stoisko Grey Wolfa mieszczące się w Galerii S w Siedlcach. Bardzo lubię ubrania zakupione w tamtym miejscu, dlatego staram się regularnie tam zaglądać. Od dłuższego czasu poszukuję konkretnego sweterka i opisując dokładnie wymarzoną bluzkę zapytałam pracownicy obsługującej na tym stoisku, czy dostanę taką rzecz i czy będzie dostawa z najbliższym czasie. Pracownica odburknęła jedynie ,że nie wie czy jest taki sweterek na stoisku, dodała jeszcze,że były,ale chyba już nie ma. Zdziwiło mnie takie zachowanie, ponieważ skoro tam pracuje to powinna wiedzieć jaki asortyment ma na sklepie. Zapytałam po raz kolejny, czy będzie dostawa takich bluzek, ale obsługująca mnie pani powiedziała ironicznie,że ona nie wie jaki towar przyjdzie przy kolejnej dostawie. Zadowolona jestem z ubrań zakupionych w tym sklepie, ale obsługa jest bardzo nie przyjemna i arogancka.

Aqś

08.02.2012

Grey Wolf

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Robiąc zakupy...
Robiąc zakupy w Stokrotce na ul. Młynarskiej w Siedlcach bardzo zawiodłam się na obsłudze działu mięsnego. Kolejka była bardzo długa,ponieważ następnego dnia obchodziliśmy Święto Niepodległości 11go Listopada. Z powodu zamkniętych sklepów był to ostatni dzwonek na zakupy.Poprosiłam o zważenie 30 dag wędliny. Zdziwienie moje było ogromne,ponieważ obsługująca mnie pani powiedziała,ze ma niezaczęta paczkę tej wędliny i nie będzie jej otwierała.Grzecznie zapytałam dlaczego nie możne mi otworzyć i zważyć,skoro widzę za szybą ,ze towar jest na stanie.Usłyszałam,ze jutro jest sklep zamknięty i specjalnie dla mnie towar nie będzie otwierany,bo się popsuje. Była godzina 18ta, sklep w ten dzień czynny był do godz.22,a za mną w kolejce jeszcze ok 15 osób. Nie wykluczone,ze ktoś jeszcze poprosi o tą wędlinę,a poza tym ja nie proszę o 3 plasterki, tylko 30dag.Moje argumenty nie były jednak wystarczające i towar nie został mi wydany. Rozumiem,ze otwarty asortyment szybciej się popsuje,ale to był tylko jeden dzień Świąt i skoro towar widnieje na wystawie dlaczego nie został wydany? Podchodząc do kasy zwróciłam również uwagę na kiepskie zatowarowanie,ale z pewnością wynikało to z dużego ruchu w sklepie przed zbliżającym się Świętem. Obsługa przy kasie była kompetentna,wyglądała schludnie i ubrana była wg standardów.

Aqś

18.11.2011

Stokrotka

Placówka

Siedlce, 11 Listopada 43d

Nie zgadzam się (3)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach weszłam na stoisko "MIKOS" w Siedlcach. Już w progu zauważyłam leżące na podłodze bluzki,które najprawdopodobniej pospadały z wieszaków. Z grzeczności poinformowałam o tym Panią , która stała za kasa,ale niestety... nie zareagowała. Rozejrzałam sie dokładniej i z przykrością stwierdziłam ,iż towar jest niedbale poskładany,a co drugi wieszak wisi "jak chce" Owszem asortyment bogaty i ciekawy,lecz gdy przymierzałam sweterek obsługa nie wykazała odrobiny zainteresowania. Faktem jest ,ze nie byłam jedyną klientką ,ale ze strony obsługi nie było nawet kontaktu wzrokowego. Wyszłam z przymierzalni, nie spiesząc sie odwiesiłam sweterek na miejsce. A bluzki na podłodze jak lezały.... tak lezą. Pracownik miał nadmiar obowiązków. Zadowolic klienta wbrew pozorom nie jest łatwe, dochodzi do tego duza powierzchnia sklepu, która powinna byc utrzymana w czystosci,a w tym przypadku było wiele do zyczenia. Uwazam,ze wieksza ilośc pracowników byłaby dobrym rozwiązaniem zarówno pod wzgledem podejscia do klienta jakości obsługi jak i wyglądu stoiska.

Aqś

28.10.2011

Mikos

Placówka

Siedlce, Bohaterów Getta 1

Nie zgadzam się (0)
Textil Market znajdujący...
Textil Market znajdujący sie w budynku Galerii S w Siedlcach to stoisko z asortymentem w przystępnych cenach.Towar jest bardzo zróżnicowany,można tam kupic odzież damską,męską, dziecięcą jak równiez podstawowe przybory szkolne czy kuchenne ściereczki.Wczorajszym moim zakupem były ciepłe, różowe bombosze:). Nie było możliwości przymierzenia obuwia,lecz na opakowaniu podany był rozmiar każdej pary. Przy rozpakowaniu okazało sie jednak,ze są za małe. Na stoisko wróciłam dnia dzisiejszego, spytałam o możliwośc wymiany bamboszy na większy rozmiar. Obsługa nie robiła zadnego problemu. Pracownik pomógł mi w wyborze odpowiedniej pary i za okazaniem wcześniejszego paragonu zrobił wymianę towaru. Kasjerzy posiadają identyfikatory i stroje służbowe. Są bardzo pomocni i zyczliwi. Stoisko również oceniam pozytywnie. Dobre zatowarowanie, regularne dostawy, widoczne ceny,a róznorodnośc asortymentu jest plusem tego sklepu,.ponieważ każdy znajdzie tu cos dla siebie.

Aqś

27.10.2011

TXM textilmarket

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (3)
Ostatnio bardzo kiepsko...
Ostatnio bardzo kiepsko się czułam,wiec zadzwoniłam swojej przychodni rodzinnej,aby zapisac sie na wizytę. Od Pani w rejestracji usłyszałam,zebym przyszła do przychodni, ponieważ nie musze się wczesniej zapisywac. Będac na miejscu okazało sie,ze nie ma dzisiaj mojego lekarza rodzinnego..Pani z rejestracji kazała mi przyjsc innego dnia.. Poprosiłam,aby przyjął mnie inny lekarz, wiec wskazano mi gabinet przed którym mam poczekac. Czekałam i czekałam.. ponad godzinę, czułam sie coraz gorzej,wiec zapukałam i grzecznie spytałam czy Pan doktor mógłby mnie przyjąc. W odpowiedzi usłyszałam,ze łaskawie powinnam sie wczesniej zapisac,a jak tego nie zrobiłam to nie zostanę przyjęta,poniewaz przyjmowanie innych pacjentów nie nalezy do jego obowiazkow.Wpuszczona zostałam jednak do gabinetu, musiałam powiedziac co mnie boli i nawet nie zostałam przebadana. Pan doktor przepisał mi recepty,zapytałam jakie leki mam przyjmować, czy to antybiotyki? Odpowiedział,ze nie.Skoro nie to dlaczego na jednej z recept jest lek osłonowy na żoładek? Poprosiłam o wyjasnienie działania przepisanych tabletek.Usłyszałam,ze osoba która mnie przyjęła do gabinetu nie jest profesorem tylko lekarzem i jak chcę wiedziec mogę sobie ulotke poczytac.. Była to moja ostatnia wizyta w tej przychodni,poniewaz nie poszłam tam po nową sukienkę tylko po fachową pomoc.Zero kompetencji, zrozumienia , zero uprzejmosci.

Aqś

25.10.2011

Omega

Placówka

Siedlce, Bpa Świrskiego 34

Nie zgadzam się (9)
Zawitałam na stoisko...
Zawitałam na stoisko Deichmanna w Siedlcach. W progu powitała mnie bardzo miła obsługa. Żauwazyłam kilku pracowników, wszyscy ubrani byli jednakowo i schludnie w niebieskie firmowe koszulki. Na stoisku panował porządek , aktualne promocje były wyraznie wyeksponowane dla klienta. Zainteresowana byłam butami,które aktualnie były na przecanie.Podchodząc do kasy okazało sie jednak,iż cena wybranego przeze mnie obuwia jest znacznie wyższa od ceny jaka widniała na pudełku i na półce .Pracownicy byli zdziwieni i nie do końca kompetentni,poniewaz nie potrafili wyjasnic owej pomyłki. Postanowiłam wymienic wybrany towar na inny, który rowniez był objęty przecena-chciałam sprawdzic czy sytuacja sie powtórzy. Cena kolejnej pary butów przy kasie zgadzała sie tym razem z cena, która widniała na półce. Pracownicy przeprosili ze pomyłkę , mimo niejasnej sytuacju oceniam sklep pozytywnie,poniewaz pracownicy grzecznie przeprosili za pomyłkę i sprawnie spokowali towar proponując aktywna sprzedaż w postaci preparatu do czyszczenia obuwia.

Aqś

22.10.2011

DEICHMANN

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (1)
Podczas pobytu na...
Podczas pobytu na Stcji Paliw Orlen 4232 w Siedlcach, woj. mazowieckie zaobserwowałam dobra jakośc obsługi klienta. Pracownik podjazdu kompetentnie zatankował auto, umył szyby i polecił dobry płyn do spryskiwaczy. W sklepie natomiast powitano mnie ciepło i radośnie. Pracownik obsługi zapytał czy zyczę sobie fakturę, zapytał o posiadanie karty stałego klienta oraz udzielił informacji niezbędnych do jej posioadania. Na sklepie zaproponowano mi również aktywną sprzedaz. Pracownicy stacji ubrani byli według standardów, posiadali identyfikatory i stroje służbowe. Obsługa była kompetantna, miła i sprawna. Zaniepokoił mnie jedynie wygląd stacji i czystość toalety dla klientów. Kurz, niepełne zatowarowanie, brak informacji na półkach o cenie danego produktu i niepodpisana lista przez osobę odpowiedzialną za czystosc toalety to jedyne moje zastrzeżenia do stacji nr 4232 w Siedlcach.

Aqś

22.10.2011

ORLEN

Placówka

Siedlce, Brzeska 179

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi