Opinie użytkownika (14)

OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. personel miły...
Dobrze. personel miły i pomocny już od przekroczenia progu sklepu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

English Home

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. obsługa ograniczona...
Fatalnie. obsługa ograniczona do zapłaty za zakupy. Lada zawalona kartonamiNa minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. cała...
Bardzo źle. cała otoczka super, ale zachowanie personelu niedopuszczalne (chętnie podzielę się info, który to sklep). Zostałam oceniona po wyglądzie i pani pomagał mi bardzo niechętnie, wręcz jak za karę. Przecież nie opłaca się jej kiwnąć palcem bo i tak nic nie kupię ze względu na ceny. I gdyby nie to, że asortyment mi pasował to nigdy bym nic nie kupiła. Jakie było zdziwienie pani gdy poprosiłam doszło do zakupu. Nagle jej stosunek się zmienił i nawet pojawił się uśmiech. Nieeee polecam.Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

Eurofirany

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Pani Dagmaro, dziękujemy za opinię. Miło nam, że odwiedziła Pani nasz salon i skorzystała z oferty. Jednocześnie żałujemy, że nie wszystkie aspekty spełniły Pani oczekiwania. Gdyby zechciała Pani dokładniej opisać nam zaistniałą sytuację, będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem reklamacje@sklep.eurofirany.com.pl. Pozdrawiamy serdecznie!
Super. Personel poproszony...
Super. Personel poproszony o pomoc natychmiast zareagował (miło). Trochę długo przy kasie jeśli ktoś zamawia kawę.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Dagmara_223

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Obsługa ograniczyła...
Fatalnie. Obsługa ograniczyła się do zainkasowania gotówki. Na sklepie sama musiałam sobie radzić, nikt nie był zainteresowany aby mi pomóc, nawet gdy o to poprosiłam.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Dagmara_223

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_223

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi