Opinie użytkownika (14)

Uwielbiam ten oddział...
Uwielbiam ten oddział Smyka, to najlepsze miejsce, aby kupić prezenty dla pociech!! :) Za każdym razem jak tam pójdę obsługa dobrze doradzi co mam kupić, zawsze na bieżąco nowiki przekażą i doradzą. Ostatnio kupiłam cudny prezent, który zachwycił chrześniaka, bawił się i bawi do tej pory. Polecam wszystkim, na te święta na pewno idę na Chmielną :)

Dorota_1110

20.10.2014

Smyk

Placówka

Warszawa, Chmielna 25

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten sklep,...
Lubię ten sklep, ale nie ukrywa, że kiepsko jest rozplanowany asortyment całego smyka,ponieważ powierzchnia jest całkiem mała, a jednak jest za dużo asortymentu, aby wybrać prezent trzeba spędzić około godziny, ale obsługa jest bardzo miła.

Dorota_1110

20.10.2014

Smyk

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Świetny sklep, bardzo...
Świetny sklep, bardzo bogaty asortyment i miła obsługa. Sklep posiada różne rozmiary, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, polecam serdecznie wszystkim.

Dorota_1110

20.10.2014

Marks & Spencer

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Jest to jeden...
Jest to jeden oddział z niewielu, gdzie czuję się super. Obsługa zawsze miła, zawsze ktoś jest na sklepie, asortyment jest uzupełniany i ładnie wyeksponowany. Polecam serdecznie wszystkim!

Dorota_1110

20.10.2014

CCC

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam możliwość...
Ostatnio miałam możliwość być w biedronce właśnie w tej lokalizacji. Muszę powiedzieć, że współczuję bliskim mieszkańcom, ponieważ ten malutki sklepik można podczepić już jako sklepik osiedlowy, a nie biedronkę. Tak nie powinny istnieć wózki, bo komunikacja w tym sklepie z wózkami powoduje korki. Naprawdę malutka biedronka i braki asortymentu, bardzo pomieszane produkty, nie ułożone produktami idziałami.

Dorota_1110

20.10.2014

Biedronka

Placówka

Rawa Mazowiecka, Słowackiego

Nie zgadzam się (1)
Nie polecam zakupów...
Nie polecam zakupów w sklepie alma, byłam ich klientką przez długi czas, bo miałam nadzieje na poprawę jakości ich obsługi. Z przykrością stwierdzę, że każde ich zamówienie trzeba sprawdzać, zawsze miałam zamówienie niekompletne oprócz pierwszego (które błędnie nie sprawdziłam), zgłaszam wszystko na infolinię, czasami rzeczy były mi dosyłane, ale w innym terminie, ale były już rozmrożone, jak np. wędlina sojowa, która za 4 plasterki kosztowała 7 zł i na drugi dzień po włożeniu do lodówki już nie nadawała się do spożycia. Ostatnie zamówienie to była kompletna porażka, oszukali mnie na 30 zł, źle nabili ceny w ogóle, zamawiałam np. wodę za 2, 60 zł, a na rachunku była już cena 2 zł 74 gr, gdy to było małe zamówienie to nie było by problemu, ale ja zamawiałam za około 400-500 zł co półtora miesiąca, dodatkowo owoce były nieświeże. Jak zareklamowałam ostatnie zamówienie, to pani na infolinii chciała mi wcisnąć, aby zwrócili mi różnice, a zamówienie abym sobie zostawiła, bo po co zwracać? Żenada, zero pokory ze strony sklepu, a podobno błędne naliczenie kwoty to nie problem pracownika tylko sklepu, żenada. Kompletnie nie polecam.

Dorota_1110

03.09.2014

Alma Market

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam wszystkim...
Serdecznie polecam wszystkim zakupy w frisco.pl. Sklep posiada najwyższe standardy obsługi klientów, wszystko jest idealnie, dostawa, możliwość płatności, mili dostawcy, zawsze kompletne zamówienie, w porównaniu z innym sklepem. Produkty są zawsze świeże i z dobrą datą przydatności do spożycia. Na stronie bardzo łatwo dodać produkty, w każdym zamówieniu mam rabat jakikolwiek, sklep posiada proklienckie podejście, co zachęca do zamówień, zamawiam od 4 miesięcy prawie co miesiąc u nich, polecam :)

Dorota_1110

03.09.2014

frisco.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena na...
Moja ocena na temat sklepu jest bardzo mieszana, ponieważ doradzanie na sklepie jest naprawdę dobre i bardzo profesjonalne, to miejsce, gdzie ubiega się o raty to istna katorga, czekałam około 2,5h na podejście do miejsca, gdzie poprosiłam o rozłożenie na raty. Co prawda decyzja na temat rat była szybko i Pani była również miła, ale bardzo wolno obsługiwała, co doprowadzało całą kolejkę ludzi do szału. Ale bardzo dobrze zostało mi to wytłumaczone. W sumie polecam sklep, jeżeli chcecie kupić produkty za gotówkę.

Dorota_1110

03.09.2014

Saturn

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam zakupy...
Serdecznie polecam zakupy w rtv euro agd. Bardzo miła obsługa, ostatni zakup wykonywałam całkiem niedawno, kupiłam mikser, który bardzo dobrze został zapakowany, personel zawsze pomaga w doborze, nawet jak chciałam kupić słuchawki do telefonu. Polecam :)

Dorota_1110

03.09.2014

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Chodziłam kiedyś do...
Chodziłam kiedyś do reala co tydzień, natomiast w tym momencie w ogóle do niego nie chodzę. Sklep wygląda bardzo niedbale, na większości półek jest bałagan, a dodatkowo personel chodzi tak jak by za karę. W chwili zapytania personel patrzy na człowieka jak na osobę, która nigdy nie była w sklepie, ze względu na częste przenoszenie asortymentu w inne miejsca sklepu. Dodatkowym minusem sklepu są drogie ceny, które dodatkowo jeszcze idą w górę. Chodzę do innych sklepów, które zachęcają do zakupów, niestety real stał się bardzo nie przyjaznym sklepem do zakupów.

Dorota_1110

03.09.2014

Real

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Real przy ul....
Real przy ul. Puławskiej 427 to miejsce gdzie bywam bardzo często, ponieważ dosłownie 10 min obok mieszkam. Od zawsze jak tam chodziłam to sklep wygląda w mojej ocenie 3/5. W co 3 alejce jest coś rozlane, rozsypane, na półkach brakuje produktów, albo są takie, które klienci rozpoczęli i są rozrzucone po półce. Nawet jeżeli jest dostawa i stoi paleta to na środku alejki, co kompletnie blokuje komunikację, szczególnie w weekendy, kiedy jest bardzo dużo ludzi. Wygląd persnelu pozostawia wiele do życzenia, niektórzy nie posiadają swoich koszulek i chodzą w swoich tylko z plakietką. Cena produktów (oferta) co mniej więcej rok zwiększa się. Ceny czasami bardzo wzrastają np. na podstawie proszku do prania, a czasami są nieskie, co spowodowane jest bardzo krótką datą ważności. Sklep nie spełnia moich oczekiwań, ponieważ obsługa przez panie w kasach jest bardzo na niskim poziomie. Bardzo często występuje problem z wydawaniem z banknotów o dużych nominałach, dodatkowo brak miłego podejścia do klienta.

Dorota_1110

11.10.2013

Real

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Witam, dzisiaj opiszę...
Witam, dzisiaj opiszę moje wrażenia po wizycie w super-pharm. Moim zdaniem to najlepszy oddział super-pharm, który istnieje. Pierwsza i niezaprzeczalna kwestia to czystość w 100%, przemiła obsługa (zawsze), dużo miejsca w alejkach co ułatwia przemyślenie zakupu danego produktu i brak natłoku osób, które pchają się. W tym oddziale jest spokojnie, nie ma bardzo głośnej muzyki, która jest np.w centrach handlowych. Ochroniarzy w tym oddziale super-pharm się NIE CZUJE. Co to oznacza? Że nie traktują każdego klienta jak złodzieja. Są oczywiście ochroniarze, ale będąc tam już 7 razy, ani razu nie czułam się obserwowana. Po prostu na spokojnie wyjęłam telefon gdzie miałam listę z zakupami i nie widziałam za chwilkę ochroniarza, który mógłby coś sobie pomyśleć. Rewelacyjny oddział. Zawsze kiedy byłam, obsługa po prostu się uśmiecha, ceni klienta i zawsze pomaga. To co ważne, że produkty promocyjne w tym oddziale są staje dokładane, na przykładzie podkładu bardzo dobrej firmy na R. - były wszystkie odcienie podkładu, chociaż wiem, że produkt ten jesti /lub będzie rozchwytywany. Mój odcień był jedyny jako ostatni, ale był. Każdy produkt w super pharm jest świetnie opakowany, nie ma rozpakowanych produktów, które ktoś zrzucił, czy rozpakował i nie został oznaczony jako TESTER. Czystość w tym sklepie jest bardzo zachowana. Jeżeli należy się produkt promocyjny, to Pani przy kasie go wkłada do torebki zaznaczając " a to produkt gratisowy dla pani". Czuję się w tej drogerii bardzo dobrze i chociaż nie jest mi po drodze, z przyjemnością udaję się do tego oddziału, chociażby po jedną saszetkę maseczki, ale to jest przyjemność bycie konsumentem/klientem tego oddziału.Ogólna ocena: 4,95/5. Jedyne co mi przeszkadza, ale nie jest to istotne, to to, że zmiana oferty, często drogiej jest myląca dla klienta, czyli np. ceny na biało (regularne) są wyższe niż wszędzie, a na pewno po takiej cenie nie były sprzedawane. Ale to maluteńki szkopuł w tych plusach, ponieważ jestem w stanie kupić produkty droższe w tej drogerii i mieć wygodę, niż kupić gdzieś taniej, ale proszą się o przyniesienie produktu z zaplecza.

Dorota_1110

06.10.2013

Super-Pharm

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 28a

Nie zgadzam się (2)
Witam, super-pharm w...
Witam, super-pharm w złotych tarasach jest położony w widocznym miejscu. Wygląd zewnętrzny sklepu jest nienaganny, chociaż przeszklone witryny przerażają w każdych godzinach tłumem osób "zabijających się" o dane promocje, które są wykupowane w ciągu kilku godzin. Wiele razy przyjeżdżałam do tego sklepu z zamiarem zakupu produktu z promocji, a chcę nadmienić, że tego dnia był 1 dzień promocji - niestety, było widać tylko puste miejsce po danym produkcie, który chciałam zakupić. Nie poddawałam się i twierdząc, że możne znajdę coś podobnego, były złudne. Organizacja sklepu i te alejki bardzo malutkie, gdzie czasami odbywa się make up klientów na krześle kompletnie blokuje możliwości komunikacyjne drogerii. Dla porównania Super-pharm przy marszałkowskiej to dla mnie istny raj. Ale powracając do złotych tarasów, super-pharm oferuje dobre produkty, o przyzwoitych cenach ale tylko nie wielkiej części asortymentu. Większość produktów jest przeceniana na opakowaniach, dając złudne wrażenie konsumenta, iż faktycznie jest szczęściarzem, bo trafił taką promocję. Jakość obsługi: moim zdaniem jest dobra, ale na średnim poziomie. Ponieważ tonacja odzewu personelu, w razie gdy zapytam, gdzie mogłabym znaleźć dany produkt, jest albo znikoma (personel np. nie wie gdzie jest samoopalacz do twarzy), albo wprost bardzo przesympatyczna i Pani nawet doradza bardzo trafnie. Interesując się kosmetologią wiem, czy dany produkt będzie się dobrze sprawdzał i muszę powiedzieć, że w większości Pani doradzające naprawdę pomagały w 100% i potrafiły dobrze opisać produkt i jego zastosowanie. W 90% były to dermokonsultantki, które naprawdę się znały, ale z tych 90%, tylko 10% nie sprostała moim oczekiwaniom, dlatego mogę to zrozumieć. Czas obsługi niestety zawsze kiedy jestem, jest długi, bardzo długi w godzinach szczytu. Bywa też i tak, że czekało się po 20 min w kolejce. Wygląd personelu nie budzi moich wątpliwości, iż trafiłam do danego sklepu, każda osoba obsługująca nosi plakietki i koszulki super-pharm. Nigdy nie miałam problemu, aby zapłacić kartą za zakupy, które wyniosły 15 zł.

Dorota_1110

06.10.2013

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Witam, chciałabym opisać...
Witam, chciałabym opisać dokładnie sklep Carrefour, ponieważ pracując 3 min od tego sklepu bywa tam codziennie.Kwestia początkowa i moim zdaniem najważniejsza: sklep od samego początku wydaje się przestronny, gdzie można znaleźć wszystko. Mylne pojęcie, pomimo nie zmieniania asortymentu w inne miejsca, bardzo trudno odnaleźć się w nim. Produkty o średnich cenach są na samych dolnych półkach, czasami są wysoko. Zdaję sobie sprawę z chwytów marketingowych, że na widoku są od razu ceny najwyższe, ale to można zrozumieć w większości sklepów tak jest. Kolejny problem ważny moim zdaniem, stojąc przy lodówkach - logicznie ujmując podejście - jestem zainteresowana, aby poprosić Panią obsługującą mięsa np. o kilka plasterków szynki. Niestety, Pani podejdzie dopiero wtedy jak obsłuży Pana w garniturze, bo normalna osoba to ktoś gorszy? Stałam 10 min przy tej lodówce, wiedziałam co chcę, ale niestety pani podeszła dopiero później bo chyba była sama i wszystko sama rozpakowywała (chyba trafiłam na dostawę), chociaż nie było to zbyt kulturalne, bo przechodziła i dokładała i widziała, że stoję i czekam na nią. Czasami tylko (zależy od zmiany) młodsze osoby od razu obsłużą. Kolejna kwestia: bardzo często dostawy stoją na środku alejek i niestety nie ma możliwości przejścia, bo ktoś ustawi paletę przy pomidorach i sięgnąć się po niego już nie da. Palety czy wózki z dostawą stoją na środku, dostawy trwają cały dzień. Rozumiem, że dużo się sprzedaje, ale przecież trzeba zachować jakiś wzór dla klienta czystego sklepu, a nie opakowania po wodach są na środku. Kolejny minus: rano, przed godz. 8:00 nie ma możliwości szybkiej obsługi: ponieważ jest jedna osoba i zazwyczaj o godz. 7:40 trzeba czekać około 15-20 min na obsługę w kasie. Akurat przed 8:00 jest najwięcej osób, a tylko jedna obsługuje. Kolejny minus: problem jest przy wydawaniu z dużych kwot, brak drobnych, albo wydawanie bez grosza czy dwóch. Kolejny minus: nie ma "uśmiechu" dla klienta. Jest tylko po prostu łaska z obsługi. Ostatni minus: nie każdy pracownik posiada bluzkę carrefour. Kolejny minus: że karta klienta może być nabijana tylko od 20 zł.Teraz opiszę kwestię na plus: bardzo dobre ceny, oferta przystępna i od pewnego czasu częściej występują promocje, są lepiej oznaczone już, taką kartką oznaczoną na czerwono, że dana promocja jest widoczna. Wędliny są bardzo świeże, krojenie pasztetu odbywa się na oczach klienta, sklep zachowuje higienę bezpieczeństwa żywności. Produkty w sklepie są równo ułożone, nie ma wielkich braków i pustych półek. Bardzo często jednak trafiam na miłe Pani obsługujące. Ogromnym i niezaprzeczalnym plusem jest poczta polska w carrefour przy kasie sklepu.Obsługa personelu: 3/5Wygląd estetyczny sklepu: 3,5/5Wygląd personelu: 3,75/5Oferta: 4,5/5Wyraźne promocje: 4/5Świeżość produktów: 4,5/5Czas obsługi: 3,75/5Bezpieczeństwo żywności (przestrzeganie HACCP): 4,5/5Uśmiech dla klienta: 3,5/5Godziny otwarcia: 4,75/5Ogólna ocena przybliżona 3/5 - OK.

Dorota_1110

06.10.2013

Carrefour 5 minut

Placówka

Warszawa, Al. Jana Pawła II 27

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi