Opinie użytkownika (8)

Zamówiłam książkę przez...
Zamówiłam książkę przez katalog internetowy. Poszłam ją odebrać. Nie było nikogo w kolejce, więc podałam legitymację i oczekiwałam na lekturę. Okazał się, że zamówiona przeze mnie książka to płyta. Pani bibliotekarka uprzejmie zapytała czy chcę ja wziąć. Postanowiłam ją odebrać i sprawdzić czy mi się przyda. Pracownice tej biblioteki są wyjątkowo pomocne i kompetentne.

Ema

07.12.2011
Nie zgadzam się (0)
Po wejściu na...
Po wejściu na sale marketu można wziąć gazetkę promocyjną. Co prawda nie wszystkie promocyjne towary znajdują się w sklepie, ale asortyment w stałych cenach jest odpowiednio wyeksponowany i widoczny. Ceny są niskie w porównaniu do konkurencyjnych marketów. Kasjerka była bardzo powolna, można było zauważyć, że pracuje w tym sklepie od niedawna. Przede mną było kilka osób w kolejce z niewielkimi zakupami a czas oczekiwania wynosił około 15 minut.

Ema

07.12.2011

Tesco

Placówka

Toruń, Łyskowskiego/Lubiska 2

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam kupon promocyjny...
Zakupiłam kupon promocyjny na usługę fryzjerską w Salonie Hair Coif w Centrum Handlowym na ul. Kruszwickiej w Bydgoszczy. Zapisałam się dzień wcześniej na godzinę 18. Po przybyciu na umówioną wizytę zostałam mile przywitana i poproszono mnie, abym zaczekała. Czekałam około 20 minut. Fryzjerka zgodnie z zakupioną usługą umyła mi głowę oraz wykonała relaksacyjny masaż głowy. Pracownica była bardzo profesjonalna i ścięła mi włosy zgodnie z moimi wskazaniami. Po wizycie w tym salonie włosy były wyjątkowo miękkie i miłe w dotyku. Cena usługi to 29zł, ale była to cena promocyjna. Normalnie trzeba by było zapłacić dwa razy tyle, co moim zdaniem jest dość drogo.

Ema

07.12.2011

Hair Coif Profac

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kasjerka w markecie...
Kasjerka w markecie była bardzo uprzejma, powitała mnie a na koniec podziękowała za zakupy. Na sali była jedna pracownica, która wykładała towary i czyściła półki. Wadą tego sklepu jest to, że jest wyjątkowo niewielki, trzeba przeciskać się między półkami, ale dzięki temu nie ma problemu z odnalezieniem produktów, które są odpowiednio rozłożone na półkach tak jak to powinno wyglądać, czyli każdy produkt jest w swoim dziale, mąka obok cukru, słoiki z sosami obok zupek i sosów w paczce. Jest dużo promocji, a niższe ceny są napisane na żółtych karteczkach, co wyjątkowo ułatwia odnalezienie promocji. Przy kasie stało kilka osób, a czas oczekiwania wynosił kilka minut, kasjerka pracowała szybko i sprawnie.

Ema

06.12.2011

POLOmarket

Placówka

Toruń, Konstytucji 3-go Maja 10

Nie zgadzam się (3)
Zakupy w sieci...
Zakupy w sieci sklepów Biedronka są zawsze dla mnie przyjemne, przede wszystkim ze względu na konkurencyjne ceny. Mimo niskich cen, jakość produktów jest niezwykle wysoka. Pracownicy sklepu są mili i pomocni, gdy nie mogę czegoś znaleźć. Często jednak zdarza się, że przejścia między regałami są zastawiane paletami i tak było i tym razem. Razem z koszykiem miałam problem z przejściem, bo na mojej drodze stanęły napoje. Pracownicy sklepu powinni to zmienić, ponieważ utrudnia to robienie zakupów.

Ema

22.09.2010

Biedronka

Placówka

Kuźnia Raciborska, Kozielska 1

Nie zgadzam się (25)
Postanowiłam kupić kilka...
Postanowiłam kupić kilka drobiazgów do biżuterii: koraliki, perełki, żyłki. Znalazłam sklep internetowy ELIZA. Po zalogowaniu się bez problemu wiedziałam, jak wrzucać przedmioty do koszyka. Wszystko było odpowiednio opisane, a ceny wyjątkowo niskie. Po potwierdzeniu zakupu przedmiotów, otrzymałam e-maila z listą oraz numerem konta bankowego, na które wpłaciłam pieniążki. Przelew również został potwierdzony przez sklep internetowy oraz otrzymałam informacje, że paczka została wysłana. Cała procedura przebiegła sprawnie i bez komplikacji, a produkty były w idealnym stanie, tak jak w opisie na stronie www.

Ema

22.09.2010

eliza.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (30)
Wpłacają pieniądze na...
Wpłacają pieniądze na swoje konto w banku, spotkałam się z miłą obsługą. Wszyscy pracownicy mieli takie same stroje, wiadomo było kto jest pracownikiem placówki. Są trzy stanowiska i przy każdym z nich był pracownik, dzięki czemu można było uniknąć stania w kolejce. Oddział banku jest dość niewielki, ale wszystkie stanowiska pracy są odpowiednio ulokowane, aby petent czuł się swobodnie i komfortowo.

Ema

22.09.2010

Bank Millennium

Placówka

Żnin, Śniadeckich 2

Nie zgadzam się (13)
W piątek, zgodnie...
W piątek, zgodnie z listem jaki otrzymałam od jednostki ubezpieczającej - PZU - przedłożyłam dokumentacje medyczną, w związku z moim leczeniem powypadkowym. Wchodząc do PZU - podeszłam do pierwszego stanowiska, gdzie po wytłumaczeniu jakiej sprawy dotyczy moja wizyta, uzyskałam informację, do którego stanowiska mam się udać. Podeszłam do odpowiedniego biurka i tam z uśmiechem na twarzy przywitała mnie pracownica. Po wytłumaczeniu celu wizyty, Pani przyjęła moje dokumenty i udzieliła mi informacji, kiedy powinnam spodziewać się listu z wyznaczonym terminem komisji lekarskiej. Postawa pracowników tej jednostki była nienaganna. Cechowali się oni schludną aparycją i bardzo wysoką kulturą osobistą. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że dobro klienta było na pierwszym miejscu.

Ema

22.09.2010

PZU

Placówka

Żnin, 700-lecia 41

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi