Opinie użytkownika (9)

OK. Ostatnia wizyta,...
OK. Ostatnia wizyta, którą odbyłam miała miejsce późnym wieczorem w Warszawie.Obsługujący pracownik nie był uprzejmy do klienta, był zły i jakby obrażony. Nie nawiązał kontaktu wzrokowego.Smak zamówionej kanapki bez zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_366

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Organizacja obsługi...
Super. Organizacja obsługi na wysokim poziomie. Jako klientka czułam się ważna dla pracownika - zostałam zaprowadzona do stolika, pracownik zaprezentował aktualną ofertę.Realizacja zamówienia przebiegła szybko i sprawnie.Do smaku zamówionych dań nie miałam zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_366

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wrażenia z...
Rewelacyjnie. Wrażenia z obsługi w Salad Story bardzo pozytywne. Pracownik chętny do pomocy, służył pomocą jeśli chodzi o wybór konkretnego dania, był bardzo dobrze zorientowany w menu. Uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony do klienta.Zamówiona sałatka była przepyszna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_366

18.07.2017

Salad Story

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa na...
Dobrze. Obsługa na dobrym poziomie. Pracownicy uprzejmi, ale większość ucząca się przez co proces przyjmowania zamówienia był spowolniony.Jakość produktu bez zastrzeżeń. Produkty wyglądały zgodnie z wizualizacją w menu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_366

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na stacji Statoil - Circle K na dobrym poziomie. Pracownicy obsługiwali szybko i sprawnie, byli pozytywnie nastawieni do klienta.Strefa gastronomiczna bez zastrzeżeń. Oferowane na stacji Hot-Dogi są bezkonkurencyjne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_366

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi na stacjach Orlen jest na dobrym poziomie. Pracownicy obsługują szybko i sprawnie, są pozytywnie nastawieni do klienta, mili i uprzejmi.Jeśli chodzi o strefę gastronomiczną również bez zastrzeżeń. Walory smakowe oferowanych produktów na wysokim poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_366

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi bardzo dobra. Szybka obsługa z pozytywnym nastawieniem do klienta.Zakupione produkty (kanapka, hot-dog) były bardzo dobre. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daria_366

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Badanie dotyczyło zakupu...
Badanie dotyczyło zakupu koszulki na fitness.Gdy zainicjowałam kontakt ze sprzedawcą od razu została podjęta obsługa na wysokim poziomie. Sprzedawca zapytał, czego poszukuję, jaki kolor preferuje, rozmiar. Przedstawił kilka wariantów asortymentu i zaprosił do przymierzalni. gdzie również aktywnie obsługiwał proponując także produkty dodatkowe.

Daria_366

02.09.2015

4F

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 41 C

Nie zgadzam się (0)
Badanie w banku...
Badanie w banku ING Bank Śląski dotyczyło zamknięcia konta.W momencie wejścia do placówki, pracownik pomimo tego, że obsługiwał klienta przywitał się i na bieżąco informował ile czasu będzie trzeba czekać na obsługę, Pokazując w ten sposób, że klient jest dla niego ważny.Po około 5 minutach została podjęta obsługa mojej osoby. Zostałam zaproszona do pokoju spotkań. Pracownik przywitał mnie na stojąco i zapytał w czym może pomóc. Po podaniu celu wizyty, doradca zapytał o powód decyzji, jednocześnie skrupulatnie notując co jest dla mnie ważne jeśli chodzi o konto bankowe. Dyplomatycznie próbował przekonać do zmiany decyzji. W trakcie wizyty doradca budował momentami 'luźną' relację z klientem, co przyczyniło się do zbudowania przyjemnej atmosfery.Na koniec spotkania pracownik podziękował za przybycie, polecił się na przyszłość, a także oprowadził po oddziale banku.

Daria_366

02.09.2015

ING Bank Śląski

Placówka

Gdańsk, Rakoczego 17

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi